Nasze brzuszki i dziecaczki
-
WIADOMOŚĆ
-
Bergo wrote:Tak, wczoraj się dowiedziałam
W piątek idziemy na USG genetyczne i moja pani doktor mówi, że ten profesor, który będzie je wykonywał jeszcze mi powie na 100% jaka płeć. Według niej chłopak.
Kurczę to szybciutkoW takim razie gratuluję synka
Ja mam jutro wizytę mam nadzieję że już coś będzie wiadomo,trzymajcie kciuki dziewczyny!MOI lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyBergo wrote:Tak, wczoraj się dowiedziałam
W piątek idziemy na USG genetyczne i moja pani doktor mówi, że ten profesor, który będzie je wykonywał jeszcze mi powie na 100% jaka płeć. Według niej chłopak.
Znasz już płeć? Gratuluję
Ja jestem w 20 tygodniu i lekarz nadal twierdzi że na to jest jeszcze za wcześniemisiaa lubi tę wiadomość
-
Gosia19 wrote:Znasz już płeć? Gratuluję
Ja jestem w 20 tygodniu i lekarz nadal twierdzi że na to jest jeszcze za wcześnie
Może lekarz nie jest jeszcze pewny i woli nie robić zamieszaniaMój z tego co słyszałam dość szybko określa płeć mam nadzieję że nie będę musiała czekać do 20 tyg albo i dłużej
Mam nadzieję że dzisiaj się coś dowiem
-
Dorjana wrote:To i ja się dorzucam do kolekcji brzuszkowej
-choć z zazdroscią spoglądam na rodzinne foto Tusi - muszę się postarać o taką cudną gromadkę
zdjęcie sliczne ale az nie moge uwierzyc ze to 37 tydzien! gdzie sie mieści ten maluszekBergo lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Bergo, jaka Ty ładna i sympatyczna dziewczynka jesteś!
Galanea!!!! Ty też jesteś piękna! Haha, nie pokazujcie buzi, bo wpadnę w depresjęWiadomość wyedytowana przez autora: 16 kwietnia 2014, 14:50
Galanea, MOI, Foto_Anna lubią tę wiadomość
http://szogunowmatka.blogspot.com/ -