X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październikowe Szczęścia 2015 ;)
Odpowiedz

Październikowe Szczęścia 2015 ;)

Oceń ten wątek:
  • Kasia82 Autorytet

Wysłany: 20 czerwca 2015, 12:37

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona, to kto wie? Skoro jesteś taka "zaprawiona w bojach", to może obejdzie się bez znieczulenia. ;) Każda z nas ma przecież inną wytrzymałość na ból. Współczuję tych złamań! Ja nigdy nie miałam nic złamanego i trudno jest mi sobie to wyobrazić.
    Ja też spróbuję rodzić bez znieczulenia, bo to już jest ostateczność, ale w razie czego wolę mieć możliwość skorzystania. Może bez oksytocyny skurcze będą bardziej znośne i obejdzie się bez znieczulenia?

Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2015, 12:39

w5wq8ribpvtivstd.png
  • ZakręconaOna Autorytet

Wysłany: 20 czerwca 2015, 12:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Możliwe , nie znam się wiesz ale na pewno się do wiem wszystkiego .
    Jestem wytrzymała na bol mega ale nie mowie ze jestem niezniszczalna wiec wszystko się okaże haha ale znieczulenie w gotowości hahaha oby tylko za późno nie było jak będzie potrzeba
    Po jakim czasie ono działać zaczyna ?

Kasia82 lubi tę wiadomość

de7e166350.png

b2727090e5.png
  • Kasia82 Autorytet

Wysłany: 20 czerwca 2015, 12:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polkosiu, będziesz jeszcze w Babka Medica na USG 3d? Ja wybieram się w połowie lipca i jestem ciekawa co otrzymuje się na płycie. Miałaś filmik i zdjęcia czy tylko film?

w5wq8ribpvtivstd.png
  • Bąbelek Autorytet

Wysłany: 20 czerwca 2015, 12:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadrobiłam Was trochę :)
    Co do sterylizatora i podgrzewacza to chyba sobie daruję. Opiekowałam się już kilkoma maluchami i nie były niezbędne. Można sobie poradzić bez nich.
    Za to laktator na pewno kupię.