X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

Beta hcg

Oceń ten wątek:
  • Olelka Koleżanka
    Postów: 46 4

    Wysłany: 3 października 2018, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W sumie brzydko napisałam-czy wy robicie jakieś badania, jednak problemy nie tylko są u kobiet. Może to jakaś 'glupota' jak np. wysoka prolaktyna. Dobrze, że żyjemy w czasach gdzie wiele rzeczy można wyleczyć.

  • Lilka26 Autorytet
    Postów: 265 202

    Wysłany: 3 października 2018, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni** beta po 2 dniach z 125 wzrosła n 422... jestem umowiona z lekarzem na USG 12.10- powinno już bić serduszko.

  • Karo1 Znajoma
    Postów: 20 1

    Wysłany: 4 października 2018, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje :)

  • Ania P. :) Debiutantka
    Postów: 12 7

    Wysłany: 7 października 2018, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W 23 dc zrobiłam HCG wynik: 7.33, nie dawało mi to spokoju i po 8h HCG: 7.55... wiem, że powinnam zrobić dopiero po 48h ale czy na początku ten wzrost nie powinien być szybszy?.. Mam przeczucie, że nic z tego nie będzie...

  • Moni** Autorytet
    Postów: 861 504

    Wysłany: 11 października 2018, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilka26 Gratulacje! Daj znać po wizycie.
    U mnie beta rosła 28dc -8, 31dc - 40, 33dc - 92, 35 dc niestety 19...

    ♥️córeczka🙏
    f2w3yx8dqn2x2gqa.png
    0,4, acard, pregna plus, actifolin.

    09.2021 ciąża biochemiczna 💔
    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc 💔
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 💔ciąża biochemiczna 02.2018💔; 10.2018💔
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mała_mi92 Znajoma
    Postów: 18 1

    Wysłany: 15 października 2018, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,