Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • anusiak723 Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hugolina87 wrote:
    Póki @ nie ma można mieć nadzieję ;) a jak nie to nowe staranka;) ja robiłam sobie juz prolaktyne była ok. Tsh mam 3,09 wiec nie wiem czy nie powinien być niższy wyniki. Wszędzie piszą ze przy staraniach powinien być na poziomie 1-2. Ft3 i ft4 w normie. Robilyscie jeszcze jakieś badania ?


    ja jeszcze progesteron i okazalo sie ze troszke za niski w drugiej polowie cyklu stad dostalam duphaston od 16d.c. do 26d.c.

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak723 wrote:
    ja jeszcze progesteron i okazalo sie ze troszke za niski w drugiej polowie cyklu stad dostalam duphaston od 16d.c. do 26d.c.
    Ale dupek tylko po stwierdzonej ovu bo inaczej zablokuje ovu jak u mnie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lutego 2017, 12:27

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • anusiak723 Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ale dupek tylko po stwierdzonej ovu bo inaczej zablokuje ovu jak u mnie ;)
    zgadza sie :)

  • Paulinucha87 Ekspertka
    Postów: 445 99

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ale dupek tylko po stwierdzonej ovu bo inaczej zablokuje ovu jak u mnie ;)

    W jakiej dawce brałaś,że zablokował Tobie owulacje ? Ja biore 1x1 i niby w tej dawce nie blokuje.Zapytałam sie mojej gin i to samo powiedziała..Zawsze brałam od 16-25dc ale w tamtym wyjatkowo od 20dc bo byłam na monitoringu w 16dc i jeszcze nie było owulki.Gin mi powiedziała,że moge brac od 20dc ale to nie ma znaczenia bardziej dla mojej psychiki.Jestem ciekawa.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Dlatego idealnie wiek ciazy mozna obliczyc jak zna sie termin owu, i od tego dnia liczyć + 2 tygodnie.



    W takim razie wszystko sie zgadza juz :)

  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Dlatego idealnie wiek ciazy mozna obliczyc jak zna sie termin owu, i od tego dnia liczyć + 2 tygodnie.

    To wg tego powinnam dodać 3 dni ;) czyli aż takiej różnicy nie ma :)

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Mam pytanie od paru dni testy oqulacyjne wychodzą pozytywnie. Wie ktoś co to może być? Robiłam wczoraj test ciążowy ale po południu i wyszedł negatywnie.

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulinucha87 wrote:
    W jakiej dawce brałaś,że zablokował Tobie owulacje ? Ja biore 1x1 i niby w tej dawce nie blokuje.Zapytałam sie mojej gin i to samo powiedziała..Zawsze brałam od 16-25dc ale w tamtym wyjatkowo od 20dc bo byłam na monitoringu w 16dc i jeszcze nie było owulki.Gin mi powiedziała,że moge brac od 20dc ale to nie ma znaczenia bardziej dla mojej psychiki.Jestem ciekawa.
    Mi gin na ślepo kazał brać dupka od 16 dc teraz nie pamietam juz dawki bo to było ponad 10 lat temu ale skutek taki ze blokował ovu i cykle na cykl były krótsze gdzieś po ponad 6 mies doszło do tego ze miałam @ po 2 dniach brania dupka.
    Pecherzyki do @ nie zdążył sie wchlaniać i kolejny cykl kolejny i tak pozniej walczyłam z torbielami.
    Teraz przy laparo lezałam z dziewczyną ktora miala dokładnie to samo i dupek jej zatrzymał ovu na tyle ze musi być stymulowana jak ja.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak723 wrote:
    ja jeszcze progesteron i okazalo sie ze troszke za niski w drugiej polowie cyklu stad dostalam duphaston od 16d.c. do 26d.c.

    A jaki mialas progesteron?

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Moj gin mowil, ze prolaktyna nie wazne kiedy, ale sa tacy ktorzy kaza w ok 3dc..

    Jeszcze do listy Flower, mozna by dodac GLukoze na czczo, i moze zeby zbadac w calosci tarczyce to ft3, ft4 i antytpo i antytg.
    No i koniecznie ten monitoring zeby sprawdzic czy masz owulacje i czy pecherzyk peka.
    Wiecej na razie nie trzeba badan

    Dziękuję, to już wiem co mam dalej robić :)

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 24 lutego 2017, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maja84 wrote:
    Dziękuję, to już wiem co mam dalej robić :)
    Więc do dzieła ze skutkiem fasolkowym <3

    Maja84 lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 24 lutego 2017, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja wróciłam do domu prawie mnie zwiało po drodze :) A między czasie miałam wrażenie że dostałam @ i chciałam wam napisać że u mnie nowy cykl, ale jeszcze jej nie ma chociaż szybkimi krokami się zbliża tak mi się wydaje więc pewnie terminowo jutro będę miała:)
    Ale dobrze ze miałam wrażenie że przyszła franca bo już miałam w aptece test kupić na wszelki wypadek by mieć na poniedziałek ale nie kupiłam bo byłam pewna że już jest @ haha :)

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • anusiak723 Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 24 lutego 2017, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    A jaki mialas progesteron?

    powiem szczerze ze nie pamietam bo wyniki zostaly lekarza ,pamietam ze w tej tabelce norm bylo ok lekarz powiedzial ze jednak za niski jesli chodzi o starania...

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 24 lutego 2017, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak723 wrote:
    powiem szczerze ze nie pamietam bo wyniki zostaly lekarza ,pamietam ze w tej tabelce norm bylo ok lekarz powiedzial ze jednak za niski jesli chodzi o starania...
    Szkoda, ja wlasnie niby tez mieszcze się w widelkach, ale męczy mnie, że jednak 12ng/ml to za mało:/

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • anusiak723 Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    Szkoda, ja wlasnie niby tez mieszcze się w widelkach, ale męczy mnie, że jednak 12ng/ml to za mało:/

    chyba moj maz ma te wyniki na telefonie tez dam ci znac wieczorem :)

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak723 wrote:
    chyba moj maz ma te wyniki na telefonie tez dam ci znac wieczorem :)
    super, dziękuję :-)

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    a po czorta tak szybko testuje?;-)
    za 2-3 dni może być zupełnie inny wynik:)
    A no bo od paru dni sptawdzam czy hcg od zastrzyku jeszcze sie utrzymuje.:)

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    90e315783e5145c4.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lutego 2017, 14:42

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    2f741fabad237db3gen.jpg

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak klikniecie na foto to sie normalny rozmiar wlaczy. Co myslicie o dzisiejszym tescie? W poroenaniu z wczorajszym jest slabszy?

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
‹‹ 215 216 217 218 219 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego