*~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*
-
WIADOMOŚĆ
-
Wiki81 wrote:Wiecie że ostatnio byłam w ciązy 9 lat temu. Wydaje mi sie ,że nic z tego okresu nie pamiętam. Tyle tylko, że nie musiałam wstawć w nocy, moje dziecko nie płakało, nie ulewało, było bezproblemowe, karmiłam do pół roku piersią i po 4 miesiącach poszłam na 2 dni do pracy i był z babcią. Później długo jadł gerberki, bo je uwielbiał. Tyle. Ale jak kąpałam, przewijałam, tego niestety nie pamiętam tak dobrze.
Nie znam się ale jakbym miała strezlac to jak z jazda na rowerze, tego się nie zapomina:) -
W pierwszym trymestrze miałam od gin zalecenie picia 3 litrów płynów (nie tylko woda, zupy też się liczą). Mam to wpisane w karcie ciąży. Wiadomo, że w lecie to też trochę inaczej się pije. Z drugiej strony kawa i herbata wypłukują magnez, ale kawy nie potrafiłam odstawić w ciąży.
-
Wiki spokojnie, Ty już masz doświadczenie po synku
Ja mam sporo ubranek, ale poza tym to niewiele. Wózka nie mam, żadnych artykułów kosmetycznych, pielęgnacyjnych również nie.. Elektroniki dla niuni żadnej nie kupuję.. Mam tylko jakąś zbieraninę od siostry i kuzynki wrzuconą do szafy, część rzeczy leży na strychu... Mam czasami wrażenie że jestem kilka lat świetlnych do tyłu w porównaniu z niektórymi mamusiami
Ale luuuz... Jeszcze czas, tak mi się w każdym razie wydaje
Wiki81 lubi tę wiadomość
-
Ja się chyba zawezmę i spróbuję wypija 3 litry, zauważyłam, że w ciągu tych paru dni picia 1,5 litra, nie puchną mi tak ręce i nogi, nie są też tak gorące jak wcześniej, czuję się lepiej.
Wystawię dwie butle z woda dziennie i maja być puste wieczorem.Ag..., Wiki81 lubią tę wiadomość
-
ja odmierzam szklankami a picie czegokolwiek bez jedzenia jednoczesnie to najczesciej masakra, jesli czuje pragnienie to jakos wejdzie ale jak pije dla samego picia to zaraz mega mdlosci i licze plynu, ktorych normy zreszta i tak nie wyrabiam a robie co moge, ja nie wiem jak jestescie w stanie tak duzo wypic
-