Rodzinka wielodzietna, w oczekiwaniu na kolejne szczescie:)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Hej. Okazało się,ze Lewy Twix odwrócił się i leży pośladkowo,ale to i tak nie ma znaczenia
myślałam,że nie dojefziemy do szpitala. Taka zamieć była po drodze,że z auta przed nami było tylko widać dwie czerwone plamki
wszyscy jechali 10 km/h na włączonych awaryjnych
Wojtuś 09. 03. 2013
Kasia 20. 05. 2015
Kubuś 13. 11. 2016
Aniołek Bogusia24.01.2018
[*] 10 tc
Tęczowe Dziewczynki 1k1o - Zosia i Oleńka - 15.01.2019 -
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.
https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo -
nick nieaktualnyNiecierpliwaOna wrote:Hej. Okazało się,ze Lewy Twix odwrócił się i leży pośladkowo,ale to i tak nie ma znaczenia
myślałam,że nie dojefziemy do szpitala. Taka zamieć była po drodze,że z auta przed nami było tylko widać dwie czerwone plamki
wszyscy jechali 10 km/h na włączonych awaryjnych
To dziś ten wyjątkowy dzień ❤️❤️ , jak coś daj nam moja droga znać .
Ja dziś tak na szybko weekend Mi się przedłużył, wczoraj mój mąż był w domu w dodatku chory przyziębił się , a dobrze wiecie chory mężczyzna to jak małe dziecko
. Ania miała wczoraj szczepienie aż 4 razy ją skuli
ale przynajmniej mam już z głowy szczepienia kolejna szepionka jak będzie mieć skończone 5 lat