X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaHabe no co Ty mowisz :o
    No ladnie...

    Edit: no racja, sama go pozytywnie komentowalam.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2017, 08:26

    panazuzanna lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi przepraszam, tak mi się spodobał Twój test, ze go skopiowałem :D
    Dziękuję Dziewczyny za wszystkie miłe słowa :) Jesteście kochane :)

  • Pauline89 Znajoma
    Postów: 20 20

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LiluyEvans wrote:
    Gratulacje Carolajn, spokojnej ciazy :)

    Pauline ktory dpo u Ciebie? Moze za wczesnie

    Na moje oko z 10dpo :P pewnie jeszcze zatestuję znając mnie ale samopoczucie jest zupełnie bez zmian ;)

    03.2016 - Mama Aniołka (22 tc)
    06.2016 - Ponowne starania
    09.2016 - Ciąża biochemiczna
    Nasze kariotypy ok/nasienie męża ok/długie cykle
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cerolajn wrote:
    Gigi przepraszam, tak mi się spodobał Twój test, ze go skopiowałem :D
    Dziękuję Dziewczyny za wszystkie miłe słowa :) Jesteście kochane :)

    Nie Gigi tylko Kasia :)
    Po co kopiowac czyjs test? Jak sie nie ma czym zrobic zdjecia to lepiej to napisac odrazu, a nie kombinowac


    Pauline, nie zawsze musza byc objawy. Moja siostra jest w trzeciej ciazy, ani razu nie miala objawow. Dopiero pod koniec zgaga.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • Pauline89 Znajoma
    Postów: 20 20

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cerolajn wrote:
    Gigi przepraszam, tak mi się spodobał Twój test, ze go skopiowałem :D
    Dziękuję Dziewczyny za wszystkie miłe słowa :) Jesteście kochane :)

    A nie mogłaś wrzucić swojego? ;)
    Bo nie wierzę że go wyrzuciłaś ;)

    panazuzanna lubi tę wiadomość

    03.2016 - Mama Aniołka (22 tc)
    06.2016 - Ponowne starania
    09.2016 - Ciąża biochemiczna
    Nasze kariotypy ok/nasienie męża ok/długie cykle
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi pierwsza rzecz z rana co zrobilam to sprawdzilam jak Twoj wykres. Obie mamy skok do 36,8. Musi byc dobrze :D

    Gigi lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LiluyEvans wrote:
    Gigi pierwsza rzecz z rana co zrobilam to sprawdzilam jak Twoj wykres. Obie mamy skok do 36,8. Musi byc dobrze :D
    Ja tak samo tylko u ciebie jeszcze nie było wpisane na dzisiejszy dzień :P

    LilyEvans lubi tę wiadomość

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • Pauline89 Znajoma
    Postów: 20 20

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LiluyEvans wrote:
    Nie Gigi tylko Kasia :)
    Po co kopiowac czyjs test? Jak sie nie ma czym zrobic zdjecia to lepiej to napisac odrazu, a nie kombinowac


    Pauline, nie zawsze musza byc objawy. Moja siostra jest w trzeciej ciazy, ani razu nie miala objawow. Dopiero pod koniec zgaga.

    Dziękuję za podniesienie na duchu ;) pewnie tak jest jak piszesz..
    W pierwszej ciąży (poronionej na dość późnym etapie) też nie miałam żadnych objawów
    Ale wiesz jak to jest, takie głupie myśli że jak by miało wyjść to by już wyszło :P

    A Ty kiedy testujesz?
    Dobrze widzę, że to Twój 3cs,?

    03.2016 - Mama Aniołka (22 tc)
    06.2016 - Ponowne starania
    09.2016 - Ciąża biochemiczna
    Nasze kariotypy ok/nasienie męża ok/długie cykle
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    Ja tak samo tylko u ciebie jeszcze nie było wpisane na dzisiejszy dzień :P

    Bo ja spalam. Znowu bezsennosc mnie zlapala. Usnelam o 2, o 7 sie juz obudzilam i nie mogalm usnac wiec tu wskoczylam.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauline89 wrote:
    Na moje oko z 10dpo :P pewnie jeszcze zatestuję znając mnie ale samopoczucie jest zupełnie bez zmian ;)
    To wcześnie jeszcze. Ilu dniowe masz cykle? Prowadzisz wykres?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2017, 08:34

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauline tak trzeci :) Ale pierwsze dwa byly krotkie (14 i 19 dni) i bezowulacyjne. Ten sie mocno przeciagnal wiec licze ze jak juz sie oczekam te 40kilka dni to bedzie warto.
    Testuje 22 - w srode razem z Gigi i Maja (jesli dobrze pamietam).

    Skoro nie mialas objawow to spokojnie, nie kazdy je musi miec, na tym forum jestesmy wszyskie mocno zakerecone i je mamy co miesiac :D

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • Pauline89 Znajoma
    Postów: 20 20

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    To wcześnie jeszcze. Ilu dniowe masz cykle? Prowadzisz wykres?

    Nie,tutaj nie prowadzę.
    Wcześniej wszystko sobie zapisywalam w takim kalendarzyku w tel ale teraz chciałam odpuścić ze wszystkim i obserwowałam tylko śluz i ból podbrzusza także wszystko jest na "oko".
    Cykle są ok 30-35 zdarzało się i 40 (potwierdzone wtedy owulacja)
    Ale ten zapowiada się wyjątkowo krótki bo ok 32 ;)

    Lilu u Ciebie widać chyba jakiś spadek w 6dpo :)

    LilyEvans lubi tę wiadomość

    03.2016 - Mama Aniołka (22 tc)
    06.2016 - Ponowne starania
    09.2016 - Ciąża biochemiczna
    Nasze kariotypy ok/nasienie męża ok/długie cykle
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauline89 wrote:
    Nie,tutaj nie prowadzę.
    Wcześniej wszystko sobie zapisywalam w takim kalendarzyku w tel ale teraz chciałam odpuścić ze wszystkim i obserwowałam tylko śluz i ból podbrzusza także wszystko jest na "oko".
    Cykle są ok 30-35 zdarzało się i 40 (potwierdzone wtedy owulacja)
    Ale ten zapowiada się wyjątkowo krótki bo ok 32 ;)

    Lilu u Ciebie widać chyba jakiś spadek w 6dpo :)

    Tak tak i wszyscy mi wroza implantacje :D Oby sie udalo ;)

    Pauline89, panazuzanna, Gigi lubią tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • madzia8lenka Autorytet
    Postów: 693 1138

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie dziewczyny chyba coś dopada :( głowa boli,katar i jeszcze na zmianę taz ciepło,a raz zimno. :( a do tego objawy nadchodzącego okresu. Ból pleców i podbrzusza jak przed @ i kolejny cykl nici. Dzisiaj nawet pojawił się śluz kremowy.

    13 stycznia - 3450g Szczęścia ❤
    Marcelinka ❤❤❤
    bl9cp07w03m965a1.png
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia8lenka wrote:
    A mnie dziewczyny chyba coś dopada :( głowa boli,katar i jeszcze na zmianę taz ciepło,a raz zimno. :( a do tego objawy nadchodzącego okresu. Ból pleców i podbrzusza jak przed @ i kolejny cykl nici. Dzisiaj nawet pojawił się śluz kremowy.
    Zdrówka :*
    A ten śluz kremowy nie może być też na ciążę? :( bo u mnie też jest taki tylko strasznie go dużo jak jeszcze nigdy

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia8lenka wrote:
    A mnie dziewczyny chyba coś dopada :( głowa boli,katar i jeszcze na zmianę taz ciepło,a raz zimno. :( a do tego objawy nadchodzącego okresu. Ból pleców i podbrzusza jak przed @ i kolejny cykl nici. Dzisiaj nawet pojawił się śluz kremowy.

    Przeciez to moga byc tak samo objawy ciazy jak i okresu wiec nie spinaj jeszcze. Kiedy test?
    Co do sluzu to jaki bys chciala miec? Ja czytalam ze kremowy jest ok, w sumie kazda ma inny ale zaden nic nie przewaza.
    Ja tez mam kremowy i to dosc gest, wrecz lepki.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • madzia8lenka Autorytet
    Postów: 693 1138

    Wysłany: 19 lutego 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    Zdrówka :*
    A ten śluz kremowy nie może być też na ciążę? :( bo u mnie też jest taki tylko strasznie go dużo jak jeszcze nigdy


    Dziękuje ;*
    Niby tak,ale dopiero dzisiaj się pojawił,czyli jakieś 7-5 dpo. Testować dopiero będę za tydzień. Chyba że pojawi się ta okropna wredota :/

    13 stycznia - 3450g Szczęścia ❤
    Marcelinka ❤❤❤
    bl9cp07w03m965a1.png
  • KasiaHaBe Ekspertka
    Postów: 208 187

    Wysłany: 19 lutego 2017, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cerolajn wrote:
    Gigi przepraszam, tak mi się spodobał Twój test, ze go skopiowałem :D
    Dziękuję Dziewczyny za wszystkie miłe słowa :) Jesteście kochane :)
    Nie rozumiem takiego zachowania. Przecież to nie ma żadnego sensu. Proszę o usunięcie posta.

    LilyEvans, Bocianiątko, Pauline89, Mada92, Maja84 lubią tę wiadomość

    h84f9vvjsvbexmo0.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4990

    Wysłany: 19 lutego 2017, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaHaBe wrote:
    Carolajn dlaczego wrzuciłaś zdjęcie mojego testu? Hmmm.. na 140 stronie tego wątku go wrzucałam w ostatni czwartek.
    Ojp :/ faktycznie :( ludzie mnie nigdy nie przestaną zadziwiać :/

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaHaBe wrote:
    Nie rozumiem takiego zachowania. Przecież to nie ma żadnego sensu. Proszę o usunięcie posta.

    Dokladnie, przeciez to tlumaczenie jest na poziomie przedszkolaka.
    Jak sie nie zrobilo testu to po co pisac ze ma sie pozytyw? Dla lajkow?
    A jak sie zrobilo to po co wrzucac cudzy.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
‹‹ 151 152 153 154 155 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Test Panorama – jeszcze dokładniejszy dzięki sztucznej inteligencji!

Jeszcze do niedawna wykonywanie dokładnych badań prenatalnych, takich jak amniopunkcja, wiązało się z ryzykiem dla rozwijającego się maleństwa. Rozwój technologii i medycyny przyczynił się powstania nieinwazyjnych testów prenatalnych nowej generacji (NIPT). Jednym z nich jest test Panorama, który jako jedyny wykorzystuje sztuczną inteligencję. Jak wykonuje się test? Na czym polega jego skuteczność? Jakie choroby i schorzenia mogą zostać dzięki niemu wykryte? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ