X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majóweczki 2016 :D
Odpowiedz

Majóweczki 2016 :D

Oceń ten wątek:
  • Anniusia Autorytet

Wysłany: 10 listopada 2015, 15:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Carolq wrote:
    a ja się meczę z prezentacją na mgr ;/ masakra tak mi się nie chce ;/

oj jak się cieszę,że już nie studiuję nie dałabym rady w ciąży mam jakieś zaćmienia umysłu

Madziaaaaa, Carolq lubią tę wiadomość

3jgxxzkra9730jiu.png
  • Madziaaaaa Autorytet

Wysłany: 10 listopada 2015, 15:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisalyscie tez o grupie wsparcia aby zrzucić zbędne kg po porodzie ja też się będę pisać jak najszybciej będę się zabierać do pracy brakuje mi tej.energii siły i.kondycji jaka miałam przed ciążą ;-) dodatkową motywacja będą chrzciny i wesele przyjaciółki w sierpniu.;-)

w7eM.png
    ozEK.png
  • FeliceGatto Autorytet

Wysłany: 10 listopada 2015, 15:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziaaaaa wrote:
    Pisalyscie tez o grupie wsparcia aby zrzucić zbędne kg po porodzie ja też się będę pisać jak najszybciej będę się zabierać do pracy brakuje mi tej.energii siły i.kondycji jaka miałam przed ciążą ;-) dodatkową motywacja będą chrzciny i wesele przyjaciółki w sierpniu.;-)

Dołączam. Ja hajtam się 1 października ;)

Carolq, Madziaaaaa, izizizi, Aniu_leczka lubią tę wiadomość

http://szogunowmatka.blogspot.com/
  • Madziaaaaa Autorytet

Wysłany: 10 listopada 2015, 16:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    FeliceGatto wrote:
    Dołączam. Ja hajtam się 1 października ;)
    To masz dość dużo czasu gdzieś 4 miesiące jak będziesz się dobrze czuła, dużo można zdziałać w tym czasie jak się zepnie dupke :-P.

w7eM.png
    ozEK.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 10 listopada 2015, 16:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziaaa ja też idę 6 sierpnia na wesele, już myślę jak to będzie, w co się ubiore żeby zatuszować tłuszcz i komu zostawić dziecko, już wszystkie siorki się zaoferowały :P

Madziaaaaa lubi tę wiadomość