Lutowe testowanie 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Kasia1111 wrote:jeju dziekuje wszystki za to sparcie bez tego bym zwariowala dzieki wam nie oszalalam ae dalej nie moge uwierzyc ale za 2-3 dni poworze zeby zobaczyc ten przyrost
Cieszymy się razem z Tobą i teraz czekamy na wynik powtórnej bety a Ty Kochana cieszę się tym stanem -
madzia8lenka wrote:Ja szyjki sobie nie sprawdzam ze względu na strach infekcją a po drugie mam długie paznokcie i boję,że coś sobie zrobię.
-
nick nieaktualny
-
madzia8lenka wrote:Ja szyjki sobie nie sprawdzam ze względu na strach infekcją a po drugie mam długie paznokcie i boję,że coś sobie zrobię.
-
Bajkaaa wrote:no ja nie mam aktualnie żadnych paznokci hehe a z ciekawości chciałam wiedzieć które to tam jest i mimo iż mam 30 lat to jestem w tym zielona,
Szczerze to sprawdzałam kiedyś,ale teraz to pewnie też byłabym zielona. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Kasia1111 wrote:Nie moge uwierzyc ze pierwszy cykl i sie udalo w szoku jestem a jednoczesnie taka szczesliwa dobrze ze te wyniki przez internet daja bo do jutra bym oszalala
Pozytywnie zazdroszczę!mycha91 lubi tę wiadomość
👶 1.03.2023 synek 💓
VIII - FET 4.2.1
💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
27 dpt ❤️
👶 30.05.2021 synek 💓
IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
22dpt ❤️ -
mycha91 wrote:Progesteron 8.7. Dobrze,zle? Mniej 7-8dpo.
Ja jakiś czas temu miałam wynik 9,11 i mój gin powiedział że jest okej. Ale wiem, że chodzą na forum głosy że powinno być ok 15.
Aczkolwiek jak trzymam się zdania mojego lekarza👶 1.03.2023 synek 💓
VIII - FET 4.2.1
💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
27 dpt ❤️
👶 30.05.2021 synek 💓
IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
22dpt ❤️ -
Karolina90 wrote:Ja jakiś czas temu miałam wynik 9,11 i mój gin powiedział że jest okej. Ale wiem, że chodzą na forum głosy że powinno być ok 15.
Aczkolwiek jak trzymam się zdania mojego lekarza
Ja miałam ostatnio 11 w 12 dpo. -