Forum W oczekiwaniu na testowanie Dla dziewczyn co zwidów na testach nie widzą!
Odpowiedz

Dla dziewczyn co zwidów na testach nie widzą!

Oceń ten wątek:
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    A mi Wiesiołek pomógł, co prawda problemu nie miałam, ale podczas brania wiesiołka śluzu było bardzo dużo. Długo bierzesz?
    Pijesz olej czy tabletki? Poczytam o tej spirulinie.
    Biorę tabletki dopiero 1 cykl, na razie czekam na okres żeby zacząć znowu, bo po owulacji przestałam. Myślę że może jak będę brała dłuższy czas to coś się zacznie dziać

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ogóle to muszę iść do apteki wykupić receptę, ginekolog mi zapisał miovarian do picia. Ciekawe czy to coś da, jak powiedział prowadzi kilka ciąż po tym leku, ale gdyby to było takie proste to każda by to piła.

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halszka: po prostu do zestawu podstawowych badań gin kazała mi spardzić insulinoodporność. Nie wiem, czy on jakoś się objawia. Nie jestem zadowolona ze swojej figury, ale jestem szczupła. Mam fazy na słodycze, ale jak każda z nas. Więc chyba takich obiektywnych podstaw do badania nie mam, ale może chyba to przebiegać też bezobjawowo.

    Cheresta - pewnie, że ziola są tylko od poprawy np. śluzu, ale musi być wszystko OK z innymi rzeczami żeby pomogło. Ja nie wiem, czy mi jeszcze coś nie wyjdzie, ale jakby okazało sę, że reszta OK to te ziołą też nie zaszkodzą ;-)

    A jeżeli chodzi o kwestie budowy macicy, ona jest rozpoznawalna po prostu na usg, czy robi się jakieś dodatkowe badania?

    Jak poczytasz o spirulinie daj znać CzeresniowaMama ;-)

    Ja nie jestem przeciwna ziołom itp, ale sama jeszcze też nic nie próbowałam

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny rwa kulszowa mnie złapała :( znacie jakieś patenty na ten ból?

  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda akurat moja wada macicy dworoznosc wyszła na USG u ginekologa, ale co najlepsze był trzecim lekarzem który mnie badał. Reszta nic nie zauważyła. A tyłozgięcie to wyszło jak byłam w szpitalu na USG jamy brzusznej

    Teraz czeka mnie jeszcze badanie drożności jak miesiączka minie. Tylko najpierw musi przyjść ehh...

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    miśka1987 wrote:
    Dziewczyny rwa kulszowa mnie złapała :( znacie jakieś patenty na ten ból?
    Patentów nie mam mnie jak złapie silny ból stawów to tylko Ketonal i spać

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Paula95 Ekspertka
    Postów: 187 145

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny czy moge do was dolaczyc? jestem na forum juz jakis czas, udzielalam sie troche w starania o dziecko 2017/2018, ale musialam sobie przerwe zrobic bo raz mialam ciaze pozamaciczna wiec szpital, zabieg, mala depresja, potem poronienie, i od tego miesiaca znow sie staramy, czytalam was w lipcowych staraniach ale sie nie udzielalam bo niektore osoboy mnie denerwowaly wiec stwierdzilam ze nie bede sie udzielac ;p, i jak zalozylyscie ten watek odrazu chcialam dolaczyc !! :D

    Miska kochana moja mama zawsze ma problemy, i ona ma tam jakiec cwiczeni na pilce do cwiczen a internetu i podobno pomaga, no i chodzi na fizjoterapie co tez pomaga, teraz jest w ciazy wiec ma te bole non stop to na basen ja wyslali, moze tez basen by pomogl??

    gann6vgctutmv8py.png
    oar86vgch5atzmsu.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5791 1424

    Wysłany: 17 lipca 2017, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    miśka1987 wrote:
    Dziewczyny rwa kulszowa mnie złapała :( znacie jakieś patenty na ten ból?

    Hej podczytuję Was czasem ;) ja często miałam rwe kulszowa niestety tylko zastrzyki z B12 mi pomagaly. Sa bardzo bolesne... Ale ja juz miałam taki stan,ze nie mogłam chodzić

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • JuicyB Autorytet
    Postów: 1160 1541

    Wysłany: 17 lipca 2017, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula95 wrote:
    hej dziewczyny czy moge do was dolaczyc? jestem na forum juz jakis czas, udzielalam sie troche w starania o dziecko 2017/2018, ale musialam sobie przerwe zrobic bo raz mialam ciaze pozamaciczna wiec szpital, zabieg, mala depresja, potem poronienie, i od tego miesiaca znow sie staramy, czytalam was w lipcowych staraniach ale sie nie udzielalam bo niektore osoboy mnie denerwowaly wiec stwierdzilam ze nie bede sie udzielac ;p, i jak zalozylyscie ten watek odrazu chcialam dolaczyc !! :D

    Miska kochana moja mama zawsze ma problemy, i ona ma tam jakiec cwiczeni na pilce do cwiczen a internetu i podobno pomaga, no i chodzi na fizjoterapie co tez pomaga, teraz jest w ciazy wiec ma te bole non stop to na basen ja wyslali, moze tez basen by pomogl??

    Hej! Tutaj jest na luzie i stabilnie :)
    Czy masz jakąś diagnozę? Coś co sprawiło takie kłopoty z ciążą?


    age.png
  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1754 939

    Wysłany: 17 lipca 2017, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Masz podobną sytuację jak ja, po milionach badań które wykonałam na własną rękę wyszła immunologia .. aktualnie mimo leczenia jest gorzej.

    Flo Ty jesteś kopalnią wiedzy !! Czytywałam Cię na innym forum :)

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png
  • Paula95 Ekspertka
    Postów: 187 145

    Wysłany: 17 lipca 2017, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JuicyB nie mam, zadnych badan jeszcze nie robilam, bo mam juz syna i z synem zaszlam bez problemow po 2miesiacach, a teraz mysle ze jeszcze za szybko na jakies badania bo staramy sie dopiero od konca lutego

    gann6vgctutmv8py.png
    oar86vgch5atzmsu.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 17 lipca 2017, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam zdanie, że na badania nigdy nie jest za wcześnie. Im szybciej je zrobisz, tym szybciej możesz zacząć działać jeżeli jest coś nie tak. Poza tym takie podstawy jak TSH, Prolaktyna, Progesteron warto znać nawet jak dopiero zaczynasz starania. Lekarze zalecają po nieudanych, rocznych próbach. Moja lekarka dała mi na start, nawet nie mówiłam jej, że wcześniej się nie zabepieczaliśmy i nic.

    Witaj Paula95!

    Miśka nie wiem nawet jak objawia się rwa i mam nadzieję, że się nie przekonam, więc nie pomogę :( ale oby ci szybko minęło :*

    Paula95 lubi tę wiadomość

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • JuicyB Autorytet
    Postów: 1160 1541

    Wysłany: 17 lipca 2017, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgadzam się z Oda_33 - są badania, które możesz wykonać wcześniej. Chociażby szereg cyklicznych badań jak cytologia, usg piersi, usg ginekologiczne. Są takie pakiety w Alab Laboratoria dla przyszłych mam. No i oczywiście hormony.
    Lekarze i tak pierwsze co każą zrobić takie badania. A tak możesz dowiedzieć się wcześniej, że np. właśnie z hormonami coś nie tak i będziesz mogła działać.

    Proszę o korektę, bo mogę gadać bzdury, ale kojarzę coś co mówiła mi siostra (mama dwójki). Kiedy myślała o rozpoczęciu starań o trzecie dziecko, jej lekarz zalecił najpierw zbadać drożność jajowodów, bo podejrzewali zrosty. Chcieli w ten sposób uniknąć ciąży pozamacicznej.


    age.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 17 lipca 2017, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Drożność jajowodów bada się chyba już jak inne badania w normie, a efektów nie ma, kojarzę z forum, że to dość ingerujący zabieg i potrafi być bolesny.

    Chyba, że są jakieś objawy takiej niedrożności - to możecie mnie też poprawić śmiało :)

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • JuicyB Autorytet
    Postów: 1160 1541

    Wysłany: 17 lipca 2017, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak - to jest badanie inwazyjne, więc nikt nie chce wysyłać na to przy pierwszej wizycie.
    Zdecydowanie najlepiej najpierw wyeliminować problemy faceta, potem problemy swoje hormonalne, a dopiero potem szukać innych przyczyn.

    Napisałam o tym, bo ta ciąża pozamaciczna mi przypomniała to o czym mi kiedyś wspominała siostra właśnie.

    Ale tym bardziej, nie ma na co czekać, tylko sprawdzać wszystko krok po kroku :)
    https://sklep.alablaboratoria.pl/badania
    tu jest kilka pakietów dla staraczek


    age.png
  • Kargo31 Autorytet
    Postów: 1545 1086

    Wysłany: 17 lipca 2017, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!
    8 godz w pracy, a tu tyle stron było o czytania! :)

    Co do tego, że wszystko siedzi w psychice. Wszyscy w koło powtarzają mi, żeby przestać myśleć, to się uda... ale jak tu przestać... Najczęściej mówią tak ci, którym udało się za pierwszym razem i myślą, że to takie proste. a mnie chyba takie gadanie denerwuje najbardziej... tylko jeden mój znajomy twierdzi, że jak się przestali starać, w sensie liczyć, kontrolować, to wtedy się udało.

    Cheresta a czy u Ciebie ta dwurożność daje jakieś objawy? Bo ja mam stwierdzone tyłozgięcie, ale raz moja stara gin coś wspomniała o dwurożności i trochę mnie przeraziło jak o tym czytałam... moja wiedza na ten temat to tylko kilka stron w necie

    *44 cs o pierwszego Maluszka (start marzec 2017)
    *iui x 1
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi lekarz powiedział o tej dwuroznosci, więc na następnej wizycie dopytywalam go dokładnie o co chodzi. powiedział że normalna macica ma w przybliżeniu kształt trójkąta podstawą do góry, a u mnie ona jest właśnie górą zapadnięta, wklęsła. Stąd te dwa górne "rogi" są bardziej ostre, bardziej uwydatnione.
    Kargo jeśli u ciebie lekarz tylko wspomniał o takiej możliwości to może warto by było to dokładniej sprawdzić. Czasem zdarza się, że ta wada jest bardziej skomplikowana, macica dwurozna z przegrodą. To jest gorsza opcja, na szczęście ja nie mam tej przegrody. Ogólnie mi lekarz powiedział że to nie ma wpływu na zajście w ciążę, bardziej na utrzymanie zarodka. Powoduje to u mnie bardziej bolesne miesiączki

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1935 2159

    Wysłany: 17 lipca 2017, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda_33 wrote:
    Drożność jajowodów bada się chyba już jak inne badania w normie, a efektów nie ma, kojarzę z forum, że to dość ingerujący zabieg i potrafi być bolesny.

    Chyba, że są jakieś objawy takiej niedrożności - to możecie mnie też poprawić śmiało :)
    Bolesny? Nie straszcie mnie dziewczyny, lekarz mi powiedział że to drobny zabieg, prawie nieodczuwalny, wynik na miejscu parę godzin w szpitalu i po sprawie

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • Paula95 Ekspertka
    Postów: 187 145

    Wysłany: 17 lipca 2017, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JuicyB wrote:
    Zgadzam się z Oda_33 - są badania, które możesz wykonać wcześniej. Chociażby szereg cyklicznych badań jak cytologia, usg piersi, usg ginekologiczne. Są takie pakiety w Alab Laboratoria dla przyszłych mam. No i oczywiście hormony.
    Lekarze i tak pierwsze co każą zrobić takie badania. A tak możesz dowiedzieć się wcześniej, że np. właśnie z hormonami coś nie tak i będziesz mogła działać.

    Proszę o korektę, bo mogę gadać bzdury, ale kojarzę coś co mówiła mi siostra (mama dwójki). Kiedy myślała o rozpoczęciu starań o trzecie dziecko, jej lekarz zalecił najpierw zbadać drożność jajowodów, bo podejrzewali zrosty. Chcieli w ten sposób uniknąć ciąży pozamacicznej.

    dzieki, ja mieszkam w Anglii i szczerze oni tu nie wysylaja na badaniach tak szybko dopiero jak kobieta ma 3 poronienia lub stara sie okolo 2 lat... i szczerze jestem zielona we wszystkich chorobach, badaniach nic nie wiem, i nie wiem nawet od czego bymmiala zaczynac, a nie mam kogo sie zapytac szczerze bo Angielki tak prawde powiedziawszy maja wszystko w czterech literach.

    Narazie jeszcze czekam daje sobie czas do okolo stycznia i jesli sie nie uda to wtedy pojde do lekarza,

    gann6vgctutmv8py.png
    oar86vgch5atzmsu.png
  • Paula95 Ekspertka
    Postów: 187 145

    Wysłany: 17 lipca 2017, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cheresta wrote:
    Bolesny? Nie straszcie mnie dziewczyny, lekarz mi powiedział że to drobny zabieg, prawie nieodczuwalny, wynik na miejscu parę godzin w szpitalu i po sprawie

    Miejmy nadzieje ze twoj bedzie bezbolesny i szybki, a kiedy masz miec? przepraszam jesli juz pisalas moze przeoczylam

    Cheresta lubi tę wiadomość

    gann6vgctutmv8py.png
    oar86vgch5atzmsu.png
‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego