Forum W oczekiwaniu na testowanie Czerwcowe staraczki :)
Odpowiedz

Czerwcowe staraczki :)

Oceń ten wątek:
  • Maciejowa Autorytet
    Postów: 1315 352

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misia - ma to sens, z tym mieszkaniem :) my już wszystko mamy wyremontowane i nawet kącik dla dziecka jest... Chyba nadszedł ten czas, w którym muszę wtajemniczyć mamę. Parę najbliższych znajomych wie, ale chyba mają na tyle taktu, że nie pytają.

    Nie doczekasz świtu, nie odbywszy drogi przez noc."
    Po roku starań nadszedł mój świt...
    xnw4skjobnsltuoy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo mocno Wam kibicuje! Wiem jak to jest jak die pragnie maleństwa.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maciejowa może będzie Ci lepiej jak się komuś wygadasz. Nie tylko na forum.

    U nas mimo, że wiedzą, nie pytają co miesiąc czy się udało czy nie. Czekają cierpliwie aż w końcu powiemy im, że dziecko jest w drodze ;)

    Oby szybko się udało, bo czasami myślę, że prędzej się rozwiodę niż zajdę..

    Maciejowa, Lonia1990 lubią tę wiadomość

  • Crisperss Autorytet
    Postów: 409 481

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny zapraszam na lipcówki :) mi mąż zrobił wczoraj niespodziankę... wchodzę do bramy i rozmawiamy....rozmawiamy, wchodzę na swoje piętro a mój małż otwiera drzwi :D miał przyjechać dopiero dzisiaj :D jak ja go kocham!

    _Abby_, Maciejowa, vitae13, AJA_S lubią tę wiadomość

    6sut9jcgeodkavnc.png
    6sutdf9heulgg01i.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny :*

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Abby_ Twój termin to realia, a mój sfera marzeń póki co.

    Ja miałam nie mówić nikomu, że się staramy i zrobić niespodziankę, ale jak stwierdzono mi PCOS to powiedziałam mamie,a ona nie wytrzymała i powiedziała tacie, teraz mi jakoś łatwiej, że wiedzą. Mama mnie nie będzie pytać czy już, bo sama starała się o mnie 7 lat i życzliwi sąsiedzi nazywali ją bezpłodną k-wą tak, taki, czasy 80 tu jak nie byłaś w ciąży zaraz po ślubie to było wydarzenie, teraz mogą myśleć, że jesteśmy samolubne i nie chcemy mieć dzieci, może to i lepiej.

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny razem z mężem zdecydowaliśmy walczyć!!! Nie poddajemy się!!! Przenoszę sie na lipcowe staraczki, bo jeżeli lekarz da Nam zielone światło to odrazu zaczynamy starania

    Zieziulka, AJA_S, Iśka79 lubią tę wiadomość

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dziewczyny razem z mężem zdecydowaliśmy walczyć!!! Nie poddajemy się!!! Przenoszę sie na lipcowe staraczki, bo jeżeli lekarz da Nam zielone światło to odrazu zaczynamy starania


    Wiedziałam, że się nie poddasz!!! Takie dziewczyny jak my się tak łatwo nie poddają mogę mieć tylko gorsze chwile!! Widzimy się w razie czego na lipcu :)

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka na pewno sie widzimy !!! U bedzie dobrze musi być !!! Jestem tego pewna :) widocznie to nie był Nasz miesiąc ;) u mnie lipiec zawsze szczęśliwy ;) poznałam męża w lipcu, zaręczyny w lipcu i ślub też w lipcu wiec muszę trzymać głowę wysoko do góry bo Wszystko przed nami ;) u lekarza mam sie ponownie pojawić 8.07 i zobaczymy co On powie ;)

    AJA_S lubi tę wiadomość

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa myślę, że powinniście dostać zielone światło, koleżanka niespełna dwa miesiące później była już w drugiej ciąży. Ponoć nawet łatwiej jest zajść. Trzymam za Was mocno kciuki !

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękujemy bardzo :) oby było tak jak mówisz <3 dzidzia która od Nas odeszła na pewno do Nas wróci ;) a Nasza milosc do niej bedzie jeszcZe większa <3 i jestem pewna, ze Twoje szczęście tez jest juz nie daleko :*

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli jednak sprawdziło się, że jak nie drzwiami to oknem ;)


    Ja jeszcze walczę o czerwiec, testuje tak ok 29.06 o ile wcześniej nie pęknę i nie zatestuje :) Jak się nie uda to dołączę tam do lipca do Ciebie i dziewczyn.

    A tak w ogóle to kto tu ze mną jeszcze liczy na czerwiec? Czy sama zostałam ? Coraz nas tu mniej jak widzę.

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W takim razie trzymam kochana mocno kciuki!!!! Wierze, że to bedzie szczęśliwej testowanie :D

  • Kamiliia24 Autorytet
    Postów: 297 228

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heeej dziewczyny ;) jednak wróciłam...


    Ciąża obumarła, dwa dni temu zabieg.
    Jesteśmy dobrej myśli i czekamy na zielone światło ;)

    gratulacje dla wszystkich z zielonymi kropkami ;)

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    f2wl3e5ey0rxbebl.png

    f2w3yx8d54ohfowx.png


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamiliia24 wrote:
    heeej dziewczyny ;) jednak wróciłam...


    Ciąża obumarła, dwa dni temu zabieg.
    Jesteśmy dobrej myśli i czekamy na zielone światło ;)

    gratulacje dla wszystkich z zielonymi kropkami ;)

    Kochana współczuje Ci bardzo :( Ale bedzie dobrze !!!! Musi być!!! Ja tez juz nabieram sił na nowe starania!!! Najwazniejsze zeby można było jak najszybciej <3 Zapraszamy do lipcowych starań :* będziemy sie wspierać w ten nowy miesiąc

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi dziewczyny z powodu aniołków ale cieszę się że wróciłyście do nas :* :* trzymam za Was kciuki i zielone światło :)

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak dziewczęta trzymamy kciuki w końcu się uda, przynajmniej wiecie, że możecie zaciążyć i to też jest dobra wiadomość ;)

    AJA_S lubi tę wiadomość

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • darek Koleżanka
    Postów: 60 68

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was kochane :)
    Termin @ na jutro. Mam jednak nadzieje, ze sie opozni o 9 miesięcy :) cykl był monitorowany więc staraliśmy się i przed i w trakcie owu. Za nami już rok starań... Mam nadzieje, ze teraz sie udalo. 37 stopni tempka i okropny bol piersi od tygodnia. Mam wrazenie jakby miały zaraz wybuchnąć... :/ Niby powierzchownie jest z naszym zdrowiem wszystko ok. Ma ostatniej wizycie gin wpisała w kartę niepłodność pierwotną. Jeśli @ przyjdzie to 4 lipca idę do szpitala na badania...

    Pozdrawiam Was wszystkie bardzo mocno i trzymam kciuki za 2 kreski! :*

    Wizyta:
    Wizyta: 16.09.2016
    Szpital: 20.09.2016
    Prenatalne 22.09.2016
    hchy9jcgqql15z4o.png

    Kropek :*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki kochana ;)

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    darek to jutro ważny dzień, życzę by temperatura wzrosła, chociaż jak dzień przed @ jest 37 to już dobrze wróży!

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

‹‹ 160 161 162 163 164 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego