Odpowiedz

Beta HCG

Oceń ten wątek:
  • czterolistna_koniczynka1 Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 10 grudnia 2018, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane dziewczyny,
    dopiero poznaję forum. Niesamowite, ile nas jest!
    Postanowiłam napisać, bo domysły zabijają :(

    Dziś jestem 9 dni po mojej pierwszej inseminacji. Powód, dla którego zdecydowaliśmy się z mężem na zabieg to bardzo ograniczony czas, jaki spędzamy razem i jego blokada psychiczna, że starania muszą być w określonym czasie, a nie wtedy kiedy chcemy.

    No więc dziś zrobiłam betę - pomyślałam, że 8-9 dni od owulacji (CLO+Pregnyl+monitoring owu przed i po) to już coś może być, szczególnie, że poranny test sikany pokazał bardzo bladą 2 kreskę.
    Beta wyszła 3,18 przy normie do 2,7 (brak ciąży). Zgłupiałam jak zobaczyłam wynik. Ni pies ni wydra :(

    Miesiączka planowo powinna być za 5-6 dni. Ginekolog twierdzi, że mam odstawić duphaston i czekać na @ i od nowego cyklu podejść do 2 inseminacji.
    A mnie ćmi brzuch, kłują jajniki - raz jeden raz drugi, sutki zaczęły być czerwone i wrażliwsze.
    Co tu robić? Powtorzyć betę i wierzyć, że jeszcze coś z tego będzie, czy odstawić duph i uznać cykl za stracony?

    Jak to u Was było?


    Serdeczności!

    Edit: Zapomniałam dodać, że czuję się jakbym miała 39 stopni gorączki, a temperatura w porywach to 36,6 - cyrk jakiś!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2018, 19:16

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2018, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powtórz bete za dwa dni :)

  • czterolistna_koniczynka1 Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 10 grudnia 2018, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak zrobię - chcę wierzyć, że może jednak coś tam się dobrego dzieje. Czytam, że implantacja może być później, a i resztki Pregnylu mogą dawać fałszywy wynik. Miesiąc temu była ciąża biochemiczna.

    Pierwsza córka, teraz już prawie 9 letnia, poczęła się bez żadnych wspomagaczy, zupełnie naturalnie, ale to było dawno temu. Jak się okazuje, nie jest tak prosto z drugim...:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2018, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czterolistna_koniczynka1 wrote:
    Tak zrobię - chcę wierzyć, że może jednak coś tam się dobrego dzieje. Czytam, że implantacja może być później, a i resztki Pregnylu mogą dawać fałszywy wynik. Miesiąc temu była ciąża biochemiczna.

    Pierwsza córka, teraz już prawie 9 letnia, poczęła się bez żadnych wspomagaczy, zupełnie naturalnie, ale to było dawno temu. Jak się okazuje, nie jest tak prosto z drugim...:(


    i jak beta ? ja w tej ciąży mialam to samo wynik ledwo ponad norme ale ciąża rozwija sie prawidłowo

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 grudnia 2018, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nana1, jak ten czas szybko leci.. Juz 9ty tydzien za Wami :) Mnie znowu sie nie udalo, ale powodzenie innych Staraczek to dobry zastrzyk optymizmu i nadziei na kolejne cykle. Mam nadzieje, ze u Ciebie ciazowe samopoczucie najlepsze z mozliwych.

    Czterolistna Koniczynka, trzymam kciuki, zeby z malutkiej bety rozwinelo sie wielkie szczescie :)

    nana1 lubi tę wiadomość

  • Ika83 Ekspertka
    Postów: 289 95

    Wysłany: 16 grudnia 2018, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czterolistna_koniczynka1 wrote:
    Kochane dziewczyny,
    dopiero poznaję forum. Niesamowite, ile nas jest!
    Postanowiłam napisać, bo domysły zabijają :(

    Dziś jestem 9 dni po mojej pierwszej inseminacji. Powód, dla którego zdecydowaliśmy się z mężem na zabieg to bardzo ograniczony czas, jaki spędzamy razem i jego blokada psychiczna, że starania muszą być w określonym czasie, a nie wtedy kiedy chcemy.

    No więc dziś zrobiłam betę - pomyślałam, że 8-9 dni od owulacji (CLO+Pregnyl+monitoring owu przed i po) to już coś może być, szczególnie, że poranny test sikany pokazał bardzo bladą 2 kreskę.
    Beta wyszła 3,18 przy normie do 2,7 (brak ciąży). Zgłupiałam jak zobaczyłam wynik. Ni pies ni wydra :(

    Miesiączka planowo powinna być za 5-6 dni. Ginekolog twierdzi, że mam odstawić duphaston i czekać na @ i od nowego cyklu podejść do 2 inseminacji.
    A mnie ćmi brzuch, kłują jajniki - raz jeden raz drugi, sutki zaczęły być czerwone i wrażliwsze.
    Co tu robić? Powtorzyć betę i wierzyć, że jeszcze coś z tego będzie, czy odstawić duph i uznać cykl za stracony?

    Jak to u Was było?


    Serdeczności!

    Edit: Zapomniałam dodać, że czuję się jakbym miała 39 stopni gorączki, a temperatura w porywach to 36,6 - cyrk jakiś!
    Moim zdaniem wynik bety wskazuje obecność pregnylu. Tak samo jak test ciążowy. Wykryl HCG po zastrzyku.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 grudnia 2018, 09:25

    Ika83
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2018, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka5 wrote:
    Nana1, jak ten czas szybko leci.. Juz 9ty tydzien za Wami :) Mnie znowu sie nie udalo, ale powodzenie innych Staraczek to dobry zastrzyk optymizmu i nadziei na kolejne cykle. Mam nadzieje, ze u Ciebie ciazowe samopoczucie najlepsze z mozliwych.

    Czterolistna Koniczynka, trzymam kciuki, zeby z malutkiej bety rozwinelo sie wielkie szczescie :)

    oj leci ten czas nawet nie wiem kiedy , choć czasami bywają dni ,że wszystko sie dluży ale to nie jest wazne :) ja caly czas Kochana 3mam za Ciebie kciuki i wiem ,że niebawem doczkasz się bąbelka :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2018, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nana1 wrote:
    oj leci ten czas nawet nie wiem kiedy , choć czasami bywają dni ,że wszystko sie dluży ale to nie jest wazne :) ja caly czas Kochana 3mam za Ciebie kciuki i wiem ,że niebawem doczkasz się bąbelka :)

    Dziekuje :* Pragne tego babelka, a marzenia w koncu sie spelniaja. Duuuuzo zdrowia dla Ciebie i Kruszynki

    nana1 lubi tę wiadomość

  • Black_Dreams Znajoma
    Postów: 29 10

    Wysłany: 22 grudnia 2018, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, dzisiaj zrobiłam betę HCG (10 dni po ,,owulacji"), wynik - <0.100 mIU/ml, jestem obecnie w 24 dniu cyklu (cykle 28 dni), w 13 dniu cyklu test owulacyjny wyszedł pozytywny, w dniu terminu owulacji oraz dzień po niej testy również były pozytywne, jednak byłam lekko przeziębiona a jedyną dolegliwością był katar, nie miałam gorączki ani nie musiałam stosować leków, dlatego nie odkładaliśmy starań na kolejny cykl. Czy jest jeszcze jakaś szansa, że ten cykl zakończy się pozytywnie i w końcu doczekamy się upragnionego dziecka?
    Dodam, iż od września biorę duphaston od 10 do 24 dnia cyklu, dzisiaj powinnam odstawić i nie bardzo wiem co robić, czy brać dalej,czy przerwać, biorę go ze względu na cienkie endometrium.

    Aniołek - 30.11.2017
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 grudnia 2018, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powtórz bete po swietach mi testy pozytywne wychodzily a jak zrobilam bete byla ledwo ponad norme mysle ze gdybym wczesniej zrobila nic by nie wykazaly ... jesli beta po swietach bedzie dalej negatywna tzn ze testy pozytywne mogly byc wynikiem ciazy biochemicznej lub zaburzen hormonalnych a dupka narazie bym nie odstawiala do wyjasnienia sytuacji

  • Black_Dreams Znajoma
    Postów: 29 10

    Wysłany: 22 grudnia 2018, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyżej pisałam o pozytywnych testach owulacyjnych, które wykonywałam w połowie cyklu. Testy owulacyjne wychodziły mi trzy dni pod rząd pozytywne, w 13,14 i 15 dc, zwykle wychodził mi tylko jednego dnia pozytywny test owulacyjny, dlatego zastanawiam się, czy może przesunęła mi się owulacja i może za wcześnie wykonałam ten test z krwi, sama już nie wiem.Przepraszam, że może źle ułożyłam zdania, ale pisałam przepełniona emocjami, bo po raz kolejny widząc negatywną Betę HCG trochę ciężko mi się ,,zebrać".

    Aniołek - 30.11.2017
  • Kasza_gryczana Debiutantka
    Postów: 14 48

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc, jestem nowa. Owu wyznaczona 20 grudnia. Dzisiaj wyrazny skok temperatury (7 dpo).
    W sylwestra mamy impreze, na ktorej nie ukrywam moglabym sie napic. Mysle nad zrobieniem bety. 31 moze byc klopot, duzo labow nie pracuje. Jak myslicie jest sens robic np w sobote? To bylby 9 dpo?

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 6782 9083

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasza_gryczana wrote:
    Czesc, jestem nowa. Owu wyznaczona 20 grudnia. Dzisiaj wyrazny skok temperatury (7 dpo).
    W sylwestra mamy impreze, na ktorej nie ukrywam moglabym sie napic. Mysle nad zrobieniem bety. 31 moze byc klopot, duzo labow nie pracuje. Jak myslicie jest sens robic np w sobote? To bylby 9 dpo?
    Cześć, z tego co kojarzę to Luxmed ma otwarte laboratorium w sylwestra. Masz gdzieś w pobliżu? Laboratoria w szpitalach też są zwykłe czynne 24/7. 9dpo może już coś wyjść jeśli masz pewność, co do terminu owu. Weź jednak pod uwagę fakt, że zagnieżdżenie może być nawet 12dpo. Im późnej zrobisz betę tym większa szansa, że pokaże ciążę

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • Kasza_gryczana Debiutantka
    Postów: 14 48

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety nie jestem pewna, to moj pierwszy cykl tutaj, ogolnie 4 cykl staran. Pierwszy cykl mierzenia temp. Mam luxmed niedaleko. Sprobuje sie dowiedziec czy robiac 31 bede miala wyniki 31. Niestety jestem wtedy sama z dzieckiem, wiec wolalabym unikac duzych przychodni. Zobacze tez jak sie temp bedzie zachowywalal.
    Dzieki!
    dde56d8047d49540adce7f22aeb4c0b3.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 grudnia 2018, 13:56

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 6782 9083

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasza_gryczana wrote:
    Niestety nie jestem pewna, to moj pierwszy cykl tutaj, ogolnie 4 cykl staran. Pierwszy cykl mierzenia temp. Mam luxmed niedaleko. Sprobuje sie dowiedziec czy robiac 31 bede miala wyniki 31. Niestety jestem wtedy sama z dzieckiem, wiec wolalabym unikac duzych przychodni. Zobacze tez jak sie temp bedzie zachowywalal.
    Dzieki!
    dde56d8047d49540adce7f22aeb4c0b3.png
    Jak pójdziesz z samego rana to jest duża szansa, że wyniki będą popołudniu. Bety co prawda tam nie robiłam, ale miałam tak z TSH

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • brunetka91 Autorytet
    Postów: 852 941

    Wysłany: 29 grudnia 2018, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey dziewczyny. Miesiączkę mam co 31-32 dni. Dzisiaj już 40 dzień i nic... Testy negatywne, bete robiłam dzisiaj i też negatywna.. Nie wiem co mam już myśleć.. Czy to może jeszcze zapredko czy nie mam robić sobie już nadziei.. ☹️

    19.10.2019 r., godz. 20:17 Kornelia ❤️
    01.2019 — udało się! Czekamy na Ciebie Skarbie 😍
    10.2017 — puste jajo płodowe
    11.2016 — ciąża pozamaciczna (usunięcie prawego jajowodu)

  • magda.g85 Autorytet
    Postów: 483 268

    Wysłany: 29 grudnia 2018, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    brunetka a może owu Ci się przesunęłą?

    a ja chyba oszaleje. wczoraj ( 29dc) po pozytywnym teście robiłam betę-wynik 203. mogę powtórzyć dopiero w poniedziałek. jak nie zwariować

    zem3i09k945lhtw9.png
  • Mama_Zuzia Autorytet
    Postów: 2532 3954

    Wysłany: 30 grudnia 2018, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magda.g85 wrote:
    brunetka a może owu Ci się przesunęłą?

    a ja chyba oszaleje. wczoraj ( 29dc) po pozytywnym teście robiłam betę-wynik 203. mogę powtórzyć dopiero w poniedziałek. jak nie zwariować

    Gratulacje! Rosnijcie Zdrowo!:)

    ojxeroeqgm6z29wi.png
    Rok starań i..świąteczny cud!
    Syn - 2013 ❤️ Pierwsza miłość
    ————————
  • brunetka91 Autorytet
    Postów: 852 941

    Wysłany: 30 grudnia 2018, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem.. Może? Ogólnie jestem całe dnie senna, nie można mnie rano dobudzic.. Do tego piersi jakieś większe się zrobiły, odbija mi się i wypadają mi włosy garściami (prędzej też mi wypadały, ale nie aż tak). 4 stycznia mam wizytę u ginekologa to może się czegoś dowiem...

    19.10.2019 r., godz. 20:17 Kornelia ❤️
    01.2019 — udało się! Czekamy na Ciebie Skarbie 😍
    10.2017 — puste jajo płodowe
    11.2016 — ciąża pozamaciczna (usunięcie prawego jajowodu)

  • atena79 Koleżanka
    Postów: 44 12

    Wysłany: 4 stycznia 2019, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was wszystkie serdecznie, czytam prawie wszytskie posty na tym forum i czas zeby podzielic sie moimi doswiadczeniami. Z mezem staralismy sie o dzidzie od 3 m-cy, dzis w dzien okresu zrobilam sikanca i od razu wyszla II krecha, na USG widac na razie b.maly pecherzyk bez echa zarodka wiec nic tylko czekac. Jutro beta po laboratorium juz bylo zamkniete dzisiaj :(, dobija mnie ta niepewnosc

    Trzymam za was wszystkie kciukasy

‹‹ 52 53 54 55 56
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.