Zafasolkowane z grupy Starania o maluszka OF
-
WIADOMOŚĆ
-
elmo88 wrote:Cześć!!!
jeju dopiero dziś odkryłam w poście emidomi link do tego wątku, wchodzę a tu od góry jestem na tapecie hahhha
wcześniej udzielałam się tylko w podwójnych i na ovu w naszym wątku. Choć jako żółtodziób bardziej podczytuje i wspieram, bo nie mam za dużego doświadczenia by doradzać, ale jak mogę się staram
Tak jak zostało powiedziane, spodziewamy się bliźniąt, na 80% chłopiec i dziewczynka. Genetyczne wyszły bardzo ładnie. Od paru dni zaczynam odżywać po męczących nudnościach które trwały od 6 tygodnia. Czasem jeszcze mnie dopadają i jeszcze nadal nie wiem co jeść na obiady żeby potem nie jęczeć, ale i tak już jest o niebo lepiej
P.S.przez wszystkie posty się na pewno nie przebije, ale na bieżąco serdecznie gratuluje worldbyme ślicznego synka! Buziaki dla Was :*
Dobrze że trafilas
Jak widzisz same znajome buzki z watku rozowego a kogo nie znasz to niedługo poznasz
Ja tu wpadam tylko gościnnie sprawdzić ktora mamusia z naszej listy urodzila, ale mam nadzieję że niedługo tu dołączę na stałe
Buziaki kochanaEvelin, mysia09, ines., elmo88, LILITH.P lubią tę wiadomość
31 lat,
Aktualnie w trzeciej ciazy
TSH 3,07
Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
Dwie córeczki
14.02.2017 HSG jajowody drożne -
Pestka,Biedroneczka, Evelin , Lilith ,Mysia, Cherry
Resztę sciskamEvelin, mysia09, LILITH.P, WaldhauzerM lubią tę wiadomość
31 lat,
TSH 3,07
Dwie córeczki
Hej hej
Elmo my sie chyba nie znamy ale serdecznie gratuluje 2 maluszkow !!! :-*
World dobrze ze próbujesz i trzymam kciuki za jak najazybszy powrot do zdrowka oraz za Malenstwo :-* Super przystojniak
Ooo Waldi wlasnie doczytalam ze mamy chrzest dzien po was Przyznaje ze mam juz lekkiego stresika ;-P
Evelin, worldbyme, WaldhauzerM lubią tę wiadomość
Olgierd 04.12.16 - 55cm i 3865g
24.01.2017r - 5500g i 60 cm
07.02.2017r.- 5800g i 62cm
04.03.2017r. - 6300g i 67cm
21.03.17 6600g i 70cm
07.04.17 7kg i 71cm 09.05.17- 8kg i 73cm
-