Wrześniowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Witam się popołudniowo!
Jestem po wizycie u lekarza. Szyja na szczęście długa i dobrze uformowana, nie wiadomo skąd te skurcze. Na wszelki wypadek babka kazała mi pojechać do szpitala na KTG i USG - jak tam będzie ok, to znaczy, że 'taka moja uroda'. Jakoś mnie nie przekonałaKaarolina lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-68923.png -
Moja mama sama kiedyś nauczyła się szycia na maszynie i zawsze ją za to podziwiam, bo dla mnie to jakaś czarna magia. No ale...początki zawsze są najtrudniejsze. Mam nadzieję, że mi starczy zapału, bo nerwus ze mnie jest straszny i aż się boję o los tej maszyny, gdy mi coś nie wyjdzie!
akuszerka89 wrote:niee, za tępa na to jestem, za dużo w niej przycisków, pokręteł i suwakówMama pokazała mi jak się nią obsługiwać i jak robić wykroje, jak sama sobie z czymś nie radzę to też mama albo mi pokazuje jak to zrobić albo sama za mnie bierze się do pracy:)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 czerwca 2014, 14:31
♥ Liwia ur. 05.09.2014, 3300g, 51cm
♥ Laura ur. 23.08.2016, 3720g, 55cm
♥ Tymuś ur. 6.02.2021, 4030g, 55cm
-
nick nieaktualnyA ja się chyba nie obronię w ogóle
Ten burak nie chce się zgodzić, żebym teraz zaliczyła jego przedmiot, mówi, że mam jeszcze we wrześniu czas, a ja we wrześniu będę leżeć na porodówce albo siedzieć z małym 24h/dobę
Siedzę i drugi dzień ryczę, do dupy to wszystko, się okaże, że przez jednego debila nie skończę studiów ;(betina89 lubi tę wiadomość
-
Kark co za ciul!!!!
Bardzo ci wspolczuje bo pamietam ile ja mialam stresow przed pbrona... Mialam juz bilet na samolot kupiony tu do uk a ta pipa mi wszystko przedluzala... Obronilam sie dwa dni przed wylotem
Nie da sie nic zalatwic? A dziekan? Jak bys pismo naoisala???
Kur*** we wrzesniu ty o rodzeniu masz myslec a nie o szkole
-
kark wrote:A ja się chyba nie obronię w ogóle