Wrześniowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
A i zapomniałam ale ze mnie ciapka wszystkiego najlepszego verynice
Kark no to musisz się raz pofatygowac do dziekana albo męża wysłać no jeśli chciałabyś coś załatwić to najlepiej umówić się z dziekanem i pojechać albo chociaż do niego zadzwoń ale lepiej osobiścieverynice lubi tę wiadomość
-
betinka wrote:Witam się popołudniowo!
Jestem po wizycie u lekarza. Szyja na szczęście długa i dobrze uformowana, nie wiadomo skąd te skurcze. Na wszelki wypadek babka kazała mi pojechać do szpitala na KTG i USG - jak tam będzie ok, to znaczy, że 'taka moja uroda'. Jakoś mnie nie przekonałaBędzie wszystko dobrze
-
Zaczarowana wrote:kark, nie denerwuj się, na idiotę nie ma rady, głową muru nie przebijesz. Jak będzie trzeba to płacz, może akurat kobietę oświeci i wymyśli coś sensownego
Czy są tu dziewczyny, które planują spróbować przygody z pieluchami tetrowymi ?Jaki rozmiar pieluszek kupujecie ?
-
stardust87 wrote:hej, nie martw się. Jak wszystko jest dobrze, to musisz w to uwierzyć. Ja do 18 tygodnia miałam plamienia, a nikt nie wiedział skąd. Też taka uroda. Naprawdę, myśl pozytywnie
Będzie wszystko dobrze
Dzięki, Kochana! No w sumie też miałam przez wiele tygodni plamienia, mimo że wszystko było ok, i nagle ustały, łożysko się pięknie trzyma... Może naprawdę to kwestia tego, że Mati tak szybko rośnie i mi się nie mieści.stardust87 lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-68923.png -
lo zrobiłam bo zgłodniałam strasznie i kanapeczka nie była w stanie mi zaspokoić apetytu
a wiadomo dla samej siebie bym nie zrobiła chociaż nie wiem jakby mnie wkurzył
Io lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-69187.png
https://www.maluchy.pl/li-72300.png -
Migotka22 wrote:Dziewczyny wielkie dzięki za rady, ale szczerze to próbowałam już tych wszystkich syropków i nic
Dzisiaj pomógł mi ten czopek, ale czuje, że to nie koniec. A ostatnio to byłam na posiedzeniu ponad dwa tyg temu....masakra
Teraz niby trochę mi lżej, ale czuję, że to dopiero początek -