X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Mamusie luty 2015 ;)
Odpowiedz

Mamusie luty 2015 ;)

Oceń ten wątek:
  • Lara 82 Autorytet

Wysłany: 22 grudnia 2014, 22:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelciu my jesteśmy miłośnikami Nokii i pozostajemy jej wierni od wielu lat.
    Ale ja jestem laikiem i tel. mam tylko do rozmawiania. Nie korzystam z niczego innego w tel.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2014, 22:32

angelcia lubi tę wiadomość

relge6yd3cl8y0me.png
  • Asiaa1201 Autorytet

Wysłany: 22 grudnia 2014, 22:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelcia ja mam Sony Xperia L polecam z całego serducha ;);)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 grudnia 2014, 22:33

atdcanliuj218uui.png
    l22ndf9hdqcjnu93.png

• derii84 Autorytet

Wysłany: 22 grudnia 2014, 22:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak to jest z tymi naszymi typami,mi się zawsze podobali bruneci o niebieskic lub granatowych oczach,a mam za męża ciemnego blondyna,no teraz bardziej jak jasny szatyn,ale niebieskie oczeta ma ;-)
    Angelcia ja moim chwalić się nie będę,bo nie ma czym,ale ostatnio myślę nad Iphonem.
    Chociaż dla mnie najlepsze byłyby xperie compact lub samsungi x cover,tel szybko z rąk mi wylatuja ;-)

Dwa cuda: Tymus i Olafek ♥♥♥

p19uskjok4jap6fv.png
  • AsiaSzw Autorytet

Wysłany: 22 grudnia 2014, 22:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sloneczna masz wiadomosc :-)

Padam laski a w czarnej dupie jeszcze jestem. Warzywa na salatke mi sie gotuja jeszcze i pranie musze powiesic

Moj Szym ma tez twardy zarost ale ja go gole moja maszynka do strzyzenia na "0" i jest bosko. Lubie jak jest taki zarosniety

słoneczna 85 lubi tę wiadomość

dqpre6ydqlfh3mi5.png
  • Gosiak Autorytet

Wysłany: 22 grudnia 2014, 22:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    No, nasmarowana olejkiem migdałowym gdzie trzeba - nawet półmasaż zrobiony, od czwartku zaczynam intensywne masowanie - nie jest źle ;)
    Wieczorem olejek migdałowy a rano kokosowy :)