Podwójne i potrójne szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
didi31 wrote:Kurcze mój synek ostatnio ma strasznie sucha skórę takie zmiany jak azs. Wybieram się do alergologa, nie wiem czy jakieś testy zleci. Pepti nadal piję i chyba Alergia na bmk mu nie przechodzi niestety Angela jak u Was to wygląda?
My jedziemy nadal na pepti,narazie nie zmieniam...
A co używasz do kąpania? Mieliśmy taka skórkę w lecie takie bardziej suche plamy lekarz nam wtedy wpisał taka emulsje, smarowalam te suche plamki i zeszło
Nam też pediatra wspominał coś o alergolog i testach, ale słowo 'testy'mnie przeraża... Ale oczywiście wszystko dla dobra dzieci. -
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.
https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo -
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e80aa621fb42.jpg
Od lewej Zosia i Oleńka.
Oleńka ur.o 8.37. Waga 2480 i 45 cm dł
A Zosia ur.o 8.38. Waga 2850 i 49 cm dł.
W ogóle okazało się,że były w jednym worku. Ciąża 1k1o. Dobrze,że nie wiedziałam wcześniej.Angela*, gabi 7, czarnulka24 lubią tę wiadomość
Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia 24.01.2018 [*] 10 tc
Tęczowe Dziewczynki 1k1o - Zosia i Oleńka - 15.01.2019 -
NiecierpliwaOna wrote:https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e80aa621fb42.jpg
Od lewej Zosia i Oleńka.
Oleńka ur.o 8.37. Waga 2480 i 45 cm dł