PAŹDZIERNIK 2026 🍃💚
-
WIADOMOŚĆ
-
A jeśli chodzi o sesję to bardzo chce mieć taką pamiątkę. Planuję zrobić na początku sierpnia. Jestem w kontakcie z fotografką,która robiła nam zdjęcia świąteczne. Jeszcze nie zapytałam o cenę 👀 tą sesje chce taką rodzinną. Drugą chcę z córeczką - poproszę siostrę kiedyś,żeby mi pstryknęła kilka fotek gdzieś w plenerze, na kocyku ☀️
Niecierpliwa2, Sawka8 lubią tę wiadomość
2023:
2x CB
2x puste jajo płodowe
💔
Diagnostyka poronień nawykowych
2024:
Marzec ⏸️
Euthyrox,Encorton,Acard,Accofil, Neoparin, Utrogestan ->Cyclogest, Prolutex, Duphaston
słabe przyrosty bety-> zwiększenie Accofilu ✅
26.11 G. 2890g 54cm 💖
2026:
29.01 beta 344, prog 24.3, TSH 3.5 🔴
31.01 beta 1049, prog 26
02.02 beta 3460, prog 33.5
16.02 CRL 7.3mm 128♥️
Duphaston, cyclogest, neoparin, acard, encorton, euthyrox, prolutex
Czekamy na chłopca 🥰🩵

-
Dziewczyny czy szczepionka na rsv jest w 100% refundowana? Dostałam receptę z kodem C i 50%… pomyślałam o tym oczywiście dopiero po wizycie jak sprawdziłam receptę.
-
Blossomka wrote:Dziewczyny czy szczepionka na rsv jest w 100% refundowana? Dostałam receptę z kodem C i 50%… pomyślałam o tym oczywiście dopiero po wizycie jak sprawdziłam receptę.
Z tego co wiem, to Abrysvo powinno być 100% refundowane. Możesz dopytać w aptece. Farmaceuci mają możliwość wystawiania recept w niektórych sytuacjach, więc może wystawią Ci taką w pełni refundowaną na miejscu 😊 -
Eh, tak coś mi świtało. No nic, zadzwonię jeszcze jutro do przychodni, może mi zmienią 🙈. Dzięki za cynk z H&M ❤️.
Niecierpliwa2 lubi tę wiadomość
-
Tak blossomko, musisz poprosić o recepte z takim kodem zeby byla za 0 zl

@babajaga, a robisz sama ten masaz? Kurde ja nie bardzo chce partnera w to angażować, w sensie z nim bede robic seksy jesli bedzie ochota a ten masaż to takie troche... no nie do końca wspolny mi sie widzi 😅 ale jak nie bedzie mi wychodziło samodzielnie to widzialam tez ze mozna robic wibratorem, moze bedzie latwiej sie tam dostać pod tym brzuszkiem🙈