X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Wrześniówki 2015
Odpowiedz

Wrześniówki 2015

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 8 września 2015, 16:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zobaczę jak u mnie będzie z karmieniem , wiecie może byc tez taka sytuacja jak u mojej siostry , karmila ale tylko miesiac potem woda leciala maly darl sie z glodu , nie byl wartościowy polarm i na początku byl dokarmiany mm a potem juz cyca wypluwal .

Boże patrzcie na tvn faceci bez cierpliwości do dzieci !! Jebnela bym takiego

• nick nieaktualny

Wysłany: 8 września 2015, 16:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MadziaRatMed wrote:
    Ja nie rozumiem tego wybudzania na jedzenie, co prawda nie mam w ogole doświadczenia ale wydaje mi sie ze biologia robi swoje i organizm sie nie zaglodzi sam z siebie i dziecko w koncu sie obudzi jak bedzie glodne
    a to swoja droga :)

MadziaRatMed lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 8 września 2015, 16:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masakra !! Ojciec do dziecka zeby gadal ty chamie ,pedale , spier*** no az sie gotuje we mnie , nic tylko naslac kogo trzeba

• nick nieaktualny

Wysłany: 8 września 2015, 16:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    Zobaczę jak u mnie będzie z karmieniem , wiecie może byc tez taka sytuacja jak u mojej siostry , karmila ale tylko miesiac potem woda leciala maly darl sie z glodu , nie byl wartościowy polarm i na początku byl dokarmiany mm a potem juz cyca wypluwal .

Boże patrzcie na tvn faceci bez cierpliwości do dzieci !! Jebnela bym takiego
    pierdoly :P woda leciala, taaa :) po prostu laktacja ustabilizowala sie na zbyt niskim poziomie przez dokarmianie mm. kazda butelka mm to sygnal dla piersi, ze moga produkowac o te 1 porcje mniej :)

Paulinek, MadziaRatMed lubią tę wiadomość

• ela Autorytet

Wysłany: 8 września 2015, 16:14

Cytuj  /     /  Zgłoś