Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja też byłam w czwartek i stwierdził lekarz że za tydzień dopiero będzie coś widać. Z pierwszym dzieckiem też tak miałam USG robione było widać już pęcherzyk a tydzień później było już serduszko. Także się nie stresuje i wy też się nie martwcie dziewczyny stres nam teraz niepotrzebny
Asiaa91 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnywianna wrote:Hmmm,
to może 15000?? Mam gdzieś zapisane. Na pewno było 1 i 5 i ileś tam zer Jak znajdę, to Wam napiszę
Szarlotka, Ty już masz 4 tysiące bety?? Róznica zaledwie dwóch dni. Bo u mnie równy 5 tydzień. Tyle, że ja mam długie cykle, owu miałam w okolicy 19 dc, a Ty?
W Piątek odbierałam ostatnią betę, miałam 9866
Prawdopodobnie może jednak 15 tysięcy
Lady, ja też studiuję farmację, ale się zgrałyśmy
Kochane, ja do tej pory też nie miałam objawów. Dopiero od niedawna mam mdłości i zaczęły boleć piersi przy dotyku, także na spokojnie :*
Jutro rano mam lekarza na NFZ, nie nastawiam się na USG bo jak już pisałam, moi lekarze są do nosa i nie chcą zrobić..;/ -
Szarlotka123 wrote:W Piątek odbierałam ostatnią betę, miałam 9866
Prawdopodobnie może jednak 15 tysięcy
Lady, ja też studiuję farmację, ale się zgrałyśmy
Kochane, ja do tej pory też nie miałam objawów. Dopiero od niedawna mam mdłości i zaczęły boleć piersi przy dotyku, także na spokojnie :*
Jutro rano mam lekarza na NFZ, nie nastawiam się na USG bo jak już pisałam, moi lekarze są do nosa i nie chcą zrobić..;/
Ooo Szarlotka na którym roku jesteś? Coś mi się wydawało że pisałaś że pracujesz w banku?Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 kwietnia 2016, 15:25
Beta Hcg 14 dpo - 130,9, 15 dpo - 277 17 dpo - 784 -
nick nieaktualny
-
Szarlotka123 wrote:
Malinka, co u Ciebie?