Sierpniowe mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
poliś wrote:O a powiedz jak to jest, może się orientujesz, jeśli mam teraz umowę na czas nieokreślony i idę od razu na L4, to L4 jest 100% płatne, a później macierzyńskie przez rok 80%, i jeśli znów w tym czasie zajdę w ciążę, kolejne L4 i macieżyńskie będzie dalej płatne, płatne ? nie znam się totalnie...
Oj niestety nie jestem w stanie pomoc. Mieszkam na stałe w Niemczech a tutejsze prawo pracy jest całkowicie inne od naszego.
Polkosia może Ty będziesz w stanie doradzić?Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2017, 13:34
-
nick nieaktualnypoliś wrote:O a powiedz jak to jest, może się orientujesz, jeśli mam teraz umowę na czas nieokreślony i idę od razu na L4, to L4 jest 100% płatne, a później macierzyńskie przez rok 80%, i jeśli znów w tym czasie zajdę w ciążę, kolejne L4 i macieżyńskie będzie dalej płatne, płatne ? nie znam się totalnie...
Też jestem ciekawa jak to jest jak podczas macierzyńskiego zajdzie się w ciążę.. Jak to widzą przepisy. -
Hej. Moja 3 beta przyrost 135 % prog spadał ale się zatrzymał. We wtorek przed wizytą zrobię ostatnia. Z objawów tylko piersi raz mniej raz więcej i w ogóle mnie to nie martwi10.08. Irenka. 3700 i 56
9m -9kg. 2 zabki.
13m - 10.300 kg. 6 zabkow 80r -
poliś wrote:O a powiedz jak to jest, może się orientujesz, jeśli mam teraz umowę na czas nieokreślony i idę od razu na L4, to L4 jest 100% płatne, a później macierzyńskie przez rok 80%, i jeśli znów w tym czasie zajdę w ciążę, kolejne L4 i macieżyńskie będzie dalej płatne, płatne ? nie znam się totalnie...
d'nusia lubi tę wiadomość
-
My niby szanse na bliźniaki mamy bo była podwójna owulacja