Forum W oczekiwaniu na testowanie KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017
Odpowiedz

KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017

Oceń ten wątek:
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się już na majowe chyba nie zapisuje... Muszę odpocząć chyba od forum.

    Powodzenia :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2017, 22:49

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    Ja się już na majowe chyba nie zapisuje... Muszę odpocząć chyba od forum.

    Powodzenia :*
    Masz rację Kochana odpocznij sobie, na pewno Tobie dobrze to zrobi :-) ipewnie wrócisz do Nas pochwalić się ciążą ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2017, 22:56

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12949

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    Ja się już na majowe chyba nie zapisuje... Muszę odpocząć chyba od forum.

    Powodzenia :*
    Odpocznij i wracaj bo ja tu na pewno będę czekać !!

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Octavia_ Przyjaciółka
    Postów: 86 30

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No u mnie @ raczej jutro powinna być... testy negatywne

    Ale gratuluję wszystkim nowo zaciazonym

    ifATp2.png6b9f6f43cb4d3c0d4fc5e412d478e9b0.png
  • Sarna84 Autorytet
    Postów: 817 1646

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meśka, dopiero teraz weszlam w Twoj wykres, Rucola ma rację, czemu Ty płaczesz, skoro jeszcze w Twoim biezacym cyklu wszystko jest możliwe??

    Aha.. i melduję, że zaczynam lekko plamic.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2017, 23:13

    Yru0p1.png
    yusqp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh dziewczyny i czemu tak sie dzieje ? Ja juz ostatnio z mężem rozmawiałam, ze nie wierze normalnie we wpadki. Ile to człowiek musi sie nagimnastykować zeby zajść w ciąże, a tu nagle słyszy, ze komuś sie "przydarzyło" no pytam sie jak to jest możliwe ????

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12949

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    Eh dziewczyny i czemu tak sie dzieje ? Ja juz ostatnio z mężem rozmawiałam, ze nie wierze normalnie we wpadki. Ile to człowiek musi sie nagimnastykować zeby zajść w ciąże, a tu nagle słyszy, ze komuś sie "przydarzyło" no pytam sie jak to jest możliwe ????
    Dla mnie to kompletna abstrakcja!! Mojemu Emkowi z wiadro już zeszło hahahah drugie zaczyna ;)

    Rucola lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo ! Mojemu tez juz sporo, az ostatnio zaczyna cos przebąkiwać, ze może to on powinien sie zbadać. Już mnie to wszystko denerwuje ! Tym bardziej, ze znow nie liczę na cud. Ja pierdziele jakiegoś nerwa dostałam na to wszystko ! Jeszcze moja córcia codziennie mnie wypytuje o braciszka albo siostrzyczkę nie wiem co jej sie włączyło, a kilka dni temu rozpłakała i powiedziała ze ona nie chce być sama, az mój M. zaczął sie nad pieskiem dla niej zastanawiać. A jak jeszcze zaczyna tak gadać przy rodzinie, wyobrażacie sonie jak jej wszyscy wtórują ?!

  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3035 3839

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pytałam mamę No i ja jestem przedślubną wpadką, o następne 2 rodzeństwa juz musieli się długo i porządnie postarać. To chyba naprawdę w dużym stopniu losowanie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 kwietnia 2017, 08:19

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 22 kwietnia 2017, 23:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola, Sarna wiem ze temp jest wysoka ale bol mam jak na @ ktory jest ciagle i nie ustepuje i sluz koloru brazowego czyli jak co miesiac. Jutro pewnie temp spadnie i wszystko bedzie jasne.

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • ObecnaDuchem Koleżanka
    Postów: 31 28

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    Eh dziewczyny i czemu tak sie dzieje ? Ja juz ostatnio z mężem rozmawiałam, ze nie wierze normalnie we wpadki. Ile to człowiek musi sie nagimnastykować zeby zajść w ciąże, a tu nagle słyszy, ze komuś sie "przydarzyło" no pytam sie jak to jest możliwe ????
    Masz rację ja nie mogłam patrzeć na patologie gdzie dzieci szły gęsiego po 4-5 .
    Nie wierzyłam we wpadki aż do teraz

  • madzia8lenka Autorytet
    Postów: 693 1138

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaka cisza dzisiaj tutaj od rana :) mój M już wyjechał i zostałam na 6 tygodni sama z małą. Dzisiaj od rana tak mnie podbrzusze boli,że szok.Do tego mocny spadek temperatury. Ogólnie dzisiaj kiepsko się czuje. :/ ehhhh.... Chyba ta pogoda na mnie działa.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 kwietnia 2017, 09:40

    13 stycznia - 3450g Szczęścia ❤
    Marcelinka ❤❤❤
    bl9cp07w03m965a1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia8lenka wrote:
    Jaka cisza dzisiaj tutaj od rana :) mój M już wyjechał i zostałam na 6 tygodni sama z małą. Dzisiaj od rana tak mnie podbrzusze boli,że szok.Do tego mocny spadek temperatury. Ogólnie dzisiaj kiepsko się czuje. :/ ehhhh.... Chyba ta pogoda na mnie działa.
    Może fasolinek mości sobie gniazdko❤ We Wrocku jest masakrycznie zimno ,tęsknię za sloneczkiem i lekkimi bluzeczkami

    madzia8lenka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) u mnie dziś 13dni po ovitrelle, @ nadal brak. Jeśli nie zaciazylam to w ciagu ilu dni od podania powinien pojawić się okres? Moja faza lutealna to 10-11dni i też już jestem po terminie...

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8569 7932

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tina, Ovitrelle/Pregnyl wspomagają pracę ciałka żółtego, więc mogą zadziałać na długość FL. Ja z reguły mam fazę lutealną 14 dni, ale po Pregnylu w ostatnim cyklu miałam 15 dni.
    Jeśli do jutra nie będzie @, może powtórz test?

    Rucola lubi tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summer86 wrote:
    Tina, Ovitrelle/Pregnyl wspomagają pracę ciałka żółtego, więc mogą zadziałać na długość FL. Ja z reguły mam fazę lutealną 14 dni, ale po Pregnylu w ostatnim cyklu miałam 15 dni.
    Jeśli do jutra nie będzie @, może powtórz test?

    Też o tym myślałam że ovi poprawiło mi pracę cialka żółtego i z tego tytułu jeszcze nie ma @ bo druga faza będzie dłuższa. Myślę że jak do środy nic się nie zadzieje to wtedy zrobię test. Tempka na razie nadal wysoka, powyżej 37.

  • Sarna84 Autorytet
    Postów: 817 1646

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witamy się w niedzielny poranek- ja i moja @, oficjalnie wchodzę w nowy cykl.

    Yru0p1.png
    yusqp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sarna84 wrote:
    Witamy się w niedzielny poranek- ja i moja @, oficjalnie wchodzę w nowy cykl.
    Kochana powodzenia w maju :))

    Sarna84 lubi tę wiadomość

  • madzia8lenka Autorytet
    Postów: 693 1138

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja Was dziewczyny podziwiam,bo ja już najchętniej bym zatestowała :P

    Rucola lubi tę wiadomość

    13 stycznia - 3450g Szczęścia ❤
    Marcelinka ❤❤❤
    bl9cp07w03m965a1.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9435 12424

    Wysłany: 23 kwietnia 2017, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tinaa2015 wrote:
    Witam :) u mnie dziś 13dni po ovitrelle, @ nadal brak. Jeśli nie zaciazylam to w ciagu ilu dni od podania powinien pojawić się okres? Moja faza lutealna to 10-11dni i też już jestem po terminie...
    Summer ma racje. najlepiej wyczekać bo fl się moze wydłużyć :) i nie trać nadziei!!!

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
‹‹ 235 236 237 238 239 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego