Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwiecień 2019-testowanie.
Odpowiedz

Kwiecień 2019-testowanie.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgoniu, juz bede grzeczna :) Zaraz wyciagne eMka na dobry obiad, zamiast moich "rzygowin" i humor od razu sie poprawi :) :*

    Iza, wiesz, ze Ty w maju znowu bedziesz w ciazy? Tym razem zdrowej, dluuugiej i nudnej. Ile stworzysz cudnych ubranek w tym czasie :) Dzidzia bedzie wygladac nieziemsko!

    mam_marzenie_synek❤, Malgonia, aeiouy lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Sasanko i cale szczescie bo tez bym Ci kopa na rozped zaserwowala.

    Irvine wspaniale wiadomosci. Ciesze sie razem z Toba :*

    Syllwia bo to wciaga :)

    No dobra, zabralam swoje hormony ze soba i jade do domu. Jeszcze tylko 2 dni do pracy przed urlopem :)

    Małgonia mam nadzieję, że będziesz nam wstawiac piękne zdjęcia :)

    szona, Sasanka55, Malgonia lubią tę wiadomość

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Irvine- przepięknie beta urosła. Gratuluję Tobie i dzielnemu kropkowi.

    Sasanka- niech juz sytuacja będzie klarowna.

    Malgonia- znam te emocje. A...fajnie,że udało Wam sie zapisac na starynkiewicza. Mam klientke co sie tam leczyła. Zaszla w ciąże. Dzis sie zapisywalam do dr W i terminy w czerwcu pozajmowane. Wypoczywaj w wietnamie, łap oddech i nowa energie

    Szona- wez juz siknij. Ja wiem,wiem,ze Ty chcesz pobic nas wszystkie w grubosci i widocznosci tej 2krechy ;-) ale ona wyjdxie ciemna,takze spokojnie.

    LaBella- mi 1test pozytywny wyszedl w sumie 9dpo,ale wtedy to byla bardzo,bardzo słaba kreseczka. W zasadzie,to miałam wrażenie, ze ja sobie wymyslilam. Tak naprawde zobaczylam kreske,żeby nie snuc domysłów 11dpo. 12po byla juz widoczna nawet na tescie o mniejszej czułosci. Takze cierpliwosci.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 16:28

    Irvine90, Sasanka55, mam_marzenie_synek❤, szona lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • szona Autorytet
    Postów: 7072 16080

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziandzia wrote:
    Oho... z testowania nici, bo już śluz kawa z mlekiem...
    Pewnie przeskoczę na maj ;)

    U mnie też :) więc dzisiejszy zakup testu na razie wstrzymany

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona Co??? No cos ty zrob testa! Sikaj kto jest za??? Lapka w gore :* szona wysikaj nam 2 kreseczki!!!!!!!!!! :*

    szona, Tele...79, mam_marzenie_synek❤, Sasanka55, Ochmanka, 5ylwian, Szczesliwa_mamusia, eemmiilliiaa, buba123, MamaStasia :), Niecierpliwa..., Salome, Malinaa90, MonikA_89!, aeiouy lubią tę wiadomość

  • szona Autorytet
    Postów: 7072 16080

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape, bardzo mi się podoba Twoje nastawienie. Maj to piękny miesiąc na ciążę!

    Magduullina, Salome, aeiouy lubią tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamunia Ty mnie nie dobijaj. Ja juz serio mam dosc czekania. To jest farsa a nie leczenie jak on przyjmuje raz na 2 miesiace. Chyba sie do tej Sasankowej lekarki zapisze, bo mi juz poczkiem to wychodzi


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • szona Autorytet
    Postów: 7072 16080

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    Szona Co??? No cos ty zrob testa! Sikaj kto jest za??? Lapka w gore :* szona wysikaj nam 2 kreseczki!!!!!!!!!! :*

    Hehe, na razie bunkruję się w kuchni, to zawsze moja ulubiona część dnia ;) jeśli wyjdziemy z mężulem, to zahaczę o aptekę (na razie zupełnie nie miałam jak, a w domu ZERO TESTÓW #fanfary) - ale ten mlecznokawowy śluz zawsze oznacza jedno i to samo.

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1408 2355

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza bardzo mi przykro :( Ale cieszę się, że myślisz w ten sposób - i masz rację, w maju na pewno się uda!

    Sasanko zjedz dobry obiad i nie chcę więcej takich herezji! Dziękuję, że o mnie pytasz - na razie bez zmian, jutro powinna przyjść @. Mam nadzieję, bo jak się jeszcze bardziej spóźni to będę musiała przesunąć laparo :( No chyba, że się spóźni 9 miesięcy, to spoko! Od wczoraj mam delikatne bóle jak na @, jakieś takie kłucia w macicy (ale to mam od kilku miesięcy zawsze przed @ ;)), nic piersi nie czuję więc nie wiem czy jakiś progesteron mi w ogóle urósł. Nic na ciążę nie wskazuje ;)

    Sylwia fajnie, że jednak wróciłaś, zostań!

    Szona spłakałam się wczoraj przez tą Twoją historię z dzieciaczkiem i tak samo dzisiaj przez Małgonię. Mam nadzieję, że już w przyszłym roku Wasze dzieciaczki będą tak na Was patrzeć i i malutką łapką głaskać <3

    szona, 5ylwian lubią tę wiadomość

    30 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Inozytol | Siofor 1500 | Letrox 62,5 - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 1,49
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️ANA, ASA, AOA: ok
    ❗Brak ochrony zarodka
    ✔PAI hetero

    🤵
    ❗Teratozoospermia
    ❗Oligozoospermia

    3.02.2021- 1. IUI (clo+ovitrelle+duphaston) ❌
    3.03.2021 - 2. IUI (clo+NAC+ovitrelle+duphaston) ❌

    💉Szczepienia limfocytami męża - 12.10, 2.11, 23.11.2021
  • ElfiaKsiężniczka Autorytet
    Postów: 3914 6580

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanko, pewnie ze cie zabiorę. Muszę tylko większą walizkę kupić 😝

    Izape, bardzo mi przykro kochana. Ważne jest, ze zaszlas w ciążę. Jest to jakiś punkt zaczepienia. Cieszę się ze sama dostrzegasz pozytywy 😗

    Irvine cudny przyrost 😍

    Szona, madziandzia, długo u was takie planu dnia trwają? Myślicie ze dzisiaj się rozkręcić?

    Malgoniu, ja tez odliczam dni do urlopu. Wprawdzie ja wyjezdzam dopiero 18 maja, ale nie mogę się doczekać. Jak będziesz dała radę to wrzuć choćby jedno zdjęcie z Wietnamu 😊

    Iseko, Irvine90, Malgonia lubią tę wiadomość

    h84fio4por3fy6ov.png

    TQckp1.png

    https://ovufriend.pl/pamietnik/warto-walczyc,3937.html
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1408 2355

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ElfiaKsiężniczka wrote:
    Malgoniu, ja tez odliczam dni do urlopu. Wprawdzie ja wyjezdzam dopiero 18 maja, ale nie mogę się doczekać. Jak będziesz dała radę to wrzuć choćby jedno zdjęcie z Wietnamu 😊
    O tak, tak, dołączam do wniosku ;)

    Magduullina, Malgonia, aeiouy lubią tę wiadomość

    30 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Inozytol | Siofor 1500 | Letrox 62,5 - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 1,49
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️ANA, ASA, AOA: ok
    ❗Brak ochrony zarodka
    ✔PAI hetero

    🤵
    ❗Teratozoospermia
    ❗Oligozoospermia

    3.02.2021- 1. IUI (clo+ovitrelle+duphaston) ❌
    3.03.2021 - 2. IUI (clo+NAC+ovitrelle+duphaston) ❌

    💉Szczepienia limfocytami męża - 12.10, 2.11, 23.11.2021
  • DzulkaJ Autorytet
    Postów: 824 1115

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję wszystkim zaciazonym i tule tych, którym się nie udało 😘

    Nikodemko skąd jesteś, że do mojego miasta wpadasz?☺️

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 16:57

    Magduullina, aeiouy lubią tę wiadomość

    ❌PCOS stwierdzone 05.19(Brak owulacji naturalnych)
    ❌30.01.20-HyCoSy- oba jajowody drożne
    ❌On: morfologia 3% przy innych parametrach w normie

    Starania od 11.2018 r. z przerwami
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm szona no .. Co ty nie zawsze musi oznaczac jedno.... :( bucec mi sie chce dlaczego to zycie takie niesprawiedliwe dla niektorych .... Zupelnie sie z tym nie zgadzam noo.... Powalone to wszystko zlosci mnie biora normalnie.... ;( wiem wiem namawiam cie ale to sie czuje ... Zaufaj swojej intuicji !:*

  • szona Autorytet
    Postów: 7072 16080

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ElfiaKsiężniczka wrote:
    Sasanko, pewnie ze cie zabiorę. Muszę tylko większą walizkę kupić 😝

    Izape, bardzo mi przykro kochana. Ważne jest, ze zaszlas w ciążę. Jest to jakiś punkt zaczepienia. Cieszę się ze sama dostrzegasz pozytywy 😗

    Irvine cudny przyrost 😍

    Szona, madziandzia, długo u was takie planu dnia trwają? Myślicie ze dzisiaj się rozkręcić?

    Malgoniu, ja tez odliczam dni do urlopu. Wprawdzie ja wyjezdzam dopiero 18 maja, ale nie mogę się doczekać. Jak będziesz dała radę to wrzuć choćby jedno zdjęcie z Wietnamu 😊

    W tamtym miesiacu dzień przed było porządne plamienie-brązowe. Do wieczora coraz mocniejsze, a rano zmasowany atak. W tym miesiacu plamien w sumie jeszcze nie ma (bo brałam duphaston), ale śluz już się zmienia. Robi się taki ciemniejszy. I to mi przepowiada co się wydarzy :)

    Ja się trochę martwię endometriozą. Jeśli bolało mnie jak na okres w okolicy 8-9 dpo, to może to to... Nie wiem czy działać dalej na względnym luzie, czy już podejmować jakieś kroki. Hm.


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 17:01

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • szona Autorytet
    Postów: 7072 16080

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Irvine! Piękny przyrost! Bo chyba zapomniałam pogratulować 🙈

    Irvine90 lubi tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • ElfiaKsiężniczka Autorytet
    Postów: 3914 6580

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, no chciałabym ci coś doradzić, ale nie wiem co...

    Magduullina, szona lubią tę wiadomość

    h84fio4por3fy6ov.png

    TQckp1.png

    https://ovufriend.pl/pamietnik/warto-walczyc,3937.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Irvine gratuluję z całego ❤!!!


    Izape maj na pewno będzie TYM miesiącem 😘 ważne, że masz takie super podejście!

    Magduullina, Irvine90 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak ja sie nawpierniczam zaraz kotleta, to Wy nawet nie wiecie! Dieta? W dupie z IO, skad ona, cwicze i nie jestem gruba, kotleta moge zjesc! Szona, Madziandzia, kawe z mlekiem to Wy mozecie co najwyzej wypic! Nie chce slyszec o Waszych malpach! :* Elfia, walizke przyniose swoja, jest mega duza, nawet moje ciazowe cycki sie zmieszcza :* Iseko, nie chce nic mowic, ale wyczytalam, ze bol piersi wystepuje wtedy, kiedy prog spada, wiec nie patrz na to, ze Cie nie bola :* Magduullina, u Ciebie test to formalnosc- bedzie coreczka :)

    Cukrzyku? Loooobuzie! Nie chowaj sie :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 17:15

    Iseko, Irvine90, Magduullina, Ochmanka, szona, MonikA_89!, Madziandzia lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgoniu, tylu lekarzy ostatnio przetestowalam, a dr Maczka podoba mi sie najbardziej :)

    Magduullina, Malgonia lubią tę wiadomość

  • Iseko Autorytet
    Postów: 1408 2355

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wrzucam zdjęcie wyników mojej przyjaciółki - zaczęła się starać o dzidzię od stycznia, w tym miesiącu była u gina i znalazł jej mnóstwo pęcherzyków na obu jajnikach w chyba 23dc i stwierdził, że ma cykle bezowulacyjne. W badaniach wyszła jej bardzo wysoka prolaktyna, ale jeśli dobrze pamiętam, to co do prolaktyny są bardzo szczegółowe wytyczne - że 3-5dc, dzień wcześniej trzeba unikać stresu i się nie <3 - i teraz nie wiem, czy w ogóle warto brać ten wynik pod uwagę? Badanie robiła w 27dc bezowu. Pomożecie?


    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/89ef0a78d4a1.jpg

    P. S. Dodaje jeszcze link, bo chyba kiepsko widać na tej miniaturze: https://naforum.zapodaj.net/dd4815b0b509.jpg.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 17:31

    30 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Inozytol | Siofor 1500 | Letrox 62,5 - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 1,49
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️ANA, ASA, AOA: ok
    ❗Brak ochrony zarodka
    ✔PAI hetero

    🤵
    ❗Teratozoospermia
    ❗Oligozoospermia

    3.02.2021- 1. IUI (clo+ovitrelle+duphaston) ❌
    3.03.2021 - 2. IUI (clo+NAC+ovitrelle+duphaston) ❌

    💉Szczepienia limfocytami męża - 12.10, 2.11, 23.11.2021
‹‹ 124 125 126 127 128 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego