X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Wrześniowe mamusie 2014
Odpowiedz

Wrześniowe mamusie 2014

Oceń ten wątek:
  • betinka Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 14:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się popołudniowo!
    Jestem po wizycie u lekarza. Szyja na szczęście długa i dobrze uformowana, nie wiadomo skąd te skurcze. Na wszelki wypadek babka kazała mi pojechać do szpitala na KTG i USG - jak tam będzie ok, to znaczy, że 'taka moja uroda'. Jakoś mnie nie przekonała :/

Kaarolina lubi tę wiadomość

https://www.maluchy.pl/li-68923.png
  • madiiiii Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 14:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja mama sama kiedyś nauczyła się szycia na maszynie i zawsze ją za to podziwiam, bo dla mnie to jakaś czarna magia. No ale...początki zawsze są najtrudniejsze. Mam nadzieję, że mi starczy zapału, bo nerwus ze mnie jest straszny i aż się boję o los tej maszyny, gdy mi coś nie wyjdzie! :D
    akuszerka89 wrote:
    niee, za tępa na to jestem, za dużo w niej przycisków, pokręteł i suwaków :P Mama pokazała mi jak się nią obsługiwać i jak robić wykroje, jak sama sobie z czymś nie radzę to też mama albo mi pokazuje jak to zrobić albo sama za mnie bierze się do pracy:)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 czerwca 2014, 14:31

♥ Liwia ur. 05.09.2014, 3300g, 51cm
    ♥ Laura ur. 23.08.2016, 3720g, 55cm
    ♥ Tymuś ur. 6.02.2021, 4030g, 55cm
  • nick nieaktualny

Wysłany: 4 czerwca 2014, 14:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja się chyba nie obronię w ogóle :(
    Ten burak nie chce się zgodzić, żebym teraz zaliczyła jego przedmiot, mówi, że mam jeszcze we wrześniu czas, a ja we wrześniu będę leżeć na porodówce albo siedzieć z małym 24h/dobę :/
    Siedzę i drugi dzień ryczę, do dupy to wszystko, się okaże, że przez jednego debila nie skończę studiów ;(

betina89 lubi tę wiadomość

• Paula55 Autorytet

Wysłany: 4 czerwca 2014, 14:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kark co za ciul!!!!