Sierpniowe mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
witam wszystkie dziewczyny z kalkulatorów internetowych termin wypada mi na 12.08.2018. Jestem przeszczęśliwa bo z mężem staraliśmy się około roku. Ostatnia miesiączka 05.11, test pozytywny wyszedł 24dc, 25dc HCG 535, 27dc HCG 1375. Wizyta u lekarza i usg 21.12. Jest to moja 4 ciąża. Mam w domu już dwóch chłopaków, rok temu poroniłam w 6tc. Bardzo się boję i żyję nadzieją, że teraz wszystko będzie dobrze. Póki co odpoczywam i pozwalam się rozpieszczać mężowi
Mmma, kasiulka123, d'nusia, niedograna lubią tę wiadomość
-
poliś wrote:O a powiedz jak to jest, może się orientujesz, jeśli mam teraz umowę na czas nieokreślony i idę od razu na L4, to L4 jest 100% płatne, a później macierzyńskie przez rok 80%, i jeśli znów w tym czasie zajdę w ciążę, kolejne L4 i macieżyńskie będzie dalej płatne, płatne ? nie znam się totalnie...
Normalnie płatne L4 - 100% i ciąża 80%Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
PLPaulina wrote:Też jestem ciekawa jak to jest jak podczas macierzyńskiego zajdzie się w ciążę.. Jak to widzą przepisy.
Podstawa jest wyliczana z pełnych, ostatnich 12 miesięcy. Ja akurat jestem ciągiem na L4 na zmianę z macierzyńskim od 2015 roku Także podstawa wyliczana jest na zasadach i kwotach z 2015 rokuKlementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
justyna14 wrote:Jesli zajdziesz w czasie macierzynskiego to macierzynski wykorzystujesz i zamiast wracac do pracy to na l4 idziesz znowu. Potem macierzynski i zalegly urlop
Jak się zajdzie szybko w ciążę to można nawet zrezygnować z macierzyńskiego i od razu iść na L4, bo wtedy jest więcej kasy Ja akurat po pierwszym porodzie zaszłam po 5 miesiącach w kolejną ciążę i to by się naprawdę opłacało, ale nie chciało mi się już komplikowaćKlementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
mi88 wrote:Lilly, o co chodziło z tą betą wczoraj?