Sierpniowe Mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Agusienka1985 wrote:Makota, dzieki za rady...muszę udać sie do lekarza po witaminę d w kroplach, moze będzie mniej płakał. Wczoraj i przedwczoraj był na słoneczku i na pewno trochę naturalnej witaminki złapał.
Ehh Dziewczyny, wczoraj wieczorem moj synek strasznie dawał w kość nie szło go uspokoić...chyba zaszkodził mu naleśnik, którego zjadłam, wczoraj wyszliśmy z mężem i był strasznie tłusty, dopiero po fakcie sie zorientowałam, ze to chyba nie był najlepszy pomysł. Okropnie to zabrzmi, ale miałam juz dosyć własnego synka. Podziwiam Was, ze jesteście takie cierpliwe ze swoimi dzieciaczkami...
Jaskółeczko udanej rocznicy! Podziwiam Cie, juz 2 dzieci odchowana.
Marcinka, kciuki za wizytę.
Ja ostatnio zamknęłam się w nocy w łazience i wyłam, mój płacze na ustop, nie chce spać w dzień, pręży się, puszcza bąki itp, jestem co tydz u lekarza półki co zmiana mlekaMama 3 Aniołków- 2.06.14 Zuzia 10tc,12.09.14 Dominiś 10tc, 12.05.15 Kropusia
Synek 54cm, 2800- urodz 36/37tydz -
Melduję się że jeszcze nie urodziłam, termin z OM mam na dziś ale coś się nie zapowiada. Ostatnio miałam nadzieję że coś się ruszy, najpierw w piątek w kinie przez 2 h bolał mnie brzuch + doszły skurcze najpierw co 10 później co 7minut. Ale oczywiście jak wyszliśmy z kina to przeszło. później w niedzielę obudził mnie o północy ból brzucha i zaczęły się skurcze, też najpierw co 10 a później co 7 minut, o 3 wzięłam kąpiel i troszkę zelżały aż w końcu po 4 zasnęłam. Wkurza mnie to, że się tak męczę i nic z tego nie wynika
A dziś to jakiś mega wkurw we mnie jest, jestem zła, że młoda nie chce wychodzić a robiłam już chyba wszystko w czwartek czeka mnie wizyta u gin i z tego co położna mówiła to podczas tej wizyty doktorka mnie porządnie zbada a jak nic się nie ruszy to na weekend będę miała się pojawić w szpitalu. Ehh uparte i wredne to moje dziecko, nie wiem jak jej pomóc wyjść
Gratuluję wszystkim rozpakowanym i zazdroszczę -
Kwiatuszku, korzystaj z wolnego