WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKamcia jaką slonica hihi
Ładnie ci
I ten brzuszek 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘
A miałam się pytać wczoraj zapomniałam robicie te badanie nifty? Kiedy? A może już robiłaś to kiedy wynik?
Tak pytam ostatnio tak myślałam i tobie i o tych badaniach.
Brzuszek piękny. Ciotka glaska
Edit Patryk ba twoje chłopaki mają cudasne te oczyska .
Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lipca 2019, 21:15
kamciaelcia lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyKamcia hahahaha nie spoko pamiętam o tamtych badaniach myslalam ze to inne basanie,tylko że ja się nie znam na nich nigdy nie wglebialam się w te tematy może głupie ale po prostu nie miałam takiejn potrzeby żadna też ze znajomych nie robiła takich badań więc nie znam się z rad pytam .
Ale ok ważne że już po i jest ok .😚
Hihi -
Kamcia
Ja tam slonicy nie widzę. Ja mam jedną nogę jak ty dwie . Szczupła, piękna mama.
Zabko
Super dzień mieliście. U nas cały dzień dziwna pogoda. Chciałam zabrać Melke na plażę miejska ale pogoda była taka, że myślałam, że za chwilę będzie padać. Odwiedziliśmy zatem starsza siostrę D. Pogadaliśmy z jej najstarsza córka (19lat), która w tym roku wraz z koleżanką rusza w Polskę. Doslownie: z Poznania do Karpacza, z Karpacza do Krakowa, z Krakowa do Szczecina i że Szczecina do Warszawy. Moja krew hahakamciaelcia lubi tę wiadomość
-
A tak w ogóle to moja mama jak się dowiedziała gdzie jedziemy w tym roku to mi dzwoni z płaczem, że z rodziną do piekła na ziemi jedziemy. Ze tam się ludzie wysadzaja, że terroryści, muzułmanie, że mi dziecko porwia. Masakra... Żaden argument do niej nie trafia. Aż dziś wylaczylam tel bo już mi się nawet czytać i słuchać tego nie chciało.
No, to się poskarzylam wam. Ale ułożyło mi chociaż.
P. S. I tak się cieszę na ten wyjazd i żadne czarne wizję tego nie zmieniaDariah lubi tę wiadomość
-
Kamcia