Mamunie LIPIEC 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Alisia wrote:Ja też się nie dowiem 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Lady_Dior u Ciebie ciąża donoszona 😊😊😊
Alisia no fakt niby donoszona-choć zawsze myślałam,że to 38tc jest donoszona 🤔 ale widać mało wiem 😉 W ogóle według usg,to od środy mam donoszoną ciążę ale ja se ustawiłem suwaczek według om.Owulację miałam idealnie w 14dc i niemożliwe jest,że była 3dni wcześniejNo ja nigdy nie pójdę,dlaczego nie ma tych badań na gbs na zachodzie,skoro to takie niebezpieczne dla dziecka może być...Pozostaje wierzyć, że będzie dobrze.
-
Poczytalam na wrzesniowkach troche. Szew poszedl i jak lezala w szpitalu pod ktg to sie akcja zaczela. Mala wazy jakies 600g, jejku oby bylo dobrze wszystko
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 czerwca 2019, 12:18
-
Nie no nie robi różnicy ale dziwi mnie,że trzymają się terminu z usg skoro różnica jest niewielka.No ale spoko niech już se tak liczą
Chyba przy planowanym cc nie ma sensu podawać antybiotyku przy dodatnim gbs ale nie znam się-tak tylko logicznie mi się wydaje
-
Moim zdaniem te dni robią różnice. W sensie ze te układy musza podejrzewać. Tez nawet planowane cc zaleca się robić po 38 tygodniu bie bez przyczyny. Tydzień w te czy we wte nawet po 37 tygodniach skończonych mogą robić różnice. Mogą, nie musza bo dzieci same z siebie rodzą się przecież i wcześniej
ale tego nigdy się nie wie.
Xgirl żebyś wiedziała ze będę nadawać na żywoostatnim razem nadawałam bo się nudziłam cała noc na tej oksy:D
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 czerwca 2019, 12:30
-
Felicidad wrote:O super ☺ a na którego masz termin? Moj maz nie jest za tym szpitalem mowi ze to rzeznia ale poddzial położniczy porodowka jest po remoncie i podobno super personel itd. Znajoma miala tam 3 cesarki i byla bardzo zadowolona. Generalnie mam chyba blizej do koscierzyny bo mieszkam kolo Przywidza ale mlodego do teściów trzeba bedzie zawiesc a to po drodze do Kartuz.
Lidzia89