Forum W oczekiwaniu na testowanie Kto będzie testował w tym tygodniu ?
Odpowiedz

Kto będzie testował w tym tygodniu ?

Oceń ten wątek:
  • kopciuszek126 Autorytet
    Postów: 984 2409

    Wysłany: 2 września 2012, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dziś temp. 37,1 przed 6 rano, a wczoraj prawie o tej samej porze 37,3-więc wczoraj miałam nadzieję,a dziś nadzieja mnie opuszcza powolutku...nie wiem dlaczego?A w ogóle u mnie dziś 13 dfl a 4 we wtorek testowanie-ale pewnie nie bedzie go jak zwykle!!dziś -teraz pojawil się śluz taki kremowy-mokry-czyli pewnie szyjka się szykuje do wybuchu!!!a ostatnio miałam fajnie w miarę sucho i lepko-oczywiście liczyłam że to jest ok,a co do seksu to takie warunki są okropne!!Zobaczymy jaka bedzie jutro temperatura-jak spadnie na 37* to we wtorek @ przyjdzie.u mnie lutealna trwa zazwyczaj 14 dni a ostatnio miała 12-to był wyjatek!!!nie wiem dlaczego się skróciła?pozostało mi już tylko czekanie-ale boje się cholernie jak nigdy,że @ przyjdzie!!!

    1usasg1812jvvfe2.png

    bhywanlihyvyaglb.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 2 września 2012, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jasmin wrote:
    mała fajny ten link,co podałaś,dużo przydatnych informacji :) choc ja zdygałam...poczytałam o hsg,co dziewczyny pisały..to do tej pory mnie ''telepie'' :D

    ciesze sie jasmin ze ci sie przydalo :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic nam nie pozostaje dziewczyny jak czekać na to testowanie w tym tygodniu i tego się trzymajmy:)będzie, co ma być

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2012, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja bardzo chętnie już dziś bym zatestowała jak nigdy,i kreski dwie wyszły,ale na tescie owu :D jakby tak wyszły na ciążowym juz dziś ehh marzenia.

  • jasmin Autorytet
    Postów: 866 791

    Wysłany: 2 września 2012, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ach misia kto by tak nie chciał :)

    relg2n0abn31771x.png
  • marcik Koleżanka
    Postów: 39 3

    Wysłany: 2 września 2012, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się dziś śniło, że testowałam i dwie kreski były. Ah! co to był za sen!! :)

    A tak na poważnie, dziś 36dc, @ nadal brak. Wg ovufiend jest dopiero 6 dni po owulacji, więc do ponownego testowania się jeszcze wstrzymam. Niech ta wstrętna @ w końcu przyjdzie bo już mam dość jej wyczekiwania!!!!! :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2012, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marcik skoro masz dzis według ovufriend 6dfl to jeszcze za wczesnie niunia na testowanie:) i fl ci sie wydłuzy :) owulacje miałas po prostu później:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2012, 21:41

  • marcik Koleżanka
    Postów: 39 3

    Wysłany: 2 września 2012, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, wiem :) Ale w głowie mam takie zamieszanie, że najchętniej to bym codziennie testowała zanim ta wstręciucha przyjdzie! :)

  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boże dziewczyny zaczynam się stresować....prawdopodobnie @ mam mieć w piątek, ale tak bardzo chcę, żeby nie przylazła....staram się już, albo dopiero 3 cykl, ale po dłuższej przerwie z różnych niedomagań zdrowotnych i teraz dostałam od lekarza zielone światło, oby się udało!!!!

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • jasmin Autorytet
    Postów: 866 791

    Wysłany: 2 września 2012, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja znów jestem z tych co sie boją testować i zwlekam zawsze ile wlezie..aż przychodzi @...bo wiem,że rozczarowanie będzie równie bolesne jak @ :)

    relg2n0abn31771x.png
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mam pytanie: czy w 11 dniu fl test ciążowy wyszedłby wiarygodny już?

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • marcik Koleżanka
    Postów: 39 3

    Wysłany: 2 września 2012, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina, Kobietko spokojnie, uda się!! Trzymam mocno kciuki!!
    Jasmin, ja w poprzednim cyklu nie zdążyłam zatestować więc w tym nadrabiam braki :)

  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Obym ja wytrzymała do piątku...Marcik i żeby Twoje słowa okazały się prorocze:) za Ciebie też mocno ściskam kciuki i całą resztę testujących w tym tygodniu

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2012, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tamtym cyklu za późno zatestowałam w tym zatestuje szybciej i częściej trudno,ale mam wrażenie jakby 2 miała jutro przyjść a jestem dopiero w 22dc czyli w 5dfl!

    nina mógłby wyjść jakis cień cienia...

  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misia w takim razie uzbrajam się w cierpliwość:)moja fl trwa 14 dni, jestem na duphastonie do środy, więc pewnie w piątek jakby co @, oby nie oby nie, a kysz

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • she Autorytet
    Postów: 1380 2002

    Wysłany: 2 września 2012, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nadal bol brzucha i taki rozowy sluz :( laczac to z dzisiejszym spadkiem tempki do 36,35 juz wiem ze wstreciucha jutro prztjdzie. Ale za was trzymam kciuki! Moze mi sie uda w nastepnym cyklu

    201306215365.png
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 2 września 2012, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uda się uda, tak trzeba myśleć...szkoda she....alepoczekaj jeszcze i daj znać co z Tobą jutro

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • she Autorytet
    Postów: 1380 2002

    Wysłany: 2 września 2012, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dam znac :) dzieki Nina

    201306215365.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 3 września 2012, 00:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To droga she może wrzesień będzie dla nas bardziej łaskawy bo mi się też nie udało w sierpniu :).
    A za wszystkie testujące w tym tygodniu trzymam mocno kciuki :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • jasmin Autorytet
    Postów: 866 791

    Wysłany: 3 września 2012, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znowu nie doczekałam się testowania ...

    relg2n0abn31771x.png
‹‹ 27 28 29 30 31 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego