Mamusie wrzesień 2021❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Mi przez kilka lat wychodził podniesiony cholesterol. Lekarze się dziwili ze taka młoda i taki wynik. Ja tez bo wtedy nie jadłam smażonego prawie wcale. Po kilku latach ktoś w końcu mi doradził żebym zrobiła badania na dobry i zły cholesterol. I wyszło ze do zły mam ok a przekroczony mam ten dobry. I to mi podnosiło wynik ogólnego
-
Apple Lady wrote:Hmm, wiecie. Mój internista skierował mnie na podstawowe badania z uwagi na ciążę (tak proforma).( Sumiennie chodzę na badania kierowane przez gina). W tym wątrobę i cholesterol. Dostałam wyniki i zonk. Cholesterol calkowity 226 (max to 190), trójgliceryd 188 ( max to 150).
W poniedziałek zapisze sie na wizytę do doktorka, ale jestem w szoku, ze mam takie wyniki. Mam nadzieję, że nie wpłyną negatywnie na Małą. Macie doświadczenia w tym temacie? Ja jestem zielona. Nie mam zamiaru świrować i to zwyczajnie skontroluję co nie zmienia faktu, że mocno się zdziwiłam.
Mam taki sam moj gin powiedział ze w ciąży jeśli nie był on wysoki wcześniej nie kontroluje się ponieważ wzrasta on wraz z wiekiem ciąży tzn podnosi się bo jesteśmy w ciąży i nie jest wiarygodny.1-sza ciąża ♥️ Hashimoto
-
Hej dziewczyny gratuluję udanych wizyt ☺️ mi może uda się zrobić dziś dodatkowy podgląd na dzidziusia
ja od tygodnia mierzy cukry pożyczonym glukometrem, po posiłkach zawsze dobre, na czczo zawsze 92, raz 94. Nie wiem już co robić żeby zejść poniżej
zobaczę co we wtorek mi diabetolog powie.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 kwietnia 2021, 07:25
-
Odnośnie cholesterolu, mój mąż jest osobą szczupła, umięśniona. Tłuszczu u niego raczej nie ma wcale 😬 a cholesterol ma beznadziejny. Do tego jeszcze ten zły. No niestety uwielbia smażone, tłuściutkie jedzonko, spala kalorie w podczas pracy stąd jego sylwetka. No ale cholesterol jest fatalny. I to jest też genetyczne, ma to po ojcu. Podobno trochę pomaga sok z gratana, zamówiłam ostatnio w aptece duża butle.31.12.2020 pozytywny test, beta HCG 53,4 mUl/ml (26dc)