X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Kto będzie testował w tym tygodniu ?
Odpowiedz

Kto będzie testował w tym tygodniu ?

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem jeszcze tylko czy metoda "na króliczki" podziałała, ale nawet jeśli nie to warto było wyluzowac na ten jeden miesiąc...

  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to im więcej czytam tym więcej świruję i się nakręcam i już czasem sobie myślę że taka błoga niewiedza byłaby lepsza...
    Ja nie mam doświadczenia ale z tego co czytałam to najlepszy sposób na fasolkę to właśnie się wyluzować :)

    MalutkaEve lubi tę wiadomość

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak miała w poprzednim cyklu, im więcej czytałam tym bardziej świrowała czytając posty dziewczyn testujących i tych zafasolkowanych...ale w tym miesiącu wyluzowałam, czytam nadal, ale nie sugeruje się tym wszystkim zbytnie, nie biorę tego do siebie i jest lepiej...jutro idę na betę i co ma być to będzie, a czyje że będzie @

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja bardzo się zdziwiłam, jak mi dzisiaj wykres pokazał kolejny dzień płodny, a to już 19 dc. Hmmm... nie pozostaje nic innego jak wrócić do domu po pracy o dorwać Męża ;D

    A nóż się uda....

  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chyba odwiedzę dzisiaj aptekę, kupie najczulszy z najczulszych testów i jutro zobaczę co mi pokaże, w końcu dzień przed planowanym @ może będzie już coś można wykryć...

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3