Forum W oczekiwaniu na testowanie grudniowe testowanie
Odpowiedz

grudniowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 22 listopada 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i przespałam pół dnia, godzine temu wstalam ;) a jak Wy sie czujecie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co Ty będziesz w nocy robić? :> Ja zmęczona, jakbym tonę węgla przerzuciła, a własciwie poza gotowaniem i wypadem do sklepu nic nie zrobiłam. Podbrzusze pobolewa, śluz kremowy, piersi powinny bolec od owu,ale jak na razie cisza wiec wkręcam sobie ,że cos moze sie zmienia.

  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 22 listopada 2014, 23:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    goska9789 wrote:
    Co Ty będziesz w nocy robić? :> Ja zmęczona, jakbym tonę węgla przerzuciła, a własciwie poza gotowaniem i wypadem do sklepu nic nie zrobiłam. Podbrzusze pobolewa, śluz kremowy, piersi powinny bolec od owu,ale jak na razie cisza wiec wkręcam sobie ,że cos moze sie zmienia.

    no ja w nocy krotko spie bo od 1 w nocy do 6 rano wiec dlatego drzemke strzelam w dzien :)

    no wlasnie ja mam caly czas wilgotne majteczki ale nic na nich nie widze, podbrzusze boli bez przerwy. jak jestes po owu to kremowy sluz moze oznaczac ciaze ;) ja wlasnie go wypatruje ale nic ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spokojnie! Uda się bankowo :):*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jeszcze 2 dni temu ciągle czułam wilgoć,a nic nie bylo widać. Zmieni się,zobaczysz :)

  • Ania24 Autorytet
    Postów: 612 364

    Wysłany: 23 listopada 2014, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewuszki ja 4 dni po owulce ale nic nadzwyczajnego nie czuję :(

    uwo9kw7iwhwdks4f.png
    932332a8a8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, poczekaj. Niebawem zapewne pojawią się symptomy :)

  • Myszka92 Koleżanka
    Postów: 56 36

    Wysłany: 23 listopada 2014, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja 3 dzień po owulce;) Test może 4 grudnia ale boje sie go robić... Tak bym chciała żeby mojemu mężowi wręczyć prezent mikołajkowy w postaci dwóch kresek...

    goska9789 lubi tę wiadomość

    eiktqqmzikxo0dgo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszka92 - i ja mam takie marzenie :)

  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 23 listopada 2014, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie dziewczyny:) tez mam takie marzenie:) a rodzince oznajmic przy Wigilii ;) dlatego czuje ze nic z tego nie wyjdzie, bo to by za piekne bylo ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pomyśl,że będzie tak ,jak sobie wymarzyłaś i będzie pięknie :)!

  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 23 listopada 2014, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj było by pięknie :) ale pocieszam się, że jak nie teraz to może nowy Rok przyniesie niespodzianke a dziadkowie sie dowiedza na Dzien Babci i Dziadka :)

    goska9789 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze co do objawów po owu to mam wrażenie ciągnięcia w podbrzuszu i uczucie napuchnięcia właśnie w tych okolicach- podobne objawy miałam przy pierwszej ciąży więc tak się zastanawiam czy sobie nie wmawiam tego wszystkiego ... ehh a na dodatek sprawdzałam sobie dzisiaj szyjkę i jest twarda jak kamień więc nici zapewne z testowania grudniowego :/ to znaczy testować i tak zapewne będę ale w sumie znam już wynik :(

  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 24 listopada 2014, 00:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no mnie juz 3 dzien boli podbrzusze, ciagnie, jajniki troche kluja, do tego doszedl bol w dolnym odcinku plecow...tez mi sie wydaje, ze sobie wkrecam...

  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 24 listopada 2014, 06:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Kochane !!! Spokojnego poniedziałku Wam życzę :D ok. 9 idę na monitoring :D ale wydaje mi się, że jajco pękło :D

    goska9789 lubi tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 24 listopada 2014, 07:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli sugerować się prognozą OF to w grudniu też testuję dwa razy... 3 i 29, bo w tych dniach przypada mi @

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 24 listopada 2014, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    małaMyszka, zazdroszczę krótkich cykli ;)

    Cześć dziewczyny, już chyba mogę do Was dołączyć, myślałam, że będę testować ok 5 i 6 grudnia i dam mężowi sikańca pod poduszkę, albo w skarpecie, ale owulacja mi się przesunęła i chyba zatestuje parę dni później.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też zazdroszczę krótkich ,ale może mój grudniowy to będzie wlaśnie ten :) Trzymam za Was kciuki. Niech obrodzi w dzieciaczki ten zimny grudzień,w sercach przynajmniej rozgrzeje ;)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • PrezesGąska Ekspertka
    Postów: 212 70

    Wysłany: 24 listopada 2014, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam 30, 31-dniowe wiec niestety po jednej @ w miesiacu wypada :P

    co do objawow to melduje 4 dzien bóli podbrzusza i krzyża, no i pojawił się wczoraj biały lepki śluz... zobaczymy co bedzie dalej... 2 grudnia testuje po raz 1-wszy, pozniej 5-tego no i jak nie przyjdzie @ to jeszcze 10-tego i wtedy dopiero na bete jesli beda pozytywne ;)

    goska9789 lubi tę wiadomość

  • Ania24 Autorytet
    Postów: 612 364

    Wysłany: 24 listopada 2014, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierdziele a u mnie cisza... ja się wykończę chyba...

    PrezesGąska lubi tę wiadomość

    uwo9kw7iwhwdks4f.png
    932332a8a8.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego