X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwiecień 2019-testowanie.
Odpowiedz

Kwiecień 2019-testowanie.

Oceń ten wątek:
  • moni05 Autorytet
    Postów: 4038 6188

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziandzia wrote:
    Też biorę euthyrox przed śniadaniem i zawsze potem mam wrażenie że kwas mi się w żołądku gotuje.
    Też mam hashi ;) ale nawet jak byłam jeszcze zdrowa kiepsko mi szło z utratą wagi. Wkladałam bardzo dużo pracy i dyscypliny w to żeby schudnąć i chudłam ale byłam zmęczona psychicznie. Chyba zażeram smutki

    Nie wiem jak to jest naprawdę, obejrzyj sobie jej relację na insta, dzisiejszą. Nie jestem lekarzem i nie mam pojęcia jaki to ma wpływ na wagę.
    Nie katuj się tak - zwłaszcza psychicznie. To Ci zaszkodzi 😘

    Sasanka55, Madziandzia lubią tę wiadomość

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    Prawie trzy lata starań 2016-2019
    ❌ Hashimoto, PCOS, niedoczynność tarczycy, tachykardia zatokowa

    Alicja - 22.02.2012
    Remigiusz - 05.10.2019
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to w ogóle nie wierzę w to że żeby zajsc trzeba schudnąć. Okej zależy od wagi ale mam wiele znajomych dalszych i bliższych które mają dzieci z waga nie schodząca poniżej 100.... Tylko w ciąży szły w dól przez cukrzycę...

    Sasanka55, 5ylwian lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia, moje bocki musialy zrobic jajka w podrozy, a teraz sa szczesliwe w polskim domu. To kiedy Ty wracasz z tego Wietnamu? :) Jak zobaczylam niespodzianki w gniazdku, pomyslalam o tym, ze bzykaly sie juz pewnie zagranica, no i jakos to z Twoja wycieczka mi sie skojarzylo :)