Październikowe Szczęścia 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Zakręcona, to kto wie? Skoro jesteś taka "zaprawiona w bojach", to może obejdzie się bez znieczulenia.
Każda z nas ma przecież inną wytrzymałość na ból. Współczuję tych złamań! Ja nigdy nie miałam nic złamanego i trudno jest mi sobie to wyobrazić.
Ja też spróbuję rodzić bez znieczulenia, bo to już jest ostateczność, ale w razie czego wolę mieć możliwość skorzystania. Może bez oksytocyny skurcze będą bardziej znośne i obejdzie się bez znieczulenia?Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2015, 12:39
-
Możliwe , nie znam się wiesz ale na pewno się do wiem wszystkiego .
Jestem wytrzymała na bol mega ale nie mowie ze jestem niezniszczalna wiec wszystko się okaże haha ale znieczulenie w gotowości hahaha oby tylko za późno nie było jak będzie potrzeba
Po jakim czasie ono działać zaczyna ?Kasia82 lubi tę wiadomość
-
Nadrobiłam Was trochę
Co do sterylizatora i podgrzewacza to chyba sobie daruję. Opiekowałam się już kilkoma maluchami i nie były niezbędne. Można sobie poradzić bez nich.
Za to laktator na pewno kupię.
Pisałyście o porodach, szpitalach, znieczuleniach. U mnie w szpitalu podają tylko gaz rozweselający. A czy można dodatkowo zapłacić za znieczulenie tego jeszcze nie wiem :o
ZakręconaOna - to Ty hardcorowa kobietka jesteś. Ja czasami się uderzę o coś w łokieć i kwiczę
Uciekam zaraz po kalafiorek na obiad, czekam na męża aż z pracy wróci i fruu na działkę do mojego bratankaWiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2015, 12:47
-
ZakręconaOna wrote:Możliwe , nie znam się wiesz ale na pewno się do wiem wszystkiego .
Jestem wytrzymała na bol mega ale nie mowie ze jestem niezniszczalna wiec wszystko się okaże haha ale znieczulenie w gotowości hahaha oby tylko za późno nie było jak będzie potrzeba
Po jakim czasie ono działać zaczyna ?
Dokładnie nie pamiętam, ale bardzo szybko przyniosło mi ulgę. Może 15-20 min. Tym bardziej, że były jeszcze przerwy między skurczami. Dzięki nim da się odetchnąć. -