Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy tylko do 30.11   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • calza Autorytet

Wysłany: 25 lutego 2017, 20:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słuchajcie, a jak to jest z tą szyjką macicy? Znacie się na tym?

Podobno trzeba postawić nogę na krześle wtedy jej w ogóle nie mogę dotknąć. Próbowałam zbadać szyjkę przed chwilą, ale (pomimo, że palce mam długie) nie mogę jej praktycznie dotknąć. Dopiero jak kucnęłam i wsadziłam palec do oporu (aż skórę w okolicach docisnęłam) to ją poczułam. Mam wrażenie, że jest odchylona w stronę kręgosłupa i jest twarda... To normalne, że jest problem z sięgnięciem jej? Nie znam się na tym...

Brzucho boli mnie dziś jak na okres, 3x no-spe brałam... A szyjkę badałam, bo podobno na 2-3 dni przed okresem ma być nisko. Czy ja jestem jakąś anomalią?!

mjvyi09k1yghelay.png
  • Flowwer Autorytet

Wysłany: 25 lutego 2017, 20:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    Kurcze kiedy lily sie odezwie?
    Po weekendzie

kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • panan12 Autorytet

Wysłany: 25 lutego 2017, 20:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    To stymulacja owulacji jest rozwiazaniem. Czemu jej nie masz?

A ja niewiem czemu . Podobno zaburzenia hormonalne

f2w3k0s3plke7odf.png
  • Flowwer Autorytet

Wysłany: 25 lutego 2017, 20:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    To stymulacja owulacji jest rozwiazaniem. Czemu jej nie masz?
    Ja też nie mam swoich choć juz z 6 lat hormony w normie.

innamorata88 lubi tę wiadomość

kjmni09k3h9ob9x5.png
    Provita-Paliga
    ⛄⛄⛄