Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    Nie załamuj się jeszcze, może okres nie przyjdzie i beta dopiero zaczyna rosnąć, w końcu zazwyczaj wynik jest poniżej 0,1 a u Ciebie jest 0,24, bądźmy dobrej myśli. Do póki nie ma @ jest nadzieja ;)
    Jesteś 10dni po dopiero, u mnie w 11dniu była beta dopiero 3.


    Nie bede sie łudzić... widocznie nie dane Nam. Dzieci widocznie w większości mają sie rodzic w rodzinach patologicznych a dziewczyny takie jak my mamy sie męczyć i walczyć o to co inni mają i nie szanują...
    świat to beznadziejne miejsca.


    Na 27 miałam miec termin porodu nie wiem jak przeżyje :(

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Nie bede sie łudzić... widocznie nie dane Nam. Dzieci widocznie w większości mają sie rodzic w rodzinach patologicznych a dziewczyny takie jak my mamy sie męczyć i walczyć o to co inni mają i nie szanują...
    świat to beznadziejne miejsca.


    Na 27 miałam miec termin porodu nie wiem jak przeżyje :(
    Agnieszka przyjdzie i czas na nas i to bedzie wspaniały okres dla nas. Glowa do góry. Kto nie walczy ten nie bawi a badałaś NK ?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Agnieszka przyjdzie i czas na nas i to bedzie wspaniały okres dla nas. Glowa do góry. Kto nie walczy ten nie bawi a badałaś NK ?


    Chyba nie ale teraz zacznie sie badania na całego... muszę sie umówić do gina i wpisze nasz w program in vitro...

  • beatka_c Przyjaciółka
    Postów: 144 48

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaa najważniejsze to jest mieć plan, o tym co było trzeba zapomnieć i walczyć dalej

    35l, starania o pierwszego bobaska, niedrożny lewy jajowodów,makroprolaktemia, niedoczynność tarczycy, laparohisteroskopia-wszystko ok
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny serio mam dość :( serce mi pękło. A ile złego moze być na jedną osobę? :(

  • kajax Autorytet
    Postów: 512 168

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo dziwne ze wyników jeszcze niema a krew pobierana była wczoraj przed 14. Szkoda ze w mojej okolicy nie ma Vitalabo. Oni mieli super administracje internetowa. Czytelne wyniki. Fajny podgląd. Mialam swoje konto i widziałam podgląd kiedy moje dane by juz wprowadzane. Wiedziałam ze ktoś juz moimi wynikami sie zajmuje. Bez żadnych kodów jednorazowych gownianych...

    Wojtek Ur 9.09.2015 przez nagle CC 2420/52/10
    Stasio ur. 01.03.2018 ProFamilia przez CC 2920/50/10
    Ula ut 27.10.2020 Salce Łódź przez CC 2630/50/10
  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1151

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga Wiem co czujesz... Ja sie cały czas obwiniam. U mnie jest problem z endometrium. Najgorsze u nas że nawet invitro nic nie da jak endo sie nie poprawi... Mąż ma nadzieje cały czas ja po tych 4 latach już sama nie wiem....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2017, 12:31

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde nawet niewiem na kiedy sie z gin umówić :/

  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady_E wrote:
    Aga Wiem co czujesz... Ja sie cały czas obwiniam. U mnie jest problem z endometrium. Najgorsze u nas że nawet invitro nic nie da jak endo sie nie poprawi... Mąż ma nadzieje cały czas ja po tych 4 latach już sama nie wiem....

    Cześć
    Masz za cienkie endo? Czy to jakieś inne problemy?
    Bo ja mam bardzo cienkie ale sądziłam że można to jakoś naprawić.
    A tutaj czytam że Ty już starasz się 4 lata ....

    anna85
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Kurde nawet niewiem na kiedy sie z gin umówić :/
    A w czym merytoryczny problem ? Kiedy termin na @ ja bym jak najszybciej poszła bo może dalej bedzie stymulował a szkoda zmarnować cyklu.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Madziula Autorytet
    Postów: 434 294

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grattulacje dla dziewczyn,ktorym sie udalo! Zdrowka i powodzenia na 9 miesiecy,zeby zakonczeniem byl dotyk malej istotki :) moze Wy jestescie omenem dobrej passy i wszystkie zaciazymy jak tak dobrze sie zaczal miesiac!

    zrz6anlirst3bnij.png
    ijpbcwa141osr42x.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    A w czym merytoryczny problem ? Kiedy termin na @ ja bym jak najszybciej poszła bo może dalej bedzie stymulował a szkoda zmarnować cyklu.

    Zawsze chodzę w 3dc :/ jutro rano zadzwonię, @prwnie przyjdzie czwartek/piatek

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga ona nie przyjdzie przez 9 miesięcy!!! Nie myśl nawet inaczej.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1151

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anna85 wrote:
    Cześć
    Masz za cienkie endo? Czy to jakieś inne problemy?
    Bo ja mam bardzo cienkie ale sądziłam że można to jakoś naprawić.
    A tutaj czytam że Ty już starasz się 4 lata ....

    Niee grubość mam idealna. Mam przerost polipowaty endometrium. Tzw endometrium polipowate zarodek w takim endo nie jest w stanie sie zagniezdzić. Chyba że po łyżeczkowaniu. łyż miałam w grudniu wiec mam nadzieje ze teraz sie udało...

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady_E wrote:
    Niee grubość mam idealna. Mam przerost polipowaty endometrium. Tzw endometrium polipowate zarodek w takim endo nie jest w stanie sie zagniezdzić. Chyba że po łyżeczkowaniu. łyż miałam w grudniu wiec mam nadzieje ze teraz sie udało...

    Dziękuję za odpowiedź :)
    W takim razie trzymam kciuki żeby się udało!!!
    A masz jakieś objawy? Czy po 4 latach nie zwracasz już uwagi i nie doszukujesz się w każdym ukłuciu jajnika ciąży?

    anna85
  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1151

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anna85 wrote:
    Dziękuję za odpowiedź :)
    W takim razie trzymam kciuki żeby się udało!!!
    A masz jakieś objawy? Czy po 4 latach nie zwracasz już uwagi i nie doszukujesz się w każdym ukłuciu jajnika ciąży?

    Juz chyba się nie doszukuje :) Mam objawy które moga świadczyc o ciąży. np ból piersi, wczoraj ból jajnika i pachwiny. Dzisiaj katar i ból głowy.
    Ale wiesz po takim czasie patrzy się na wszytko inaczej :)

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • Koniczyka Przyjaciółka
    Postów: 100 81

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dziewczyny serio mam dość :( serce mi pękło. A ile złego moze być na jedną osobę? :(

    Kurdddeee :(

    Wpadaj na martini :)

    h44eskjo413gi85k.png
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumiem :)
    Ja po 2 miesiącach z ovu przestałam zaznaczać objawy bo tylko się nakręcałam jak po jakimś dopalaczu :)

    Będę zaglądać do Ciebie i mam nadzieję że zobaczę zieloną kropkę za kilka dni!

    Lady_E lubi tę wiadomość

    anna85
  • Zgredek 12 Autorytet
    Postów: 573 645

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja mam 20 dc, śluz rozciagliwy i wyznaczyło mi ovu????

    o co chodzi?

    Synek <3
    Mój blog: www.doilurazysztuka.wordpress.com

    0d1y3e3k63eguvgh.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Zawsze chodzę w 3dc :/ jutro rano zadzwonię, @prwnie przyjdzie czwartek/piatek
    Aga tulę :* kurcze, pech taki jak u nas :/ ja właśnie dlatego odpuściłam inseminację, bo wiem, że ze skutecznością bywa różnie :/ a człowiek zawsze sobie narobi nadziei, bo przecież lekarze... przykro mi bardzo :( jaki plan działania? Jeszcze IUI?

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
‹‹ 48 49 50 51 52 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego