Forum W oczekiwaniu na testowanie LIPCÓWKI :)
Odpowiedz

LIPCÓWKI :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2017, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny najlepiej byłoby gdyby ktoś przejął listę z puerwszej strony, albo utworzyć nowy wątek

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2017, 05:40

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 00:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny założyłam nowy wątek, skopiowałam listę od inny, będzie aktualizowana każdego dnia wieczorem, jeśli macie ochotę z przyjemnością będę prowadziła listę. Zaś jeśli wolicie stary wątek mój odejdzie w zapomnienie ;-)

  • MajaT Koleżanka
    Postów: 41 27

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phnappy wrote:
    Cześć :) oficjalnie zaczęłam nowy cykl (pierwsza @ po łyżeczkowaniu) - nie będziemy czekać i za zgodą lekarza działamy.
    Wypada mi testowanie w ostatnim dniu lipca - 31. więc chyba będę zamykała miesiąc :) Mam nadzieję, że nie będę musiała się przenosić do sierpnia i to będzie szczęśliwy miesiąc.
    Trzymam kciuki za resztę dziewczyn!!

    Kochana mi lekarz też kazał poczekać przynajmniej dwie @ po łyzeczkowaniu. Ale jak zobaczyl ze w macicy juz nie ma sladu po lyzeczkowaniu to dal zielone swiatlo juz po pierwszej @. Trzymam kciuki za Ciebie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Dziewczyny najlepiej byłoby gdyby ktoś przejął listę z puerwszej strony, albo utworzyć nowy wątek





    nie ma potrzeby zakładać nowego wątku :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2017, 07:57

  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4685 6046

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    blue00 wrote:
    nie ma potrzeby zakładać nowego wątku :)
    Ale Inna prosiła żeby ktoś za nią uzupelnial listę a tylko Monika jest chętna więc co za różnica czy będzie nowy wątek czy nie? A jakbyśmy mieli zostać to kiepsko np na 3 stronie mieć listę

    Lunaris lubi tę wiadomość

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • Mariposa26 Przyjaciółka
    Postów: 86 54

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej☺ja testuje już jutro!!!

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    Maja, ur. 02.03.2018 o godz. 12.40 w 38 tyg + 6 dni
  • gg88 Autorytet
    Postów: 1071 894

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mariposa26 wrote:
    Hej☺ja testuje już jutro!!!
    Ładny wykres :) czekamy na 2 kreski :) musimy poprawić statystyki z czerwca :)

    Flowwer lubi tę wiadomość

    Tomasz 09.2018 :)
    MTHFR A1298C-hetero, PAI-1 4G -hetero, IO
    Morfologia nasienia 2%
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11871 14131

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer a jak dzisiejsza wizyta, bo nie wiem czy pisalas czy przeoczylam cos :)

    OchyAchy lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Flowwer a jak dzisiejsza wizyta, bo nie wiem czy pisalas czy przeoczylam cos :)

    Dzięki że się pytasz u mnie 2 pęcherzyki ;) czyli końskie dawki letrozolu coś dały.
    I ustalone że jeszcze jeden cykl stymulowany i przechodzę na antyki.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11871 14131

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Dzięki że się pytasz u mnie 2 pęcherzyki ;) czyli końskie dawki letrozolu coś dały.
    I ustalone że jeszcze jeden cykl stymulowany i przechodzę na antyki.


    no mowilam ze beda dwa :P i dalej bierzesz lek? kiedy odstawiasz?

    A jak przejdziesz na antyki to na ile? ico wtedy bedziesz robic?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    no mowilam ze beda dwa :P i dalej bierzesz lek? kiedy odstawiasz?

    A jak przejdziesz na antyki to na ile? ico wtedy bedziesz robic?
    Letrozol/ lametta bierze się tylko 5 dni generalnie od 3 do 7 dc. Ja brałam 1x3 więc sporo i poszły w ruch wszystkie tab wysłane od dziewczyn z of, z brzuszkami <3

    Na ile przejdę na antyki to nie mam pojecia chyba długi proyokół to miesiąc?! Czyli sierpień/ wrzesień antyki. Wrzesień/ październik punkcja i raczej podejdę na Crio.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • KateKum Autorytet
    Postów: 1451 1706

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mariposa26 wrote:
    Hej☺ja testuje już jutro!!!

    Trzymam mocno kciuki :)

    xnw4lbete8c7uekt.png

    10.2017 [*] 8tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak sie martwilam jak maz przyjmie inf o 1% morfologii. A on nie dosc ze w ogole zlal ta wiadomosc - "zdarza sie" to wiecie co mi dzis powiedzial kiedy pozalilam sie ze boje sie tej laparoskopii i in vitro? "Histeryzujesz. Inne kobiety jakos to przezyly".
    Nie skomentuje bo nawet nie wiem jak. Poplakalam sie w osobnym pokoju i tyle.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ann ja uslyszalam od mojego wczoraj ze on przekalkulowal i jednak chce na razie odpuscic. Rozumiecie?! Jestem w takim dole ze szkoda gadac. Jak tylko pomysle to mi sie plakac chce. Oczywiscie jak sie uda to bedzie sie cieszyc.
    A wiecie co. A najlepsze ze nie wiem sama co mam myslec. Kolejna obietnica bez pokrycia. Zawiodlam sie i nie wiem jak mam teraz wrocic do stanu sprzed dwoch miesiecy.
    A jak ja sie teraz bede miala cieszyc jak sie udalo? A na to wyglada.

    Moje pytanie- tuz po owulacji jaki macie sluz? Ja mam dzis dzien gdzie juz sie nie rozciaga a jest kremowej konsystencji. @ mialam 15-20 ❤ Bylo 21. 23. 27. 28. Jest szansa ze sie udalo?

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 30 czerwca 2017, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ann89 wrote:
    Tak sie martwilam jak maz przyjmie inf o 1% morfologii. A on nie dosc ze w ogole zlal ta wiadomosc - "zdarza sie" to wiecie co mi dzis powiedzial kiedy pozalilam sie ze boje sie tej laparoskopii i in vitro? "Histeryzujesz. Inne kobiety jakos to przezyly".
    Nie skomentuje bo nawet nie wiem jak. Poplakalam sie w osobnym pokoju i tyle.
    Nasi Emkowie mogą sobie podać rękę choć ka należę do tych twardych bab ale zobaczysz nie masz się co bać laparo. Dziś na oddzielenie sobie polezałam.
    Normalne jest to ze boimy się nieznanego

    Ann89, Karma88 lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2017, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczynki w lipcu. Nowy miesiac, nowe nadzieje..

    blue00, Karma88, malinowaemi lubią tę wiadomość

  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4685 6046

    Wysłany: 1 lipca 2017, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny to w którym wątku piszemy?

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 1 lipca 2017, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ogarnę listę po południu :) wróciłam do Was, w końcu doczekałam się urlopu ;) zostawiam ,,wiruski" a macie! :D Mam nadzieję, że te od długodystansowca działają z podwójną mocą :D a to wyniki z wczoraj, miałam robić samo tsh, ale wiecie... :D

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2a450ed233cc.png

    Yoselyn82, staraczka1111, Bocianiątko, madzioszka lubią tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2017, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahah się pokiełbasiło :D
    INNA ja utworzyłam nowy wątek, więc nie wiem co teraz z tym fantem zrobić

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lipca 2017, 09:10

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 1 lipca 2017, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Hahah się pokiełbasiło :D
    INNA ja utworzyłam nowy wątek, więc nie wiem co teraz z tym fantem zrobić
    Zdecydujcie dziewczyny ;) jak Wam wygodniej :D

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
‹‹ 21 22 23 24 25 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego