Forum W oczekiwaniu na testowanie GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie
Odpowiedz

GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie

Oceń ten wątek:
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bazylkove wrote:
    Flo piękne zdjęcie <3 pakuje wiruski i chowam po kieszeniach :)

    Mój eMek jest "chory", tzn. ma 37,3 C także ten. Umiera. Muszę go jakoś postawić do pionu bo jest mi potrzebny :D Trzymajcie kciuki hihi

    P.S. Coś czuje że zaraz na naszym wątku rozpęta się g***burza ;)
    Szokujaco wysoka temp :-) drinl lub piwko ppwinno pomoc plus seksi bielizna :-)

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14440 18173

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania maluszek jaki sliczny :) przykro mi ze spedzisz bez eMka swieta.. 3 miesiace to dlugo ale na pewno szybko zleci ten czas i znow bedziesz miala go przy sobie :)

    bazylkove postaw do pionu swojego meza :D daj mu aspirynke, wymocz nogi i bedzie jak mlody bog :)

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny, ale u Nas nie ma dobrych lekarzy, dopiero w Lublinie, a tak daleko nie zamierzam jeżdzić i tak wychodzę na powaloną w otoczeniu. In vitro nie wchodzi w grę, mam juz syna a mąż się nie zgodzi, pewnie jak kiedyś odpuszczę całkowicie to wyjdzie.

  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola tak wlasnie mam nadzieję ze ten progesteron mi powie w ktorym momencie jestem. Choc patrzac na moj stan psychiczny to pasuje na PMS jak zloto.

    Emi masz racje tylko u nnie wszyscy mysla ze sobie wymyslam i ze moj problem jwst w glowie. Nie ma ani jednej osoby w rodzinie i wokol ktorzy by rozumieli moja sytuacje... czasami mam wrazenie ze patrza jak na wariatke ktora chce miec dziecko ...

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justyna14 wrote:
    Bylam w tym punkcie, wiele wiele razy. Nie ma innej opcji jak wyryczec a nastepnego dnia sie podniesc i walczyc dalej! Bo tylko walczac mozesz dojsc do celu. Nie ma wyluzuj, nie ma odpusc na miesiac czy dwa. Jak nie walczysz to nie nianczysz i to prawda. Zjadz dobrego lekarza, najlepszego ginekologa androloga i przebadajcie sie od gory do dolu. Zawsze jest powod ze sie nie udaje. Nie znam Twojej historii, ale skoro nadal nic to jest jakies przeciwskazanie, znajdz i wyeliminuj. Jak nie naturalnie to inseminacja albo invitro. U mnie dopiero przy szczegolowych badaniach do inseminacji wyszlo co bylo nie tak. I udalo sie zaraz w kolejn cyklu. Takze dzis ryc jak musisz, a jutro bierz sie i walcz!

    Zdradzisz co wyszło nie tak? Ja osobiście myślę o inseminacji lub in vitro po laparoskopii jak się nie uda.

  • Motylek85 Autorytet
    Postów: 530 224

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monika ja dwa dni temu miałam taki do dupy dzień.. Nic mi nie pasowało doszłam fo wniosku, ze jak moj pójdzie w moje slady to za jakieś 4 lata mogę babcią zostać (Nika także masz rację;p, a jak dorwie jakąś młodszą niunie to różnica będzie jakieś 16:) Dziewczyny mi imponuja iloscia badań nie wiem czy ja tak dam radę. Poplacz zezlosc się i do przodu! Mogę z tobą zatestowac jeśli chcesz pozalimy się razem..

    Gdzie Bunia sie zgubiła?

    Ciążą pozamaciczna 3 lata temu, dół psychiczny na około 2 lata i zawieszenie staran. . 2 poronienia ostatnie w kwietniu. Komentarze lekarzy- mloda pani jest wszystko ok. Badania dopiero rozpoczęte kwas ok wit D poniżej normy.Tsh skaczące aktualnie 2,4. Nie mam hashimodo. Syn 13 lat
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to nie jesteście same bo ja np jak opowiadam rodzinie sistrom o badaniach itp to nie rozumieją, nawet ta która się starała długo o dziecko ale u niej był problem z mężem on musiał się leczyć, a tak to nikt nie rozumie, mama moja przynajmniej przyznaje otwarcie że ona nie zna problemu bo nas jest 5 ale ona jako jedyna kibicuje we wszystkim co robiłam by być. W ciąży ale fakt mówi że czasem lepiej nie wiedzieć że te kobiety które niczym się nie interesują to mają dzieci od strzała i ciąże bez problemów, tak to często działa niestety, ale wiecie mi się wydaje że w Polsce jest takie głupie gadanie o robieniu dzieci ze to takie hop siup a bezpłodnośc czy niepłodność jest tematem tabu, a gdyby tak pokazać ile par pragnie dziecka gdyby takie statystyki zrobić to by się ludzie od "wyluzuj" zdziwili

    Rucola lubi tę wiadomość

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • JustynaG Autorytet
    Postów: 4141 6356

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flower, gratuluję! Cieszę się, że wyniki pozytywne :) Za tygodnie Twoja drobinka będzie większa :)

    Flowwer lubi tę wiadomość

    43kt3e5ee2053a1j.png

    43ktio4p46502aio.png
    https://ekstesterki.wixsite.com/dziecko
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylek85 wrote:
    Monika ja dwa dni temu miałam taki do dupy dzień.. Nic mi nie pasowało doszłam fo wniosku, ze jak moj pójdzie w moje slady to za jakieś 4 lata mogę babcią zostać (Nika także masz rację;p, a jak dorwie jakąś młodszą niunie to różnica będzie jakieś 16:) Dziewczyny mi imponuja iloscia badań nie wiem czy ja tak dam radę. Poplacz zezlosc się i do przodu! Mogę z tobą zatestowac jeśli chcesz pozalimy się razem..

    Gdzie Bunia sie zgubiła?
    mierze dodatkowo temp wieczorem i akurat mi spadła, więć jutro będę miała spadek temperatury, niby to bedzie ten 9 dpo ale 10 dpo lekkosię podnosi i przez kolejne dni lekko spada aż do okresu, znam dobrze swój organizm.

    Więc nie wiemczyjest sens testować może 10 dpo bedzie cos lepiejwidac gdybymiałobycoś wyjść

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem w trakcie sprzątania, ale jakoś mi ochota już odeszła... pójdę sie wykąpie i idę spać,niechjutro przychodzi ten lepszy dzień

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12949

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1003 wrote:
    I my zostawiamy świąteczno- noworoczne fluidy wirusowe.
    Klusek pływał i się ruszał na wizycie <3
    A ja patrzyłam jakbym ufo widziała...
    M dostał krótki filmik z usg. Siedział na lotnisku akurat i podobno miał mokre oczy... <3 jestem już spokojniejsza o obydwoje.

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/783136d4aefb.jpg


    Te ufo wyląduje !!!!!!! Najcudowniejszy widok <3

    Ania1003 lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Sarna84 Autorytet
    Postów: 817 1646

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flower cudowny, malutki Kwiatuszek!! Gratulacje Kochana <3 <3
    A po takich wiruskach jak Twoje to najpozniej do wiosny wymiecie stąd wszystkie weteranki.

    Lena21, Rucola, Bocianiątko lubią tę wiadomość

    Yru0p1.png
    yusqp1.png
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    Zdradzisz co wyszło nie tak? Ja osobiście myślę o inseminacji lub in vitro po laparoskopii jak się nie uda.
    Mialam pobierany jakis wymaz z glebi ( dalej niz przy cytologi) i wyszla bakteria, gdzie cytoligia byla wzorowa. Lekarz dal nam leki doustne i nastepny cykl jak reka odjal. Choc wcale nie liczylismy ze sie uda od razu po wyleczeniu a tu bach :-) miala byc insrminacja a wyszla ciaza :-) a dwa lata i nic nie wychodzilo, glupia bakteria

    Edit. Czytam i smieje sie z "glebi" ha ha ha no dalej niz przy cytoligi

    Dodam ze druga ciaza to tzw zloty strzal a trzecia wystarana 6 cykli.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2017, 22:09

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • Sarna84 Autorytet
    Postów: 817 1646

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1003 wrote:
    I my zostawiamy świąteczno- noworoczne fluidy wirusowe.
    Klusek pływał i się ruszał na wizycie <3
    A ja patrzyłam jakbym ufo widziała...
    M dostał krótki filmik z usg. Siedział na lotnisku akurat i podobno miał mokre oczy... <3 jestem już spokojniejsza o obydwoje.

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/783136d4aefb.jpg


    Przepiękny Kluseczek! <3

    Ania1003 lubi tę wiadomość

    Yru0p1.png
    yusqp1.png
  • Lena21 Autorytet
    Postów: 2200 6393

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze wracając do naszych pieniędzy wyrzuconych w błoto to właśnie przeczytałam, że Kurski zapłaci prawie pół miliona złotych za to żeby koleś zaśpiewał Despacito na sylwestrze w TVP... brak mi słów !

    justyna14 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justyna14 wrote:
    Mialam pobierany jakis wymaz z glebi ( dalej niz przy cytologi) i wyszla bakteria, gdzie cytoligia byla wzorowa. Lekarz dal nam leki doustne i nastepny cykl jak reka odjal. Choc wcale nie liczylismy ze sie uda od razu po wyleczeniu a tu bach :-) miala byc insrminacja a wyszla ciaza :-) a dwa lata i nic nie wychodzilo, glupia bakteria

    Edit. Czytam i smieje sie z "glebi" ha ha ha no dalej niz pezy cytoligi.
    myślałam że chlamydia albo ta druga..bo wiem że te dwie się robi do inseminacji i inne jeśli zleci je lekarz. Pytanie jakie bakterie :D dzięki :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Te ufo wyląduje !!!!!!! Najcudowniejszy widok <3

    Nasz też był taki mini jak Twój dzisiaj. Było to 5t1d.
    Dzisiaj jak zobaczyłam usg, to tylko szukałam najpierw pikawki. Czy się tam rusza. Była. Więc pierwsza ulga. Potem zaczął tańczyć... odepchał się nogami jak do żabki...zatkało mnie. I trzyma dalej.
    Najpierw wyszedł 9t0d więc pomyślałam że dobrze 'utuczony' :D Ale najważniejsze że wszystko ok. Niewyobrażalne jak po 2tyg. wszystko się zmienia... teraz czekam do 2.01

    KateHawke lubi tę wiadomość

  • Motylek85 Autorytet
    Postów: 530 224

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flo i Ania zbieram wiruski..
    W sumie Monika nie ma sensu, lepiej by było poczekać, WYLUZOWAC się (ta jasne;p) ale pobawić się mozna;)

    Ciążą pozamaciczna 3 lata temu, dół psychiczny na około 2 lata i zawieszenie staran. . 2 poronienia ostatnie w kwietniu. Komentarze lekarzy- mloda pani jest wszystko ok. Badania dopiero rozpoczęte kwas ok wit D poniżej normy.Tsh skaczące aktualnie 2,4. Nie mam hashimodo. Syn 13 lat
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    myślałam że chlamydia albo ta druga..bo wiem że te dwie się robi do inseminacji i inne jeśli zleci je lekarz. Pytanie jakie bakterie :D dzięki :)
    Nie pamietam co to bylo, gdzies pewnie w dokumentach mam. Lekarz przy wynikach od razu powiedzal ze to moze byc przyczyna problemow. Tak chyba tez bylo.

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaraz na tvn "Nigdy w życiu" :-) moja ulubiona adaptacja książki!

    Izape_91, staraczka1111 lubią tę wiadomość

‹‹ 408 409 410 411 412 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego