Marcowe mamy 2020 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja Was czytam.
Gratuluję wszystkim nowym mamusiom.
Nie pisze bo nie mam nic ciekawego do napisania. Moja końcówka ciąży to w sumie już ciągły, nieustający ból nerek. W szpitalu tydzień temu złapałam infekcję (ale tak to jest jak się chore pacjentki kładzie że zdrowymi). Walczę z kaszlem, katarem, bólem głowy, zatok, do tego okropne mdłości i zaparcia. Nerki bolą tak bardzo że co 6-8h p/bólowe ale juz średnio dają radę. Jestem dzielna i wytrwała bo wiem, że rozwiązywanie ciąży wcześniej niż dziecko jest dojrzałe i samo zdecyduje się na opuszczenie apartamentu nie jest dla niego dobre. Im dłużej w brzuchu tym lepiej.
Jestem w kontakcie z lekarzem i prywatną położną i jeśli nie będę dawała już rady to mam się położyć na indukcję porodu 😮😮 czego oczywiście chciałabym uniknąć i liczę na naturalną akcje porodową.
Aczkolwiek nie mam nawet siły na naturalne sposoby rozkręcania akcji 3xS jest trochę poza moim zasięgiem fizycznym. Leżę na kanapie, trochę się kręcę na piłce i mam nadzieję, że atak kolki się nie pojawi.
Z drugiej strony rodzić z takim przeziębieniem...już mi siebie żal jak o tym pomyśle ☺️☺️
Nie mówiąc gdyby zdarzyła mi się cesarka. Chyba od kaszlu pękłyby mi wszytskie szwy.
Także trwam dzień za dniem, wytrzymując ból, lecząc infekcje i czekając na naszego małego chłopca ☺️☺️ oczywiście już się go nie mogę doczekać.Mimi lubi tę wiadomość
-
Mia ❤️ wrote:Wow, szybko 😲 super!!!!
A jak po cesarce się czujesz? Jaka rana/ blizna?talku, Mia ❤️ lubią tę wiadomość
PCOS, MTHFR, PAI-1, hiperprolaktynemia.
M - fragmentacja DNA
🔸2018 - 3 x IUIcb
🔸01.2019 - 1 IVF FAMSI długi protokół, hiperka. 25.02 pick-up 4 kumulusy, 2 oocyty -> 1❄️ (4BC). 03.04 FET. 10dpt beta 0,1.
🔸04.2019 - 2 IVF FAMSI długi protokół. 24.05 pick-up 10 kumulusów, 7 oocytów -> 6 ❄️ 😍
27.06 FET 3AB i 3BB. 5dpt beta 28. 7dpt beta 77. 11dpt beta 258. 14dpt beta 945. 21dpt beta 14561, są dwa pęcherzyki. 28dpt mamy ❤️❤️. 17t4d będzie parka!