X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Sierpniówki 2022😍❤👶👶👶
Odpowiedz

Sierpniówki 2022😍❤👶👶👶

Oceń ten wątek:
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 22 listopada 2021, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nasza sierpniowa lista👶❤

    "SZCZĘŚCIE RODZI SIĘ W BRZUSZKU❤"

    💙-SYNUŚ - 11 chłopczyków👶
    💗-CÓRECZKA - 10 dziewczynek👶


    Antonna -28.07.2022👶💙

    GabaŻaba -31.07.2022👶❤

    Różowa90-31.07.2022👶💙

    Darinka -01.08.2022 👶💙

    Czarna32-01.08.2022👶💗

    Izabell23 -01.08.2022👶❤

    Bridagues -03.08.2022 👶💗

    Karmin-03.08.2022👶❤

    Adrianna -04.08.2022👶❤

    Kasha86 -07.08.2022👶💙

    Bunia89 -09.08.2022👶❤

    Sara9555 -09.08.2022👶❤(*)

    Melisandra -09.08.2022👶❤

    Sylvka -09.08.2022👶❤

    Andzia35 -09.08.2022👶❤

    PaniHa -09.08.2022👶💙

    Flame1991 -11.08.2022👶💗

    Puszek369 -11.08.2022👶💙

    Ania00 -12.08.2022👶❤

    Ania00 -12.08.2022👶❤

    Malina 330-14.08.2022👶💙

    Pikapik8810 - 14.08.2022👶❤

    A.ky.ska - 15.08.2022👶👶❤❤

    DeLaCruz -15.08.2022👶💓

    Agata90 -15.08.2022👶💙

    Margaret ja -15.08.2022👶❤(*)

    Xyzykowa -15.08.2022👶👶❤❤

    Katasza89 -15.08.2022👶❤

    Rosalia -16.08.2022👶❤

    Kasik -16.08.2022👶❤

    JaSzczurek -16.08.2022👶💙

    Loveforever -18.08.2022👶💙

    Kira -18.08.2022👶❤

    Mirra -18.08.2022 👶❤👶❤

    KarolinaŚ -19.08.2022👶👶💙💗

    Lexia -21.08.2022👶💗

    Anuszka28 - 22.08.2022👶💓

    Karolalala -22.08.2022👶👶❤❤

    Karoola -22.08.2022👶❤(*)

    Megson91 -24.08.2022👶💗

    Rybka20-24.08.2022👶❤

    Vesper -24.08.2022👶❤

    Jakasienka - 24.08.2022👶❤

    Slomkowa -25.08.2022👶❤

    Lili90 -27.08.2022👶❤(*)

    AniOnka -28.08.2022👶❤(*)

    Mommy2 -28.08.2022👶❤

    Jotes -29.08.2022👶❤

    Felinka94-31.08.2022👶💓

    Selenne -31.08.2022👶❤

    Ilonkaa- 31.08.2022👶💓

    Maybelle -02.09.2022👶❤

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 marca 2022, 20:14

    sara9555, PaniHa, Anuszka28, DeLaCruz, kasha86, Różowa_90, Ani0nka, Maybelle, katasza89, puszek369, Malina330, megson91, KarolinaŚ, Felinka94, Sylvka, Lexia, Natalia321 lubią tę wiadomość

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 26 listopada 2021, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    🤗🤗🤗

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3739 2159

    Wysłany: 26 listopada 2021, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieśmiało sie witam. Aktualnie wg moich obliczen termin porodu przypada mi na przelomie lipca i sierpnia. Dopiero USG rozwieje wątpliwości 😅

    Czarna32 lubi tę wiadomość

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 26 listopada 2021, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Nieśmiało sie witam. Aktualnie wg moich obliczen termin porodu przypada mi na przelomie lipca i sierpnia. Dopiero USG rozwieje wątpliwości 😅
    Witaj😍
    Mi wychodzi na 8 sierpnia z om ale na pewno bedzie końcem lipca bo jestem juz po 2 cc i teraz też cc za pewne jak w obu ciążach 2 tyg przed terminem.
    Kiedy masz wizytę???

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • sara9555 Autorytet
    Postów: 469 312

    Wysłany: 26 listopada 2021, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) u mnie dziś pozytywna beta, więc się witam :)

    antonna lubi tę wiadomość

  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 26 listopada 2021, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sara9555 wrote:
    Hej :) u mnie dziś pozytywna beta, więc się witam :)
    Witaj😍
    Ja tez dziś powtarzalam bete żeby sprawdzić przyrost i jest dobrze 🙂

    sara9555 lubi tę wiadomość

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3739 2159

    Wysłany: 26 listopada 2021, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna32 wrote:
    Witaj😍
    Mi wychodzi na 8 sierpnia z om ale na pewno bedzie końcem lipca bo jestem juz po 2 cc i teraz też cc za pewne jak w obu ciążach 2 tyg przed terminem.
    Kiedy masz wizytę???

    7.12. Ja jestem po CC i po SN i liczylabym na kolejne SN jesli wszystko bedzie ok 😅

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 07:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    7.12. Ja jestem po CC i po SN i liczylabym na kolejne SN jesli wszystko bedzie ok 😅
    Mnie po 1 cc przy 2 ciąży rozchodzila sie blizna i ledwo donosilam do 38 tc i w sumie cc na cito wiec teraz lekarka mówiła ze na pewno nie będzie ryzykowac mimo ze minęły 4 lata to sie boi.
    Tez mam wizytę 7.12😊

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • sara9555 Autorytet
    Postów: 469 312

    Wysłany: 27 listopada 2021, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Jak się dziś czujecie?

  • antonna Autorytet
    Postów: 3739 2159

    Wysłany: 27 listopada 2021, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna32 wrote:
    Mnie po 1 cc przy 2 ciąży rozchodzila sie blizna i ledwo donosilam do 38 tc i w sumie cc na cito wiec teraz lekarka mówiła ze na pewno nie będzie ryzykowac mimo ze minęły 4 lata to sie boi.
    Tez mam wizytę 7.12😊
    A moge spytac jak lekarz stwierdził rozejscie blizny pod koniec ciazy? Mialas jakies dolegliwosci bolowe, czy badał Ci blizne na kazdym USG i nagle sie okazalo, ze ktoras warstwa sie rozeszla? 🤔

    @Sara9555 ja sie czuje normalnie. Gdyby nie beta i wielki brzuch (no i brak okresu), to bym nie wiedziala, ze jestem w ciąży

    sara9555 lubi tę wiadomość

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sara9555 wrote:
    Hej dziewczyny. Jak się dziś czujecie?
    Ja dobrze lekko senna z rana mdłości ale przeszlo.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2021, 14:12

    sara9555 lubi tę wiadomość

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    A moge spytac jak lekarz stwierdził rozejscie blizny pod koniec ciazy? Mialas jakies dolegliwosci bolowe, czy badał Ci blizne na kazdym USG i nagle sie okazalo, ze ktoras warstwa sie rozeszla? 🤔

    @Sara9555 ja sie czuje normalnie. Gdyby nie beta i wielki brzuch (no i brak okresu), to bym nie wiedziala, ze jestem w ciąży
    Bardzo mnie bolał brzuch spojenie nie mogłam wstać z łóżka nie mogłam chodzić pod koniec juz tydzień lezalam w szpitalu i na usg lekarz widział ze cos sie dzieje dodatkowo mialam malowodzie i to tez byl powód pobytu w szpitalu ..to był taki piekący ból jakby mi spojenie rozrywalo na zywca.
    Ból po cc to przy tym nic...

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badała któraś z Was oprocz bety może poziom progesteronu?

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3739 2159

    Wysłany: 27 listopada 2021, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna32 wrote:
    Badała któraś z Was oprocz bety może poziom progesteronu?
    Ja badalam i mialam okolo 30.
    To oby tym razem blizna wytrzymała ❤

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Ja badalam i mialam okolo 30.
    To oby tym razem blizna wytrzymała ❤
    Ja badalam i mialam 17.3 przy becie 450..z tego co czytam w necie to raczej niski i w labo moim widelki od 20 w górę hmm
    Dziękuję 😍mam nadzieję ze będzie dobrze.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2021, 16:11

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • Skinny Koleżanka
    Postów: 40 15

    Wysłany: 27 listopada 2021, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam 🙂 Termin na koniec lipca ale kto wie jak to bedzie 🙂 Wiec chetnie dołącze 🙂 u mnie jak narazie objawow brak 🙂

  • Czarna32 Autorytet
    Postów: 347 261

    Wysłany: 27 listopada 2021, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skinny wrote:
    Witam 🙂 Termin na koniec lipca ale kto wie jak to bedzie 🙂 Wiec chetnie dołącze 🙂 u mnie jak narazie objawow brak 🙂
    Witaj 😊 zero zero objawów??
    U mnie raz są raz nie zależy od dnia😊
    Miałaś juz wizytę?

    Dawid i Kamil💙💙

    w57v9n73bfal0428.png
  • sara9555 Autorytet
    Postów: 469 312

    Wysłany: 28 listopada 2021, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo dziewczyny, ale ja jestem dzisiaj beksa.
    O 6 rano obudził mnie zły sen, i bez przerwy w brzuszku mi burczało z pół godziny i to nie z głodu :p
    A łezki lecą z oczu czy to reklama Hotelu Paradise, który lubię oglądać, czy Ogród Świateł w Chorzowie, który zobaczyłam na fb. Masakra haha Jutro dzwonię umówić wizytę u lekarza. Ciekawe jakie będą terminy.
    Jak tam dziś u Was?

  • Kasiulka0122 Nowa
    Postów: 2 1

    Wysłany: 28 listopada 2021, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy sierpnia mam termin 🤣😁😁❤️

    Czarna32 lubi tę wiadomość

  • sara9555 Autorytet
    Postów: 469 312

    Wysłany: 28 listopada 2021, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka0122 wrote:
    Pierwszy sierpnia mam termin 🤣😁😁❤️
    Ooo ciekawie 😁

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ