X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Sierpniowe mamy 2024
Odpowiedz

Sierpniowe mamy 2024

Oceń ten wątek:
  • Emzet92 Autorytet

Wysłany: 14 listopada, 20:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paprota9418 wrote:
    Boże… jak nie ulewanie to… nie wiem co to było ale mamy dawać żelazo od dzisiaj więc.. wzięłam, nabrałam i podaję tak jak zawsze leki strzykawka na policzek… jestem pielęgniarka pracująca z dziećmi więc podawałam tak leki miliony razy…
    Podzieliłam na dwie partie bo 1ml to w tej strzykawce całkiem sporo… wydawało mi się że ładnie połknął i nagle jak zaczął kaszleć płakać ślinić się to spanikowałam… nie zrobił się siny ani nic tylko bardzo mocno kaszlał i płakał i był czerwony..
    teraz wszystko przeszło jedliśmy już dwa razy, bawi się, śmieje nawet leżak na brzuszku (kilka razy kaszlał ale tylko na brzuchu ) mam się o co martwić ?!
    Co ewentualnie może się pojawić jak poszło to gdzieś dalej nie tam gdzie trzeba ?!
    Przeszukałam już pół Internetu.. przypomniałam wszystkie książki ze studiów i dalej nic nie wiem 😱😥
    Moim zdaniem nie ma powodów do zmartwień. No innofer jest niefajny, moje dzieci też nim pluły i się krztusily. Nie wiem czy Ci mówili, żeby podawać go w odpowiednim odstępie od mleka, bo zaburza jego wchłanianie. Najlepiej z innovitum, bo to kompleks wut B.

Trudna droga IVF
    01.2021 ❄❄
    03.2021 FET 2BC 9tc z. Turnera
    08.2021 FET :(
    11.2021 ❄❄❄
    11.2021 ET :(
    01.2022 FET 3BB,1BB🎉
    09.22 - bliźniaczki, A. 1600g, S. 2200g
    11. 2023 - SZOK, naturalny cud
    07.2024 Sz. 3885g

• Emzet92 Autorytet

Wysłany: 14 listopada, 20:19

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paprota9418 wrote:
    A próbowałaś napisać maila ?