Październikowe mamy 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Bella_Bella wrote:Czyli jest pęcherzyk
W tym czarnym dopiero miałam białe kółko (pęcherzyk), a w nim białą kropkę (zarodek). Ale nie znam się, więc może źle interpretuję.
EDIT: Aa, przeczytałam tutaj http://mamaginekolog.pl/usg-wczesnej-ciazy-jak-interpretowac/, że rzeczywiście to czarne to pęcherzyk ciążowy, białe kółko to pęcherzyk żółtkowy, a kropka to zarodek.Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2017, 16:01
Mamao lubi tę wiadomość
Gdańsk, 31 l., kp -
Tam masz w lewym dolnym roku 0,89cm według mnie to jest rozmiar pęcherzyka. I na razie widać tylko pecherzyk
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2017, 16:03
14.02 - 4mm serduszko
07.03 - 2cm szczęścia
04.04 - 8,2cm i prawdopodobnie będzie Elena
02.05 - wizyta
-
smeg dobrze myślisz, to czarne to jest pęcherzyk ciązowy, potem w środku pojawia się pęcherzyk żółtkowy, a na jego obrzeżu zarodek
mamaginekolog ma fajny artykuł na ten temat
http://mamaginekolog.pl/usg-wczesnej-ciazy-jak-interpretowac/
PolecamDemetria, Anuśka19 lubią tę wiadomość
W 11cs udało się !!!
aligoastenoteratozoospermia:(
Teraz już tylko teratozoospermia, ale chłopacy dali radę
-
Jak już idziecie tak wcześnie na usg to potem już nie przejmujcie się jak nic oprócz pęcherzyka nie widać bo to normalne na tym etapie ciąży...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2017, 16:05
14.02 - 4mm serduszko
07.03 - 2cm szczęścia
04.04 - 8,2cm i prawdopodobnie będzie Elena
02.05 - wizyta
-
Dzwoniłam do kumpeli.wchodziła po mnie do Gina 31tc ma to samo imie i nazwisko na zdjęciu Usg co ja
biedna do szpitala idzie . 31 tc a ona do tego czasu zero przyrostu wagi... Waga startowa 59kg dzisiejsza wizyta waga 57,2 do tego ktg wykazalo silne czeste skórcze
-
Mamao wrote:Niestety nie można porównywać tych wartości na podstawie tygodnia i dnia ciąży, bo wszystko zależy od tego kiedy była owulacja i zagnieżdżenie. Czy lekarz był zaniepokojony?
-