WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny86Monia wrote:A to możesz sobie pozwolić na częstsze. Na nfz nie ma takiej opcji.
Czas szybko leci. Już połowa ciazy a dopiero genetyczne się robiło. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny86Monia wrote:Powoli zacznę czytać krok po kroku o wszystkich potrzebnych rzeczach dla maluszka bo jestem zielona w tym temacie. Nic nie wiem co kupić, co praktyczne a co gadżet.
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny,
ja dzisiaj mam połówkowe, już się doczekać nie mogę i mam nadzieję, że poznamy płeć maluszka:D jak już będzie pewna informacja zaczynam kompletować powoli wyprawkę (czas strasznie szybko leci, nawet nie wiem kiedy minęło te 20 tygodni...). Pokoik już dawno pomalowany, w poniedziałek będzie mega wielki regał na książeczki, pudełka z zabawkami (a książek mam sporo:D), więc powoli i temat pokoiku będę ogarniaćIzabelle lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Mnie też powoli nachodzi syndrom wicia gniazda
Porzadkuję powoli pokój dzieci, robię miejsce na rzeczy Małej. Sama przyjemność
Najgorsze to zadyszka,przez leżenie tyle czasu kondycja zerowa,a przed ciążą na tyłku usiedzieć nie potrafiłamkasia1518 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyNatalia1984 wrote:Dom na wsi.
dziś ocieplają piwnice i pewnie będą kopać fundament pod drugą część domu, bo pół jest podpiwniczone a pół nie. Też teraz to temat nr jeden i w sumie dobrze, bo nie mamy czasu na jakieś głupie myśli
kasia1518 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Izabelle wrote:Ja mam w piątek połówkowe w ramach NFZ. Jeśli będzie tak samo szybkie jak prenatalne,to zapytam lekarza,czy prywatnie tez taka błyskawica.
-
nick nieaktualny
-