Mamusie luty 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Angelciu my jesteśmy miłośnikami Nokii i pozostajemy jej wierni od wielu lat.
Ale ja jestem laikiem i tel. mam tylko do rozmawiania. Nie korzystam z niczego innego w tel.Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2014, 22:32
angelcia lubi tę wiadomość
-
Tak to jest z tymi naszymi typami,mi się zawsze podobali bruneci o niebieskic lub granatowych oczach,a mam za męża ciemnego blondyna,no teraz bardziej jak jasny szatyn,ale niebieskie oczeta ma
Angelcia ja moim chwalić się nie będę,bo nie ma czym,ale ostatnio myślę nad Iphonem.
Chociaż dla mnie najlepsze byłyby xperie compact lub samsungi x cover,tel szybko z rąk mi wylatujaangelcia lubi tę wiadomość
-
Sloneczna masz wiadomosc
Padam laski a w czarnej dupie jeszcze jestem. Warzywa na salatke mi sie gotuja jeszcze i pranie musze powiesic
Moj Szym ma tez twardy zarost ale ja go gole moja maszynka do strzyzenia na "0" i jest bosko. Lubie jak jest taki zarosnietysłoneczna 85 lubi tę wiadomość
-
No, nasmarowana olejkiem migdałowym gdzie trzeba - nawet półmasaż zrobiony, od czwartku zaczynam intensywne masowanie - nie jest źle
Wieczorem olejek migdałowy a rano kokosowy
Zalegam w łóżku, dobranoc!Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2014, 22:42
AsiaSzw lubi tę wiadomość
-
No ja też uciekam. Jutro rano wyjazd, proszę trzymajcie kciuki, bo chcę chociaż na Wigilię wyjść z domu.
Dam znać po południu, no bo nawet nie myślę, że mogłabym zostać w szpitalu.
Miłej nocki i kolorowych snów:-)derii84, megg, Fedra lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyJuz dzisiaj gotujecie i pieczecie? Ja dzisiaj tylko zrobiłam kruche ciasto do makowca i sernika, cała reszta jutro. W sumie to chyba dużo zrobiłam na aktualny stan, bo brzuch ciągle mi się stawia
Adrianna jednak nie zechce być po mnie kuchmistrzem!