Pazdziernikowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
MartaR.. wrote:Aż się wstyd przyznać nie śmiejcie się bo ja to bez wkładki nie chodzę teraz opakowanie wkładek mam na 3dni a teraz jak kicham to mam wrażenie ze posikuje
Może kup sobie jakieś "chłonniejsze" wkładki, będzie Ci łatwiejMartaR.. lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny chciałabym dodać suwaczek ale nie wiem którego kodu używa nasze forum Kod dla forum z obsługą UBBCode lub BBCode, Kod dla forum z obsługą ezCode, Kod HTML do wklejenia na własną stronę, Adres URL obrazka do wklejenia na własną stronę, przepraszam za moje głupie pytanie i z góry dziękuje za odp.
-
Monica wrote:Dziewczyny chciałabym dodać suwaczek ale nie wiem którego kodu używa nasze forum Kod dla forum z obsługą UBBCode lub BBCode, Kod dla forum z obsługą ezCode, Kod HTML do wklejenia na własną stronę, Adres URL obrazka do wklejenia na własną stronę, przepraszam za moje głupie pytanie i z góry dziękuje za odp.
ja wkleiłam BBCode (PseudoHTML, UBBCode)i działateż jestem zielona w te klocki
Monica lubi tę wiadomość
-
ao12. wrote:Może kup sobie jakieś "chłonniejsze" wkładki, będzie Ci łatwiej
Aniqa lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMartaR.. wrote:w czwartek idę do lekarza może coś dostane na to choć czytam ze to na tym etapie raczej normalne...
MartaR.. lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyHej dziewczyny, witam po dwudniowej przerwie. Oj ale upały ufff, brzuch mi sie uwidacznia coraz bardziej,może nastąpi przełom. Dziś przełamałam sie i poszłam zapisać sie do położnej, i jestem mega zadowolona, w gabinecie niezastałam żadnej ale były nr tel na drzwiach i zadzwoniłam do pierwszej z brzegu. Bardzo miła była, mówiła że spotkania będą albo w przychodni albo u mnie,jak wolę. Spotkań będzie też ile chce, jak chce co tydzień to ok,2 razy w tyg też ok, ale mi wystarczy 1 raz na 2 tyg. Także bałam sie ale chyba niebyło czego, w sumie pierwsze spotkanie mamy mieć na początku czerwca ale już na nie czekam.