X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Wrześniowe mamusie 2014
Odpowiedz

Wrześniowe mamusie 2014

Oceń ten wątek:
  • Mika 28 Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 16:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A i zapomniałam ale ze mnie ciapka wszystkiego najlepszego verynice

Kark no to musisz się raz pofatygowac do dziekana albo męża wysłać no jeśli chciałabyś coś załatwić to najlepiej umówić się z dziekanem i pojechać albo chociaż do niego zadzwoń ale lepiej osobiście

verynice lubi tę wiadomość

bhywkrhm4kro7bny.png
    relgio4pjw325a69.png
  • stardust87 Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 16:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    betinka wrote:
    Witam się popołudniowo!
    Jestem po wizycie u lekarza. Szyja na szczęście długa i dobrze uformowana, nie wiadomo skąd te skurcze. Na wszelki wypadek babka kazała mi pojechać do szpitala na KTG i USG - jak tam będzie ok, to znaczy, że 'taka moja uroda'. Jakoś mnie nie przekonała :/
    hej, nie martw się. Jak wszystko jest dobrze, to musisz w to uwierzyć. Ja do 18 tygodnia miałam plamienia, a nikt nie wiedział skąd. Też taka uroda. Naprawdę, myśl pozytywnie :) Będzie wszystko dobrze :)

Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • stardust87 Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 16:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczarowana wrote:
    kark, nie denerwuj się, na idiotę nie ma rady, głową muru nie przebijesz. Jak będzie trzeba to płacz, może akurat kobietę oświeci i wymyśli coś sensownego :P

Czy są tu dziewczyny, które planują spróbować przygody z pieluchami tetrowymi ? ;) Jaki rozmiar pieluszek kupujecie ?
    ja się zastanawiałam nad pieluchami wielorazowymi, tymi takimi kolorowymi. Ale to później, jak dzidź już nie będzie "kupował" 10 razy dziennie :P

• betinka Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 16:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    stardust87 wrote: