Odpowiedz

Beta hcg

Oceń ten wątek:
  • Picia Przyjaciółka
    Postów: 114 52

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lillith wrote:
    No właśnie podobną... W 12dpo (wg obliczeń z ovu) zrobilam bete i wyszła ponizej 0.1
    Jestem po terminie @ i nic się nie dzieje oprócz dużej ilości bialawego śluzu...
    Nie chce sie łudzic,ale to dziwne troszke...


    Póki nie przyjdzie @ jest nadzieja !!! :) Ile jestes po terminie @? Trzymam kciuki ! Powtórz bede tydz po ostatniej, mowie Ci :)

  • Picia Przyjaciółka
    Postów: 114 52

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julianna wrote:
    dziewczyny a jak zrobi się betę pierwszą w 13dpo plus minus,to kiedy powinno się ją powtórzyć, po ilu dniach czy oby na pewno jest ok, mój wynik dzisiejszy 110, tes wczorajszy z sikania negatywny

    Po dwóch dniach mozesz powtórzyc, ja tak zrobilam, uroslo dwukrotnie :)

    julianna, kookana1987 lubią tę wiadomość

  • Picia Przyjaciółka
    Postów: 114 52

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kittykate wrote:
    Beta 106! 4 tydzien!
    uffff - powtarzam w środę!


    Gratulacje !!!!!!!!!! :) spokojnej ciązy !! Moja beta dzis 939.6 :D ostatnia w czwartek 166. Starsznie sie ciesze, stresowalam sie.

    julianna, kookana1987, Tortie lubią tę wiadomość

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julianna wrote:
    dziewczyny a jak zrobi się betę pierwszą w 13dpo plus minus,to kiedy powinno się ją powtórzyć, po ilu dniach czy oby na pewno jest ok, mój wynik dzisiejszy 110, tes wczorajszy z sikania negatywny


    Gratuluję! Ja jeszcze na posterunku, pewnie z tydzien jak nie więcej do testowania :)

    julianna lubi tę wiadomość

  • julianna Autorytet
    Postów: 1572 531

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki dziewczyny, gratuluję wszystkim który beta skoczyła i życzę wszystkim takich wyników, oby nam się wszystko zdrowo rosło :) ja jutro z ciekawości zrobię test sikany rano, będzie konsternacja jak wyjdzie I krecha hehe


    f2w3tqywlcgkfgv6.png
  • Picia Przyjaciółka
    Postów: 114 52

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julianna wrote:
    dzięki dziewczyny, gratuluję wszystkim który beta skoczyła i życzę wszystkim takich wyników, oby nam się wszystko zdrowo rosło :) ja jutro z ciekawości zrobię test sikany rano, będzie konsternacja jak wyjdzie I krecha hehe


    Będą II :D

    magdam lubi tę wiadomość

  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluje wszystkim zafasolkowanym :-)

    Dziewczynki, zrobilam wczoraj bete i wieczorkiem odebralam wyniki : 5,31. cykle mam 31 dniowe, wczoraj byl 26 dc. Co o tym myslicie ?

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • julianna Autorytet
    Postów: 1572 531

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anette wrote:
    Gratuluje wszystkim zafasolkowanym :-)

    Dziewczynki, zrobilam wczoraj bete i wieczorkiem odebralam wyniki : 5,31. cykle mam 31 dniowe, wczoraj byl 26 dc. Co o tym myslicie ?
    a który to dzień po owulacji? niby powyżej 5 to ciąża


    f2w3tqywlcgkfgv6.png
  • julianna Autorytet
    Postów: 1572 531

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zrobiłam dziś test sikany :) wyszła druga kreska, ale co prawda jaśniejsza od kontrolnej, a jednak beta już powinna być dość wysoka

    M4DZI4 lubi tę wiadomość


    f2w3tqywlcgkfgv6.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To byl wg ovu 13dpo. Na niedziele mam @ chyba poczekam co bedzie...
    Julianna-gratuluje! Masz druga kreske to ciaza jest :-)

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • M4DZI4 Autorytet
    Postów: 556 828

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julianna wrote:
    zrobiłam dziś test sikany :) wyszła druga kreska, ale co prawda jaśniejsza od kontrolnej, a jednak beta już powinna być dość wysoka
    Gratuluję :)

    relgh371ssmqv4f3.png
  • kittykate Autorytet
    Postów: 1325 881

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picia wrote:
    Gratulacje !!!!!!!!!! :) spokojnej ciązy !! Moja beta dzis 939.6 :D ostatnia w czwartek 166. Starsznie sie ciesze, stresowalam sie.
    Ojej jak wspaniale!!!!!cudownie !!! i jak szybko masz wynik!!! :D
    ja na swój też czekam mam nadzieję że też urosła pięknie!!!!

    Kate

    np55zzc.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie beta hcg z 5,41 spadla od poniedzialku ponizej 2.
    Czyli ciazy nie ma :-((((

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Kasia1993 Ekspertka
    Postów: 131 112

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anette wrote:
    U mnie beta hcg z 5,41 spadla od poniedzialku ponizej 2.
    Czyli ciazy nie ma :-((((
    Kochana to nie jest powiedziane, moja pierwsza beta była 4,70 a po dwóch dniach powtórka i beta 4,49 też myślałam że ciązy nie ma:D Zobacz na suwaczek:D

    Foto_Anna lubi tę wiadomość

    f2w3yx8d0p5xyhbt.png

    iv09cwa1bez1cni9.png



  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluje Ci i ciesze sie ze Ci sie udalo....ale u mnie cos czuje ze nie wyszlo :(
    Dziekuje za wsparcie :*

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Babe B Przyjaciółka
    Postów: 97 76

    Wysłany: 19 kwietnia 2014, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej moja beta w 33 dniu cyklu wynosila 509 to chyba dobry wynik za dwa dni zrobilam drugia ale wyniki beda we wtorek dopiero wiec wtedy zobacze czy przyrosla:)

    Daisy lubi tę wiadomość

    Babe B
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 19 kwietnia 2014, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babe B wrote:
    hej moja beta w 33 dniu cyklu wynosila 509 to chyba dobry wynik za dwa dni zrobilam drugia ale wyniki beda we wtorek dopiero wiec wtedy zobacze czy przyrosla:)


    Super wynik, piękna ciąża, gratuluję!!! <3

  • kejti91 Autorytet
    Postów: 989 529

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :-)
    Pisze do Was z prosba o rade.
    Dzis rano zrobilam test i wyszla bladziutka druga kreska. Zaz pojechalam do lab na beta hcg i wynik wyszedl 0,100 mlu/ml :(
    Co myslicie? To moj 10/11 dzien po owulacji.

    f2w33e3ks3h3a3i8.png
    img-2013040601801830.png
  • Ag... Autorytet
    Postów: 6067 6268

    Wysłany: 23 kwietnia 2014, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj miałam bladziocha na pepino 10. Beta 56. Jutro sprawdzam ile przyrosła. tak bym chciała a boje się zacząć już cieszyć :)

    Ewa99, kookana1987 lubią tę wiadomość

    dqprhdgeyewjk8qy.png
  • Wiki81 Autorytet
    Postów: 1725 2299

    Wysłany: 23 kwietnia 2014, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Ja też byłam dzisiaj na beta HCG. Chociaż wynik poranny testu I kreska ale to ten mniej czuły (od 25) więc mam jeszcze nadzieję. Jestem jeszcze kilka dni przed terminem @.
    Ag a Ty się tak nie martw, pamiętaj że teraz masz się dużo uśmiechać.

    Ag... lubi tę wiadomość

    www.styczniowki2015.phorum.pl
‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ