X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październik 2020 ♥️
Odpowiedz

Październik 2020 ♥️

Oceń ten wątek:
  • gondi Autorytet
    Postów: 297 178

    Wysłany: 10 lipca 2020, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja byłam wczoraj na wizycoe, dziecko 1060g idealnie w terminie. A lekarz mi mówi że nie urodzę naturalnie, że będzie duży i żebym się nastawiła na cesarkę. Hubert na tym etapie wzył już 1600 i wyprzedzał tp o ponad 2 tygodnie. Więc niech mi nie mówi że skoro pierwsze było duże ( 3900) to drugie też takie będzie. Jestem zła na tego mojego lekarza. Dopiero jedna dziewczyna mi uświadomiła, że przy vbac lekarz jest cały czas przy porodzie bo musi sprawdzać bliznę. A im tam w szpitalu głównie położne robią robotę i dzwonią jak jest lekarz potrzebny:/

    3jvz3e5e9hsogjgk.png

    qdkkanlis2ttu8uo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2020, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gondi wrote:
    Ja byłam wczoraj na wizycoe, dziecko 1060g idealnie w terminie. A lekarz mi mówi że nie urodzę naturalnie, że będzie duży i żebym się nastawiła na cesarkę. Hubert na tym etapie wzył już 1600 i wyprzedzał tp o ponad 2 tygodnie. Więc niech mi nie mówi że skoro pierwsze było duże ( 3900) to drugie też takie będzie. Jestem zła na tego mojego lekarza. Dopiero jedna dziewczyna mi uświadomiła, że przy vbac lekarz jest cały czas przy porodzie bo musi sprawdzać bliznę. A im tam w szpitalu głównie położne robią robotę i dzwonią jak jest lekarz potrzebny:/