Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopadowe testowanie :)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • aann26 Przyjaciółka
    Postów: 129 32

    Wysłany: 28 listopada 2016, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Ja bym zaczela brac gdybym byla w tym miejscu co ty. :)

    Nic sie nie stanie kropkowi? Polozna powiedziala zebym nie brala bo testy ciazowe to nie wszystko ;) I zebym sie wstrzymala do piatkowej wizyty u lekarza.

    s8w4j9c.png
  • Almanah Autorytet
    Postów: 711 221

    Wysłany: 28 listopada 2016, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ma_rtha wrote:
    Ile jesteś po terminie @ u mnie to samo co prawda dziś ma nadejść ale jak narazie prócz uderzeń gorąca i kręcenia się w głowie śni widu wczoraj test tez negatywny;(

    Ciężko powiedzieć. Mam nieregularne cykle i nie mierzyłam temperatury, więc nawet nie wiem czy owulacja była, czy nie. Ale dłuższego niż 42 dni dawno już nie miałam... Już w zasadzie co dziennie mnie trochę kręci w brzuchu, ale tak poza tym to nic się nie dzieje. :(

    Alicja | 24 l | 11 cs
    I will try to find a little more good in me to give to you.
    9tZNp1.pnghftpp2.png
  • Almanah Autorytet
    Postów: 711 221

    Wysłany: 28 listopada 2016, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aann26 wrote:
    Nic sie nie stanie kropkowi? Polozna powiedziala zebym nie brala bo testy ciazowe to nie wszystko ;) I zebym sie wstrzymala do piatkowej wizyty u lekarza.

    Poczekaj. Nie bierz żadnych leków bez konsultacji z lekarzem.

    Alicja | 24 l | 11 cs
    I will try to find a little more good in me to give to you.
    9tZNp1.pnghftpp2.png
  • Cameline Autorytet
    Postów: 1177 1069

    Wysłany: 28 listopada 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aann gratulacje! Szcześliwa siódemka u Ciebie ;)

    ckaidqk39a8l7x61.png
  • aann26 Przyjaciółka
    Postów: 129 32

    Wysłany: 28 listopada 2016, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cameline wrote:
    Aann gratulacje! Szcześliwa siódemka u Ciebie ;)

    Hah faktycznie na to wyglada :) Mam nadzieje, ze wszystko jest i bedzie dobrze :)
    Ze ladnie zagniezdzone i rosnie.
    Mam obawy o jakas ciaze pozamaciczna ale po poronieniu chyba normalne?

    s8w4j9c.png
  • ma_rtha Koleżanka
    Postów: 56 7

    Wysłany: 28 listopada 2016, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie wytrzymałam zrobiłam Quixx o czułości 25 w dniu spodziewanej @ i nic myślicie ze jest jeszcze jakaś szansa czy cierpliwie czekać na spóźniona wredna @

    ma_rtha
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2016, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ma_rtha wrote:
    Dziewczyny nie wytrzymałam zrobiłam Quixx o czułości 25 w dniu spodziewanej @ i nic myślicie ze jest jeszcze jakaś szansa czy cierpliwie czekać na spóźniona wredna @
    chyba nic innego Ci nie pozostaje, czekaj cierpliwie, może nie przyjdzie :)
    Jak dobrze, że ja już po @, bo nie cierpię tego okresu zaraz przed @ ta niepewwwność. Brrr, chce żeby zawsze było jak teraz !

  • ma_rtha Koleżanka
    Postów: 56 7

    Wysłany: 28 listopada 2016, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape91 wrote:
    chyba nic innego Ci nie pozostaje, czekaj cierpliwie, może nie przyjdzie :)
    Jak dobrze, że ja już po @, bo nie cierpię tego okresu zaraz przed @ ta niepewwwność. Brrr, chce żeby zawsze było jak teraz !
    Masz racje co mi więcej pozostało. Myślicie ze jak nie przyjdzie to warto zrobić 10 czy to całkowicie bez sensu

    ma_rtha
  • Camie Koleżanka
    Postów: 58 35

    Wysłany: 28 listopada 2016, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @ miała być w sobotę i nadal nie przyszla. Jest 20/21 dpo testy negatywne oprócz jednego bladziocha po czasie. Brzuch cmi falami śluzu sporo. Nie wiem co myśleć

    Franko czeka na rodzeństwo :)
    zaczynamy 4cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2016, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Camie wrote:
    U mnie @ miała być w sobotę i nadal nie przyszla. Jest 20/21 dpo testy negatywne oprócz jednego bladziocha po czasie. Brzuch cmi falami śluzu sporo. Nie wiem co myśleć
    Zrób bete, ja w drugiej ciazy po czasie mialam na tescie blada kreske (nawet 3yyg po terminie @ byla blada- tylko, ze w moim wypadku to byla akurat nieudana ciaza). Najwiarygodniejsza bedzie beta z krwi :)

  • aann26 Przyjaciółka
    Postów: 129 32

    Wysłany: 28 listopada 2016, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ma_rtha wrote:
    Masz racje co mi więcej pozostało. Myślicie ze jak nie przyjdzie to warto zrobić 10 czy to całkowicie bez sensu

    Mi dwa dni przed terminem @ wyszedl negatyw. W dniu @ wieczorem bledzioch ale pozytyw, po ok 10 min. Zrob pojutrze rano :)

    s8w4j9c.png
  • ma_rtha Koleżanka
    Postów: 56 7

    Wysłany: 28 listopada 2016, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aann26 wrote:
    Mi dwa dni przed terminem @ wyszedl negatyw. W dniu @ wieczorem bledzioch ale pozytyw, po ok 10 min. Zrob pojutrze rano :)
    Obojętnie jakiej czułości?

    aann26 lubi tę wiadomość

    ma_rtha
  • Camie Koleżanka
    Postów: 58 35

    Wysłany: 28 listopada 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha wrote:
    Zrób bete, ja w drugiej ciazy po czasie mialam na tescie blada kreske (nawet 3yyg po terminie @ byla blada- tylko, ze w moim wypadku to byla akurat nieudana ciaza). Najwiarygodniejsza bedzie beta z krwi :)

    Dopiero w środę będę mogła zrobić betę bo nie mam samochodu a u mnie mnie mam gdzie

    Franko czeka na rodzeństwo :)
    zaczynamy 4cs
  • aann26 Przyjaciółka
    Postów: 129 32

    Wysłany: 28 listopada 2016, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ma_rtha wrote:
    Obojętnie jakiej czułości?
    Obojetne :) ja to nawet nie patrze na czulosci. Robilam Bobo, Pink, Vitam, Pre (ten wyszedl najgorzej)

    s8w4j9c.png
  • Ptysia Autorytet
    Postów: 1050 465

    Wysłany: 28 listopada 2016, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A do mnie dzisiaj zawitała moja najlepsza przyjaciółka:/ wiec żegnam sie dziewczyny:) gratuluje wszystkim zaciazonym:)

  • Almanah Autorytet
    Postów: 711 221

    Wysłany: 28 listopada 2016, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najlepsze jest to, że jak teraz @ dostanę, to mogę od razu styczniowy temat zakładać. :D

    Alicja | 24 l | 11 cs
    I will try to find a little more good in me to give to you.
    9tZNp1.pnghftpp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2016, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almanah wrote:
    Najlepsze jest to, że jak teraz @ dostanę, to mogę od razu styczniowy temat zakładać. :D
    Almanah to ja pewnie do Ciebie dolacze. Jutro ide do gina z moim solidnym plamieniem, a znajac moje szczescie bedzie jakies dziadostswo i nie bedzie mozna sie przytulac, wiec cykl bedzie stracony <chlip> :( ale mimo to, życzę Ci, zebys nie musiala tematu styczniowego zakladac, tylko, zeby Kropek sirle pojawil nagle a niespodziewanie :P

  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 29 listopada 2016, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jak założycie styczniowy to wpadam do WAS :P czekam właśnie aż moje puste jajo się usunie i liczę na to, że od stycznia będę miała normalny cykl.

    I gratuluję tym z II kreskami :) Oby u Was nie było żadnych przykrych niespodzianek :)

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wątek już na wymarciu :P

  • bertha Autorytet
    Postów: 1628 1050

    Wysłany: 29 listopada 2016, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie jakas cisza... nie ma juz testujacych dzisiaj i jutro? :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
‹‹ 140 141 142 143 144 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego