☀️🏝️⭐️ SIERPIEŃ 2026 ⭐️🏝️☀️
-
WIADOMOŚĆ
-
ŚWIEŻYNKA97 wrote:Tak, 3 są płatne

U mnie 380 zł
Asiok na 2 prenatalnych mialas pobieraną krew? To cos dodatkowego?
U mnie psychicznie chyba oki, ale dzis I jutro znow maly " stresik " bo zmarła babcia męża 🫣
Mnie aktualnie przeraża jak zabrac sie za wyprawkę, mam wrażenie, ze jestem w tym zielona nadal 🙉
Byłam normalnie na fundusz miałam krew pobierana aż byłam w szoku ale dowiedziałam się ze po prostu ta przychodnia jest typowo prenatalna, i każde prenatalne jest z krwią u nich. Przed 3 badaniem też bedzie krew.
Dostałam wyniki krwi to badali markery i analize ryzyka w 2 trymestrze.
Ale ogólnie byłam w szoku bo byłam pewna że nie ma krwi na 2 prenatalnych, -
Dziewczyny, a puchną Wam stopy/kostki? Ja od kilku dni zauważyłam, że jak dłużej pochodzę czy postoję to mam spuchnięte. Kolejna rzecz, której nigdy wcześniej nie doświadczyłam🫠
-
Dzisiaj przechodziłam obok Primark, weszłam tylko popatrzeć (serio!!🤣), a tam ciepłe kombinezony na jesień-wiosnę po 9 zł (kiedyś były po 90 zł). Wzięłam dwa - w rozmiarach 3-6 m i 6-9 m. Może nie będą jakieś super, ale za taką cenę - niech będą 😊
rozia, Luna11, Piret, Sigi133, Falka93., Misia114, Flora96 lubią tę wiadomość
👩🏻36 🧔🏻♂️42
🍀 Początek starań 09.2024
🤞🏻 Na poważnie od 01.2025
10.2025 💔 4+3
01.12.2025 ⏸️
09.12.2025 hcg 837,1 mIU/ml
15.12.2025 hcg 10281,60 (+130%), TSH 1,054, FT4 1,23
13.01.2026 2,75 cm 🥰
02.02 1 prenatalne 6,33 cm 🥳
17.02 wizyta Ok. FeliaTest - Zdrowy Chłopczyk 💙
24.03 rośnie 💙
30.03 2 prenatalne - 330g wygląda super 🥰
21.04 wizyta kontrolna
👩🏻 Hashimoto, niedoczynność tarczycy.

-
Mam tak już od około tygodnia… Jak dłużej postoję albo posiedzę, zostają ślady od skarpetek. Wcześniej tak nie było.Misia114 wrote:Dziewczyny, a puchną Wam stopy/kostki? Ja od kilku dni zauważyłam, że jak dłużej pochodzę czy postoję to mam spuchnięte. Kolejna rzecz, której nigdy wcześniej nie doświadczyłam🫠
Falka93. lubi tę wiadomość
👩🏻36 🧔🏻♂️42
🍀 Początek starań 09.2024