Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Ale to bardzo dobrze ze podskoczyła ;-) CZYLI MUSIAŁO BC ZAGNIEŻDZENIE W TEN DZIEŃ

    W 11 dpo? Chyba troche juz pozno nie?

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5578 6970

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    W 11 dpo? Chyba troche juz pozno nie?

    Absolutnie nie! Zagnieżdżenie może być od 7 do 12 dpo a czasem nawet później;) tak więc trzymam mocno kciuki! :*

    Amy333, Existenz, zubii lubią tę wiadomość

    laUgp2.png
    2. ICSI (OviKlinika): styczeń 2021 - CRIO 3.2.3 z 7 doby - 01.04.2021 :(
    CRIO 2.3.3 i M3 - 29.10.2020 :( :(
    1.ICSI (nOvum): lipiec 2019 - ET cl9.3 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    stan zapalny endometrium, test Be Ready - endometrium prereceptywne
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, mięśniaki hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Absolutnie nie! Zagnieżdżenie może być od 7 do 12 dpo a czasem nawet później;) tak więc trzymam mocno kciuki! :*

    Hmmmmm no moze? Najdziwniejsza rzecza jest zanik bolu piersi juz dzis. Normalnie przestaja bolec ok 2dc nowego. A dzis nic. Wczoraj byly jeszcze nabrzmiale dzis normalne. Az to zapisalam w notatkach. Ale to chyba powinno isc w druga strone nie? Powinny zaczac bolec bardziej?

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Koniczyka Przyjaciółka
    Postów: 100 81

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kajax wrote:
    A ja dziś kolejny zajebiscie pozytywny test ovu. Do okresu został tydzień.

    A może jednak owu nie było i dlatego Ci teraz testy wychodzą? (nie wiem czy pisałaś, czy jakoś to sprawdzałaś). Chyba, że chcesz to okresu czekać to wtedy się okaże tak właściwie kiedy ta owulacja była.

    h44eskjo413gi85k.png
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady_E wrote:
    Suri Gratulacje <3 Bądź dobrej mysli. Mam nadzieje że tym razem będzie wszytko dobrze :*

    U mnie dzisiaj 5dpo i ból podbrzusza w trakcie sprzatania... Ciekawe co to :)

    Mnie tez kolo 5/6 dnia takie bóle łapaly, tez wlasnie w trakcie sprzatania. Siadlam, odpoczęłam, to przeszlo. Zlapalam za mopa i znow to samo:/

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1151

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    Mnie tez kolo 5/6 dnia takie bóle łapaly, tez wlasnie w trakcie sprzatania. Siadlam, odpoczęłam, to przeszlo. Zlapalam za mopa i znow to samo:/

    Hmm ciekawe. Może jednak zaskoczyłyśmy <3

    Amy333 lubi tę wiadomość

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Dwie godziny to dużo. Ja mam zupełnie inna temp po 8. Nie przywiazywalabym uwagi do wzrostów ale kto wie :)
    tylko jak ja wstaje o 8 to np klade sie po 2 w nocy :/ i to jest od razu po przebudzeniu.. no nic trzeba wrócić do budzików zawsze o tej samej godzinie

    ja już zaopatrzyłam się w 3 sztuki testów i stwierdziłam że pierwszy zrobię 10dpo ,drugi 14 dpo a jeżeli dwa wyjdą neg to 3 zostawię sobie w zapasie :)

    Ani ja ani mąż sie nie nastawiamy w tym cyklu, szczerze wątpimy żeby się coś tam zadziało, za dużo stresów mieliśmy w tym cyklu oboje ... u niego awans u mnie nowa praca... no nic pozostało czekać do @ Możecie mnie przenieść z listy na 2 lutego bo skoro owulka przyszła szybciej to i testowanie szybciej :)
    Lekarz mi tylko powiedział ze wynik takiego cyklu i owulacji w tych dniach może być wynikiem odstawienia wszystkich leków i suplementów na raz i organizm stara się wrócić do normalnego funkcjonowania bez wspomagaczy... zobaczymy co z tego będzie nawet przeciwbólowych nie mogę łykać....

    Jak Wasi mężowie reagowali na informacje ze maja zbadać nasienie?

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj całkiem spoko. Pamiętam jak pierwszy raz poruszylam ten temat, a on na to ok kiedy... Bylam w szoku. A teraz juz 3 raz nas to czeka. Tylko najpierw musi @ przyjsc a pozniej wszystkie badania. Ale damy rade ;)

    OjMaryś lubi tę wiadomość

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Kasiulka03 Autorytet
    Postów: 463 165

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż przyją to normalnie Jak badanie krwi

    OjMaryś lubi tę wiadomość

    w57vtqywo5hbv0t6.png
  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1151

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj tez bez problemu. Robil to juz 4 razy wiec teraz dla niego to pestka ☺ A jesli chodzi o nastawienie. To pierwszy nasz cykl kiedy czujemy ze moze sie udac. Mąż juz mówi nie kocham cie tylko kocham was

    OjMaryś, Bocianiątko lubią tę wiadomość

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój przyjął normalnie ale jakoś nie widzę żeby się interesował gdzie i kiedy ma zrobić badania odwleka to ... nie wiem dlaczego to jego pierwszy raz :D może się denerwuje ... nie mam pojęcia

    Lady trzymam wiec mocno kciuki :)

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój M tez bez problemu to przyjął :) dałam mu nr zeby zadzwonił sie umówił kiedy i o której i kilka dni pózniej było po sprawie :)

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JA CHCE JUZ @ ....Przyjdz juz prosze ;( wredna sie zawziela wtedy kiedy nie trzeba. Cykl mi ucieka a za nim szanse.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz 2 razy obejrzalam galerię pozytywnych testów z 9 dpo i jakiś mnie dół złapał. Nasikam jutro bo mam ciśnienie 300x200 na testowanie ale jakoś dziś nie wierzę że się udało.

    Lady a Ty jednego dnia miałaś pozytywny test ovu a następnego juz jajka były pekniete? Kurde mi się wydaje ze mam ovu tego samego dnia co pozytyw a sexy wyszły dzień po :/

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja sie czyje jak by mnie kto Zjadł i wypluł :/ ale co jest najfajniejsze to juz nie wiem dokładnie co mi jest dokładnie czuje sie jak w zdaniu "wyglądasz dzis niewyraźnie" kaszel minął, gardło czyste, katar "schodzi" temp na poziomie 37,10. Jeżeli to fasolek to nie bede narzekać ale jeżeli to jakieś chorubsko to ma ze mnie niezły ubaw :/

  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja sama zadzwoniłam i umówiłam mojego M. na badanie nasienia i poinformowałam go, że musi to zrobić, bo w innym przypadku nie zaczną mnie leczyć w klinice. nie oponowal, wiedział, że i tak prędzej czy później go to czeka :) teraz zartujemy z jego wizyty ;)
    Aguś Ty jesteś uparta! zrób test i będzie wszystko jasne :) tzn ja wiem jak się skończy dla Ciebie ten miesiąc <3

    zubii lubi tę wiadomość

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga jest 8 dpo jak ja ;) jeszcze chwilka ;)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SURI wydaje mi sie ze Za wcześnie na sikanca :/ leze w lozku a do apteki za daleko na moje samopoczucie :/ No i w ten sposób grzecznie czekam :/

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Ja juz 2 razy obejrzalam galerię pozytywnych testów z 9 dpo i jakiś mnie dół złapał. Nasikam jutro bo mam ciśnienie 300x200 na testowanie ale jakoś dziś nie wierzę że się udało.

    Lady a Ty jednego dnia miałaś pozytywny test ovu a następnego juz jajka były pekniete? Kurde mi się wydaje ze mam ovu tego samego dnia co pozytyw a sexy wyszły dzień po :/
    Jeju narobilas mi ochoty na test!:) Może ja tez jutro zaszaleje,ale to dop.10dpo bedzie,sama nie wiem..

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • Koniczyka Przyjaciółka
    Postów: 100 81

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Ja juz 2 razy obejrzalam galerię pozytywnych testów z 9 dpo i jakiś mnie dół złapał. Nasikam jutro bo mam ciśnienie 300x200 na testowanie ale jakoś dziś nie wierzę że się udało.

    Lady a Ty jednego dnia miałaś pozytywny test ovu a następnego juz jajka były pekniete? Kurde mi się wydaje ze mam ovu tego samego dnia co pozytyw a sexy wyszły dzień po :/

    Gdzie ta galeria? :D

    h44eskjo413gi85k.png
‹‹ 37 38 39 40 41 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego