Lutowe testowanie 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Słuchajcie, a jak to jest z tą szyjką macicy? Znacie się na tym?
Podobno trzeba postawić nogę na krześle wtedy jej w ogóle nie mogę dotknąć. Próbowałam zbadać szyjkę przed chwilą, ale (pomimo, że palce mam długie) nie mogę jej praktycznie dotknąć. Dopiero jak kucnęłam i wsadziłam palec do oporu (aż skórę w okolicach docisnęłam) to ją poczułam. Mam wrażenie, że jest odchylona w stronę kręgosłupa i jest twarda... To normalne, że jest problem z sięgnięciem jej? Nie znam się na tym...
Brzucho boli mnie dziś jak na okres, 3x no-spe brałam... A szyjkę badałam, bo podobno na 2-3 dni przed okresem ma być nisko. Czy ja jestem jakąś anomalią?! -
staraczka24 wrote:To stymulacja owulacji jest rozwiazaniem. Czemu jej nie masz?
innamorata88 lubi tę wiadomość
112 cs o syna, 15 lat walki !!
Provita-Paliga
NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
⛄⛄⛄
-
nick nieaktualnycalza wrote:Słuchajcie, a jak to jest z tą szyjką macicy? Znacie się na tym?
Podobno trzeba postawić nogę na krześle wtedy jej w ogóle nie mogę dotknąć. Próbowałam zbadać szyjkę przed chwilą, ale (pomimo, że palce mam długie) nie mogę jej praktycznie dotknąć. Dopiero jak kucnęłam i wsadziłam palec do oporu (aż skórę w okolicach docisnęłam) to ją poczułam. Mam wrażenie, że jest odchylona w stronę kręgosłupa i jest twarda... To normalne, że jest problem z sięgnięciem jej? Nie znam się na tym...
Brzucho boli mnie dziś jak na okres, 3x no-spe brałam... A szyjkę badałam, bo podobno na 2-3 dni przed okresem ma być nisko. Czy ja jestem jakąś anomalią?! -