Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku

Oceń ten wątek:
  • Akmelap Znajoma
    Postów: 21 3

    Wysłany: 26 lutego 2019, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny

    Mam pytanie troszkę z innej beczki ( do Poznanianek jeśli tu są) czy macie jakiegoś sprawdzonego ginekologa w Poznaniu ? Ja jestem odbijana jak piłeczka pingpongowa od lekarza do lekarza a do specjalisty na Polną jeżdżę raz na 3 miesiące bo takie są terminy .. A gdyby nam się udało to nie mam żadnego lekarza do którego mogłabym się zgłosić I sprawdzić czy się zbadać..

    Z góry dziękuję za polecenia
    Buziaki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    No Moni, usmiechnij sie troszke! Zobaczysz, ile nas tu jest i wszystkie Ci mowimy, ze bedzie dobrze. Sluchaj nas :)

    Ja do proga walnelam bete z rozpedu. Wpadlam do Diagnostyki 3minuty przed zamknieciem i juz mi sie jezyk poplatal.


    Witam ponownie dzisiaj :) u mnie test zrobiony rano bielutki :( Malinowaa tak mi przykro , byłam pewna że u Ciebie się udało.
    Gratuluje wszystkim dziewczynkom które ujrzały dzisiaj II kreseczke :)
    sasanka kiedy bedziesz miała wyniki?

  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni bardzo mi przykro ale dziewczyny dobrze piszą, nie możesz myśleć negatywnie, będzie dobrze!!!

    Sasanka a który masz dpo??

    Ja zawsze chętnie coś uszyje :)

    Dziewczyny brała któraś luteine dopochwowa i miała infekcje? Bo musze brać luteine, a chciałam wziąć gynalgin dodatkowo. Tylko jak? Mam se tam wepchac wszystko? Jakaś reakcja chemiczna nie zajdzie? :d

    moni05 lubi tę wiadomość

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • cukrzyk1991 Autorytet
    Postów: 576 528

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akmelap wrote:
    Cześć dziewczyny

    Mam pytanie troszkę z innej beczki ( do Poznanianek jeśli tu są) czy macie jakiegoś sprawdzonego ginekologa w Poznaniu ? Ja jestem odbijana jak piłeczka pingpongowa od lekarza do lekarza a do specjalisty na Polną jeżdżę raz na 3 miesiące bo takie są terminy .. A gdyby nam się udało to nie mam żadnego lekarza do którego mogłabym się zgłosić I sprawdzić czy się zbadać..

    Z góry dziękuję za polecenia
    Buziaki


    Ja przez kilka lat chodziłam do Chmaj- Wierzchowskiej. Prywatnie :) Moja mama też i jak się u niej zaczęły problemy to reagowała szybko. Nie wiem jaka jest jeśli chodzi np. o kwestie niepłodności, ale na kontroli bardzo fajna i rzeczowa - wszystko mówi co widzi itd.

    Teraz mam zamiar sie przenieś do dr Kornackiego bo on jest od patologii ciąży a ja mam obarczenie duże bo hashimoto + cukrzyca t1. Jest też perinatologiem. Ale polecali też mi na oddziale dr Rajewskiego (śmieszek) + docent Zawiejską lub prof Wender- Ożegowską (bardzo miła, ale głównie niby prowadzi ciąże cukrzyczek itp). Jak masz więcej pytań do pytaj śmiało ;)

    Od niepłodności z kolei jest dr Sroka w invimedzie, ale nie byłam. Monika89 wie więcej :)

    EDIT: aaa, i do Chmaj jest spoko się dostać bo przyjmuje do 21 godziny 2 razy w tygodniu i zazwyczaj termin masz nawet i tego samego dnia lub np. czekasz kilka dni max.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 18:19

    Cukrzyca typu 1, Hashimoto, Prolaktyna średnia (?), + ANA1, + aTPO, + antykoagulant tocznia (LA), + MTHFR 667tc i PAI - obie mutacje heterozygoty
    Starania o pierwsze dziecko - (7cs)- II


    Leki: metformina, insulina (OPI), letrox 75, wit. D3, olej z wiesiołka, selen, kwas foliowy, luteina , tardyferon, heparyna
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 768 618

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akmelap wrote:
    Cześć dziewczyny

    Mam pytanie troszkę z innej beczki ( do Poznanianek jeśli tu są) czy macie jakiegoś sprawdzonego ginekologa w Poznaniu ? Ja jestem odbijana jak piłeczka pingpongowa od lekarza do lekarza a do specjalisty na Polną jeżdżę raz na 3 miesiące bo takie są terminy .. A gdyby nam się udało to nie mam żadnego lekarza do którego mogłabym się zgłosić I sprawdzić czy się zbadać..

    Z góry dziękuję za polecenia
    Buziaki

    Hej. Ja tez jestem z Poznania.
    Chodzę do doktora Bruszewskiego. Super gostek, szybko reaguje. Od razu komplet badań bez pytania czy to czy siamto! Szybko wdraża leczenie. Mi wszyscy mówili i odsyłali ze mam za pół roku wrócić i wtedy zaczną się interesować dlaczego ciąża się nie pojawia. A on gdy opowiedziałam mu swoją historie, ze robię wykresy i wychodzi ze nie mam owulacji, uwierzył i wdrożył co trzeba.

    MonikA_89! lubi tę wiadomość

    NaszeBarankoweSzczęście❤️
    ❤️❤️❤️Mikołaj 17.01.2020 ❤️❤️❤️
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 768 618

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja podzielę się z wami kochane moje dziewczęta relacja z mojego cudownego dnia...

    Mój 7dpo i badania progesteronu i estradiolu:
    - wyniki dobre, nawet bardzo dobre ponieważ:
    — estradiol mam 326,20 pg/ml (przy normach dla fazy lutealnej 22,30-341,00 ; I trymestr 154,00-3243,00)
    — progesteron mam 23,09 ng/mL ( przy normach dla fazy lutealnej 1,83-23,90 ; I trymestr 11,00-44,30)

    I zwolnili mnie z pracy jak naprawiłam im przepływ i sposób testów oprogramowania w firmie który leżał odłogiem od kilku lat! I „bo miałam siedzieć po godzinach a nie siedziałam tyle co chcieli”

    I jeszcze sobie dopowiedzieli ze mam robić dobra minę do złej gry i nowym osoba KTÓRE JA BĘDĘ SZKOLIĆ mam nie dzielić się ta informacja. Paranoja!
    Ehhh życie jest zjebane

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    NaszeBarankoweSzczęście❤️
    ❤️❤️❤️Mikołaj 17.01.2020 ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marczelinka2112 wrote:
    Witam ponownie dzisiaj :) u mnie test zrobiony rano bielutki :( Malinowaa tak mi przykro , byłam pewna że u Ciebie się udało.
    Gratuluje wszystkim dziewczynkom które ujrzały dzisiaj II kreseczke :)
    sasanka kiedy bedziesz miała wyniki?

    Nie lubie bieli! Ale moze jeszcze czas? Powtarzasz jutro?
    Wyniki pewnie gdzies za godzine beda, zwykle sa przes 20:00, kiedy robie badania w ostatniej chwili

    Izape, 8dpo :D tak, wiem, wiem... :D Na bete nie licze, proga sie obawiam :( w zeszlym cyklu 7dpo mialam chyba 7.8 :/

    Moni, lepiej juz sie czujesz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 18:43

    moni05 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cukrzyk1991 wrote:

    Update co u mnie - byłam wczoraj prywatnie u gin - tym razem takiej lepszej z Poznania :) Zarodek 3,3mm co odpowiada wg USG 6t0d, a wg OM 6t3d :) Pokazała mi też pulsujące serduszko - 118 uderzen na minute. Powiedziała że jak na ten wczesny etap ciązy to wyniki powyżej 100 są spoko :)

    Cukrzyku, uwielbiam za serduszko Twojego Lobuziaka :) Tak sie ciesze, ze u Ciebie wszystko w porzadku :)

    cukrzyk1991 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzisiaj 9 dpo wiec jeszcze się łudze że może za szybko. sama jeszcze nie wiem czy jutro testować czy wstrzymać się , chociaż znając moja niecierpliwość to pewnie zatestuje. a jeszcze takie pytanko mam bo nie orientuje sie jeszcze w tym za bardzo. kilka cykli temu mialam badana prolaktyne i progesteron. prolaktyna duzo za duza ocztwiscie ale czy progesteron wynoszacy 13.4 to wynik dobry 9 dpo?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martek&M wrote:
    A ja podzielę się z wami kochane moje dziewczęta relacja z mojego cudownego dnia...

    Mój 7dpo i badania progesteronu i estradiolu:
    - wyniki dobre, nawet bardzo dobre ponieważ:
    — estradiol mam 326,20 pg/ml (przy normach dla fazy lutealnej 22,30-341,00 ; I trymestr 154,00-3243,00)
    — progesteron mam 23,09 ng/mL ( przy normach dla fazy lutealnej 1,83-23,90 ; I trymestr 11,00-44,30)

    I zwolnili mnie z pracy jak naprawiłam im przepływ i sposób testów oprogramowania w firmie który leżał odłogiem od kilku lat! I „bo miałam siedzieć po godzinach a nie siedziałam tyle co chcieli”

    I jeszcze sobie dopowiedzieli ze mam robić dobra minę do złej gry i nowym osoba KTÓRE JA BĘDĘ SZKOLIĆ mam nie dzielić się ta informacja. Paranoja!
    Ehhh życie jest zjebane


    Kotek, polubilam za wyniki...
    Kurcze, co za cholerna praca :/ przykro mi bardzo. Beda zalowac takiego pracownika.
    U mnie tez jest chora zasada, ze zwalniaja po cichu i to najlepiej po 17:00, jak juz nikogo nie ma w pracy, by nikt nie widzial. Co z tego, ze pracujemy ze soba po 10 lat, jestesmy zzyci, ale ch*j, moze nie zauwazymy, ze kolegi brakuje... pieprzone korpo. Wspolczuje bardzo, choc pamietaj, ze konkurencja na pewno juz na Ciebie czeka :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 18:58

  • Salome Autorytet
    Postów: 2413 3537

    Wysłany: 26 lutego 2019, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marczelinka2112 wrote:
    dzisiaj 9 dpo wiec jeszcze się łudze że może za szybko. sama jeszcze nie wiem czy jutro testować czy wstrzymać się , chociaż znając moja niecierpliwość to pewnie zatestuje. a jeszcze takie pytanko mam bo nie orientuje sie jeszcze w tym za bardzo. kilka cykli temu mialam badana prolaktyne i progesteron. prolaktyna duzo za duza ocztwiscie ale czy progesteron wynoszacy 13.4 to wynik dobry 9 dpo?

    Nie jest źle, ale mówią, że powyżej 15 najlepiej powinno być.

    marczelinka2112, agge lubią tę wiadomość

    Pierwszy transfer - nieudany
    Został 1 x ❄️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Nie jest źle, ale mówią, że powyżej 15 najlepiej powinno być.

    Mowia, ze i powyzej 12.

    Wiadomo, najlepiej to jakby i ponad 20 bylo, ale my nie jestesmy pieprzonymi cyborgami, kazda z nas jest inna

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 19:04

    marczelinka2112, szona lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maria, sasanka a mi gin powiwdziała znowu że jest ok bo powyżej 10. no ale prolaktna już zbita wiec mysle ze progesteron tez ładniejszy :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 19:06

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marczelinka2112 wrote:
    maria, sasanka a mi in powiwdziała znowu że jest ok bo powyżej 10. no ale prolaktna już zbita wiec mysle ze progesteron tez ładniejszy :)

    No wiec wlasnie, sama sobie odpowiedzialas :) ja bym sie i z dyszki cieszyla :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2019, 19:06

  • Martek&M Autorytet
    Postów: 768 618

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Kotek, polubilam za wyniki...
    Kurcze, co za cholerna praca :/ przykro mi bardzo. Beda zalowac takiego pracownika.
    U mnie tez jest chora zasada, ze zwalniaja po cichu i to najlepiej po 17:00, jak juz nikogo nie ma w pracy, by nikt nie widzial. Co z tego, ze pracujemy ze soba po 10 lat, jestesmy zzyci, ale ch*j, moze nie zauwazymy, ze kolegi brakuje... pieprzone korpo. Wspolczuje bardzo, choc pamietaj, ze konkurencja na pewno juz na Ciebie czeka :)
    Niby tak ale będzie ciekawie jak się okaże ze jestem w ciazy! Ze akurat w tym cyklu się udało :(

    NaszeBarankoweSzczęście❤️
    ❤️❤️❤️Mikołaj 17.01.2020 ❤️❤️❤️
  • Salome Autorytet
    Postów: 2413 3537

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe i to pokazuje, że co lekarz to inna teoria ;)

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    Pierwszy transfer - nieudany
    Został 1 x ❄️
  • Holibka Autorytet
    Postów: 1154 873

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ochmanka mi owulaki facelle przyniosły szczęście :) wierze ze i u ciebie tak zadziałają :)

    Ochmanka lubi tę wiadomość

    tb733e5eif1wqjv8.png
    7u22gox1v9tgg7rg.png
    13.03.2019 7t0d jest serduszko :)
  • moni05 Autorytet
    Postów: 4037 6184

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dzięki za wszystkie słowa :*

    Nie wiem, co do powtarzania badań to mam w 23tc przed wizyta kontrolna w zakaźnym. Ja nie wiem czemu aż do końca ciąży, ale z tego, co się nawet czyta to zawsze tak jest. Nie mam pojęcia czemu. Ten lekarz też mało przystępny, pogadam z moim za tydzień.

    Sasanka, kochana ni uja mi nie lepiej, ale robię dobrą minę do złej gry, bo cóż mi pozostało? I tak na ten moment nie mogę zrobić więcej niż zrobiłam.

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
  • Arashe Autorytet
    Postów: 1907 2522

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni przykro mi, że wynik jednak dodatni, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Co do apteki to dość tanio wychodzi na rubinkowie II, apteka puls. Mój mąż tam pracuje i mogłby poszukac i zamówić jak najtaniej, to mógłby sprawdzic Ci te ceny u Nich. A na rubinkowo pewnie masz bliżej niż do centrum

    l66prp8.png
    Aniołek [*] 12.04.18 - 11 tc
    pglyfv7.png
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 26 lutego 2019, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luty sie kończy. Kto testuje na koniec? Zaraz się marzec zacznie. Oby był szczęśliwy dla nas :-)

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
‹‹ 291 292 293 294 295 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego