X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwietniowe testowanie ;)
Odpowiedz

Kwietniowe testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • alicjaaaa Autorytet
    Postów: 943 589

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Mysle ze jak ma byc kreska to dzis popoludniu tez bedzie. Ja mam wlasnie plytkowe teraz ;)

    Daj znać Ciri :)

    n59yhdgewtde5zot.png
    2fwacsqvfijbsbkh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na pewno dam. ;D jestem jeszcze ciekawa co lekarz w poniedzialek powie ;p

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale kurde, ile kobiet, tyle przypadkow, zobaczcie, ile tu nas jest, to kazda ma jakies inne historie, objawy, rozwoj cykli.

    ciri22, perła ziemi lubią tę wiadomość

    7v8rikgni12rlaff.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tez prawda ;) ale byloby smiesznie gdyby jednak dwie kreski byly i byla by to ciaza a nie jakis patologiczny stan ;D

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    To tez prawda ;) ale byloby smiesznie gdyby jednak dwie kreski byly i byla by to ciaza a nie jakis patologiczny stan ;D
    Zycze Ci tego:)


    Mnie dzisiaj mdli i przechodzi na chwile jak cos zjem,a potem znowu. Jesli to psychika plata figle, to to jest niesamowite, jak potezna moze ona byc, zeby doprowadzac do fizycznych objawow.

    7v8rikgni12rlaff.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam to samo co zjadlam to mi sie odbijalo naprawde przez 2 tygodnie tak mialam... masakra. Az w koncu na nic nie mialam ochoty.

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 17 kwietnia 2015, 13:20