X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne *~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*
Odpowiedz

*~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*

Oceń ten wątek:
  • Ag... Autorytet

Wysłany: 9 listopada 2014, 21:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    4??!! Masakra, tyle nie wleje chyba ze będę siedzieć na kibelku i jednocześnie pic:)

zielarka lubi tę wiadomość

dqprhdgeyewjk8qy.png
  • Ag... Autorytet

Wysłany: 9 listopada 2014, 21:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiki81 wrote:
    Wiecie że ostatnio byłam w ciązy 9 lat temu. Wydaje mi sie ,że nic z tego okresu nie pamiętam. Tyle tylko, że nie musiałam wstawć w nocy, moje dziecko nie płakało, nie ulewało, było bezproblemowe, karmiłam do pół roku piersią i po 4 miesiącach poszłam na 2 dni do pracy i był z babcią. Później długo jadł gerberki, bo je uwielbiał. Tyle. Ale jak kąpałam, przewijałam, tego niestety nie pamiętam tak dobrze.

Nie znam się ale jakbym miała strezlac to jak z jazda na rowerze, tego się nie zapomina:)

dqprhdgeyewjk8qy.png
  • marrtka Autorytet

Wysłany: 9 listopada 2014, 21:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W pierwszym trymestrze miałam od gin zalecenie picia 3 litrów płynów (nie tylko woda, zupy też się liczą). Mam to wpisane w karcie ciąży. Wiadomo, że w lecie to też trochę inaczej się pije. Z drugiej strony kawa i herbata wypłukują magnez, ale kawy nie potrafiłam odstawić w ciąży.

dxomkrhms4puy6o2.png
  • ania_29 Autorytet

Wysłany: 9 listopada 2014, 21:23

Cytuj  /     /  Zgłoś