Forum W oczekiwaniu na testowanie Kto będzie testował w tym tygodniu ?
Odpowiedz

Kto będzie testował w tym tygodniu ?

Oceń ten wątek:
  • aniulkab86 Ekspertka
    Postów: 137 55

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja równiez mam zamiar testować w piątek- w Mikołajki. Byłam grzeczna więc może Mikołaj mi przyniesie szczęście na 2 kreseczki :)

    96ccb9f5a9cf6b809939f9e1573f64a5.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2013, 18:10

    bfars8fw0g28yjry.png

    b3c1882628645acb65def862c735147f.png
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny- ja dzis testowalam 2dni po terminie miesiaczki. Wyszla blada kreska-albo mi sie wydaje. Chcialam zalaczyc zdjecie zebyscie mogly spojrzec i powiedziec co myslicie ale nie bardzo wiem jak to tu zrobic:(
    Mezowi nie pokazuje poki pewna nie bede, tak ze chyba jutro znow bede testowac.

    t60z7qg.png
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o mam zdjecie


    http://imageshack.com/a/img203/5894/d112.jpg

    weronika86 lubi tę wiadomość

    t60z7qg.png
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jasne że widać, gratuluję :D

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze sie boje cieszyc- poczekam na jutrzejszy test jak bedzie taki sam to wtedy usmiechne sie smielej:)
    Dzieki za odpowiedz Anoolka

    t60z7qg.png
  • Jotka1986 Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja również widzę! GRATULACJE!!

    " Cierpliwość jest gorzka.., ale jej owoce są słodkie.."
  • czarownica_tea Autorytet
    Postów: 583 801

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też widzę :) ja walnę teścik w Mikołajki a co :P

    Anoolka lubi tę wiadomość

    dxomcwa16q3sloop.png
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też :D chyba że @ przyjdzie :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2013, 20:21

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • malutka1989571 Ekspertka
    Postów: 121 125

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coccolina oczywiście trzymam i czekam na jutrzejszy dzień

    udało się 13cykl starań okazał się szczęśliwy
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny za utwierdzenie mnie ze nie mam omamow:)
    Trzymajcie kciuki za moj jutrzejszy test ja trzymam kciuki za wasze:)

    t60z7qg.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi dzisiaj wyszlo cos dziwnego...oczywiscie test zrobiony za wczesnie -9dpo, po dwoch minutach byly dwie kreski! druga jasiejsza od testowej, ale nie taka wcale lichutka...polecialam pokazac mezowi. Pierwszy raz widzial to co ja na tescie ( nie urojone czyli), po 5 minutach spojrzalam na test raz jeszcze....druga kreska zniknela...bardzo przepraszam za slownictow, ale ...WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nie wiem co to mialo byc, mialyscie kiedys cos podobnego? ja robilam juz setki testow, czasami byla biala kreska ( ewaporacyjna )po np 15 minutach, gdzie juz sie nie powinno czytac testu.....ale nigdy nie mialam doczynienia ze znikajaca pozytywna krecha...masakra, dziewczyny poradzcie cos, bo sie zalamie :(

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmm- ja o znikajacych kreskach jeszcze nie slyszalam- o pojawiajacych sie po czasie tak ale o znikajacych nieee.
    Najlepiej powtorz jutro:) Trzymam kciuki:)

    t60z7qg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    weronika86 wrote:
    Mi dzisiaj wyszlo cos dziwnego...oczywiscie test zrobiony za wczesnie -9dpo, po dwoch minutach byly dwie kreski! druga jasiejsza od testowej, ale nie taka wcale lichutka...polecialam pokazac mezowi. Pierwszy raz widzial to co ja na tescie ( nie urojone czyli), po 5 minutach spojrzalam na test raz jeszcze....druga kreska zniknela...bardzo przepraszam za slownictow, ale ...WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nie wiem co to mialo byc, mialyscie kiedys cos podobnego? ja robilam juz setki testow, czasami byla biala kreska ( ewaporacyjna )po np 15 minutach, gdzie juz sie nie powinno czytac testu.....ale nigdy nie mialam doczynienia ze znikajaca pozytywna krecha...masakra, dziewczyny poradzcie cos, bo sie zalamie :(

    weronika gdzieś na forum lecz nie wiem zupełnie w którym miejscu rzucił mi się w oczy wątek zatytuowany - znikająca kreska na teście - poszukaj.. widocznie komus też sie takie coś zdarzyło. Kciukam aby sie udało :)

    oooo znalazłam - https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-testowanie/znikajaca-kreska-na-tescie,1053.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 grudnia 2013, 09:54

  • Coccolina Ekspertka
    Postów: 182 65

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro testuję, dzisiaj stchórzyłam.... A nóż mikołajki przyniosą coś dobrego... ? :) :) :) Kto też jutro testuje? Czarownica - meldujesz się do testowanka? :)

    85993e3kq2qy7eit.png
    f2wl3e5ey3ftig7q.png
  • Panicznaaaa Koleżanka
    Postów: 35 11

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie Mikołaj nie chce dać prezentu...chyba byłam niegrzeczna.Wszystko pozamiatane :( Wypisuje się z testowania po co jak jutro będzie @ według regularnych cykli czyli cudnie 30 dniowych.Ehh odpuszczam ten cykl są święta zamiast martwić się robić sobie nadzieje chce je przeżyć radośnie i w ogóle super.Będę tylko mierzyć tempke i tam zaznaczać ale będzie to cykl bez zaangażowania,nadziei itd.
    Pozdrawiam

    Załamana...:(:(:(
  • Domi IRL Autorytet
    Postów: 1038 1680

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzis usmiecham sie juz troszke smielej-
    zdjecie mojego dzisiejszego testu i porownanie wczorajszego i dzisiejszego (kreska wyrazniejsza). Do lekarza w poniedzialek na badanie krwi:)

    https://imageshack.com/i/3odf2oj
    https://imageshack.com/i/e9hn9sj

    Plan jest- jeden test jutro- i pakuje ladnie do skarpety mezowi jutro na Mikolajki:) nie moge sie doczekac jego miny:)

    Anoolka lubi tę wiadomość

    t60z7qg.png
  • Coccolina Ekspertka
    Postów: 182 65

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety, z jutrzejszego testowania nici... właśnie pojawiło się plamienie... do wieczora się pewnie rozkręci... A więc zostawiam was na ten cykl, dziękuję za wsparcie i trzymam za was wszystkie mocno kciuki!

    85993e3kq2qy7eit.png
    f2wl3e5ey3ftig7q.png
  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję Domi :)
    Cocolina w następnym cyklu się uda :)

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8030

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi rewelacja!!! Jaka roznica wogole :)
    Ile dpo testowalas i jakim testem???
    Gratuluje z calego serca :)

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • czarownica_tea Autorytet
    Postów: 583 801

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się melduję chociaż czuję że doooopa z tego :(

    dxomcwa16q3sloop.png
‹‹ 171 172 173 174 175 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego